PDA

View Full Version : God lørdag morgen fra Dubai

Farmer
31-01-2015, 04:05
Riktig god morgen fra Dubai, hvor det mellomlandes etter en søvnig tur fra Bangkok på Emirates A380.
Her i Dubai flagges det overalt med stolthet etter at de nå er verdens største INTERNASJONALE flyplass etter å ha passert LHR på det området.
Et lite hopp til så er det vinter igjen for min del etter 5 uker i varmen

Someone
31-01-2015, 05:00
Mornings fra Langkawi. En kort tur på gymmen før noen runder i bassenget venter før frokost. Ble litt solbrent i går, så får prøve en dag med mest mulig skygge. Ha en fin dag

Dessuten, skulle man tørste har jeg funnet en drikk med det passende navnet "spark en bæsj morro jus" på butikken her
http://tapatalk.imageshack.com/v2/15/01/30/d9a57de1df267b34babdb9b12ce061a9.jpg

LN-MOW
31-01-2015, 05:31
I vestsørøst har man akkurat tømt en flaske Highland Park til tonene av Thin Lizzy på NRK P13 ...deilig og velfortjent surrete i hue ... ønsker Fnate lykke til med flybyttet .. Håper Onkel Dag har hostet opp en ny kjerre med fungerende radio.

TriStar
31-01-2015, 05:53
God morgen fra KC Grande Resort på White Beach, Koh Chang. Her er det også en som har blitt solbrent.... Var disig i går, men de ultrafiolette strålene virket visst likevel. Hadde opprinnelig planlagt å tilbringe dagen på stranda, men blir nok heller parasoll ved en av hotellets 4 pool'er.

Første gang på Koh Chang, og det ser ut til å være ganske rolig her. Beskjedent med natteliv, og mange barnefamilier og pensjonister. Og mange av de skandinaver. Men ser bra ut for å tilbringe noen late feriedager. Ha en aldeles fortreffelig dag[emoji41]

robertaas
31-01-2015, 07:49
Jaja, lørdagen er akkurat påbegynt her i Charleston, SC. Hotellrommet her slike merkelige vinduer som går opp og ned som man kun ser i tegneserier. Har brukt en halvtime på å slåss med mekanismen som jeg har konkludert med må være feilmontert.

Har også prøvd å google utfordringen, men får kun opp sider om Microsoft Windows.

petter380
31-01-2015, 08:51
God natt fra enda lengre vest, nærmere bestemt Crescent Spur, BC (ca. 2 timer sør-øst for Prince George/YXS for de lokal kjente). Årets andre og siste store skitur går mot slutten - heldigvis har man fikset YVR på lørdagskvelden før LH i C venter hjemover til Norge på søndag... Ferie >>> work, any day [emoji13][emoji300][emoji472][emoji2][emoji6]

Henshaw
31-01-2015, 09:04
Morn fra Oslo... trøtt osv osv men penger skal tjenes så da må det til. Er vel like trivelig ute som det har vært siste uka så ikke noe å skryte av der

Hypern
31-01-2015, 10:35
God morgen. Her har man gjort noe så dumt og lovt seg bort på en skitur etter X antall øl i går føler jeg at det blir noe tungt, men jeg holder det jeg lover. Det kan uansett ikke skade. Har ihvertfall fått i meg litt frokost, skitur på tom mage blir ENDA mer surr. :)

Strominho
31-01-2015, 11:21
God morgen fra Særp. Kvelden tilbringes i lystig lag i hovedstaden. Booket inn på Christiania Teater, nytt hotellbekjentskap for min del.

Nyt helgen folkens.

AirbusTrond
31-01-2015, 11:41
God lørdag! Noen må bygge landet, og jeg er i gang fra sofaen. Noe nedbør i skrivende stund, type snø. Snø på TVen også, type noen som går på ski oppå nedbøren. Kjedelige greier. Så da er det bare å se frem til kveldens andebryst, som skal serveres med blodappelsin. Det blir bra. Ha en fornøyelig en!

kimpe
31-01-2015, 13:55
Gooood morgen fra New York!

Her begynner eplet å våkne til liv, og tradisjonen tro våkner man alltid i normal tid første dag. Meldt -15 her i dag, deilig man har norsk vintertøy og sko med seg! NHL-kamp med Zucca i kveld, men før det litt matspising, seeing av Chelsea-Man City på en av de mange pubene her og generelt kos!

Waldorf Astoria et helt greit bekjentskap, sentralt og stort rom, Litt sånn Grand Hotel Oslo - Britannia Hotell Trondheim isj stil.

Flyturen over fra OSL i går var med Freydis Viking (A340), og purser kunne fortelle at dette var siste turen med den på lenge, da den skulle inn til storservice den 1 Feb, og de trodde også den skulle oppgraderes før den kom tilbake i trafikk. Fra EwR skulle den flys til CPH, og deretter tas ut... Trodde egentlig kun 330 skulle oppgraderes først jeg, mulig jeg har forstått det feil. Kjerra har godt av litt tilsyn uansett, mye hang og skranglet helt forrest i bussen der ja.

Og om noen kjenner de som har bestemt at man kun har Pepperlaks til 2-serving og ingen alternativer... Du slette mi tid... Skryt til personale som klarte å hoste opp litt ost og skinke i stedet, fisk og skalldyr spises IKKE, men det forstår ikke SAS selv etter utallige klager!! :(:(

Vel, skal finne meg en diner ut her og få litt sunn amerikansk frokost med litt bacon og sirup, nyt dagen der hjemme eller hvor dere enn er!

Kim