PDA

View Full Version : Søkemotor for oss som ikke vet hvor man vil reise


mckvakk
28-01-2015, 21:01
Finnes det en søkemotor/app hvor man kan sette inn avreiseflyplass, reisedatoer og hvor mye penger man vil bruke, så finner den reisemål for deg. Eks: jeg har 18000 å bruke, vil reise en uke i august etter fellesferien og vil gjerne reise i business, men hvor, det aner jeg egentlig ikke. bonus hvis den også kan sortere på allianser.

aboerr
28-01-2015, 21:11
noe sånt som dette du tenker på?

http://www.kayak.no/explore/OSL/

mckvakk
28-01-2015, 21:19
Ja, omtrent, men den var litt lite spesifikk, siden den ikke søker på datoer, bare måneder eller årstider, man kan ikke velge klasser og den er bare spesifikk på pris opp til 15500, etter det er det bare 15500+

meliiis
28-01-2015, 21:26
solfaktor.no / restplass.no ?
Kan søke på spesifikk dato med mange valg, feks avreise norge og destinasjon storby feks.

Flight Cancelled
29-01-2015, 07:05
Finnes det en søkemotor/app hvor man kan sette inn avreiseflyplass, reisedatoer og hvor mye penger man vil bruke, så finner den reisemål for deg. Eks: jeg har 18000 å bruke, vil reise en uke i august etter fellesferien og vil gjerne reise i business, men hvor, det aner jeg egentlig ikke. bonus hvis den også kan sortere på allianser.

Kan Google Flights være aktuell? Spesifiser klasse, datoer/tidspunkter samt hvor lange flyreisene skal være, se så på kartet hvilke priser som gjelder.