PDA

View Full Version : God mandag fra Oslo


Someone
12-01-2015, 06:25
Mornings. -4,5 ute og et det har kommet et lite lag til med snø i løpet av natten, så dette går riktig vei :)
Årsrapporten må være mer eller mindre klar til lunch, så er vel bare og hive meg i bilen og komme meg til skogs. Ha en fin dag

mcduck
12-01-2015, 06:40
God morgen fra Kristiansand! Her skjer ikke det helt store. Om jeg er heldig så blir bilen klar idag (røket toppakning) eller så blir jeg å finne på div busser idag.


Ha en god dag!

ATC-flyradar
12-01-2015, 07:13
God morgen - minus 7 grader - og mye snø som må bort i veiene. Kaffen varmet etter en kald vind på morgen på veg til jobben - ha en flott dag videre.

Jan

LN-FHU
12-01-2015, 07:31
Mornings fra Trondheim
Snart klar for barnehage-run, deretter må det tas etpar tlf. til tannlege,kiropraktor,DFDS og Danmark.
Går alt som planlagt blir det kanskje en kaffe med ENGM RAMP i formiddag.

Ha en fortreffelig dag :D :D :D

ErlA
12-01-2015, 08:22
Mornings fra Stavanger, dårlig vær og mye vind her. Blir gøy å krysse fjorden opp mot haugesund om en drøy time merker jeg! :D

OJB
12-01-2015, 09:17
God morgen fra Forus,
Her var det mye vind i helgen. Gårsdagen gikk blant annet ut på å spyle huset for salt fra sjøen etter orkanen.
I dag ser det ut for at vinden øker på nytt. Ikke så ille som lørdag ser det ut til.
Det er en alminnelig travel mandag på jobb , den beste dagen i uken.
Ha en fortsatt fin vinterdag.

Cecilie
12-01-2015, 09:52
God morgen fra Bodø. Windchill på -21 ute, frister ikke sinnsykt å gå ut, meeen.

Hej hvor det går, nytt semester kickes i gang i dag.

Henshaw
12-01-2015, 10:08
Morn fra studentbyen. Fortsatt irritert på UiO/IFI som utsatte semesterstart med en uke så da sitter man jo her uten så mye fornuftig å ta seg til. Kanskje jeg får rotet meg bort på treningssenteret i løpet av dagen...

Bizflyer
12-01-2015, 10:14
God morgen fra det Sørlandske!

Her var det 6,5 varme ute i dag morges da jeg dro på jobb. Helt topp. Selv om det regnet og blåste godt. Heller det en snø!!

Konstaterer at helgene går alt for fort, og at det er alt for få av dem. Det er nok derfor jeg drikker!

Ønsker alle en deilig arbeidsuke....

robertaas
12-01-2015, 10:54
Sne og minusgrader i tiggerstaden. Skjønner det er på tide å pakke badeshortsen igjen.

Ha en god en alle som er klare til å dra til steder med bedre vær.

AirbusTrond
12-01-2015, 12:04
Fortsatt minusgrader i tigerstaden, nå 30 minutter etter at jeg stod opp. Herlig med fridag. Dagen må brukes til indretjeneste, ser det ut som. Skjønt - det bestemmer jeg jo selv. Ha en fin-fin mandag!

sirpjalle
12-01-2015, 15:44
God kveld fra Sola!

Da er man påbegynt ny uke, men denne gang er det kveldsvakter! Sånn da er det å sitte på jobb i 8 timer og kikke på masse skjermer og fikse masse ting som kan komme til å skje i løpet av kvelden.

Ha en fin en forumister! :)

kimpe
12-01-2015, 17:10
Hei fra Gate58A på OSL!

Skulle vært på vei til Brussel nå... Sas og værguden ville at jeg skullle til London..

Forsinket her og, kommer meg kanskje til Malta i natt.


Brum

Kim

flyKSU
12-01-2015, 18:54
God morgen fra Isla Vista. I skrivende stund 13 grader og tåke ute, så jeg benytter anledningen til å ta igjen litt tapt skolearbeid før sola bryter gjennom, og det blir for fristende å dra ut. Hævv a gudd wån! :)