PDA

View Full Version : KLM til Kvernberget?


Tjab
04-01-2015, 11:22
Noen som kjenner til dette?

På Desemberkonferansen 4 desember var de representert med en stand og en dame i helblå outfit. Fikk ikke anledning til å prate med henne, da jeg var opptatt.
Nå "prøvde" jo BMI Regional seg på direkte rute til Aberdeen og Stavanger. Men den gjengen gjorde det jo så sinnssykt vanskelig å bruke tjenestene sine at de forsvant igjen.

Utover det så har jeg ikke rukket å spurt rundt her hjemme. Sykehussaken og alt grumset der sprakk jo 4 desember, så folk har hatt litt annet fokus.

Cockpitview
04-01-2015, 13:18
Noen som kjenner til dette?

På Desemberkonferansen 4 desember var de representert med en stand og en dame i helblå outfit. Fikk ikke anledning til å prate med henne, da jeg var opptatt.
Nå "prøvde" jo BMI Regional seg på direkte rute til Aberdeen og Stavanger. Men den gjengen gjorde det jo så sinnssykt vanskelig å bruke tjenestene sine at de forsvant igjen.

Utover det så har jeg ikke rukket å spurt rundt her hjemme. Sykehussaken og alt grumset der sprakk jo 4 desember, så folk har hatt litt annet fokus.

Ja jeg kjenner til dette i den form av at det ikke kommer til å åpnes noen rute eller overhode har vært planer om dette.

Neste destinasjon som KLM har Short listet er Haugesund, men siden det nå drøyer med en lansering, stiller jeg meg tvilende til om de vil åpne noen rute S15. Vi skal heller ikke glemme at innføringen av ny innland-utland-innland forenklet tollbehandling fra OSL vil få en stor konsekvens for KLM og strategien de til nå har benyttet for det norske markedet.

Tjab
06-01-2015, 10:13
DET var jo klinkende klar tale. Synd da, hadde vært gøy med noe nytt :)

Nesten så jeg blir litt nyfiken, arbeider du i KLM eller noe? :D
Og var hun og standen der bare for å henge ut altså?