PDA

View Full Version : God nyttårsaften fra Hikkaduwa


robertaas
31-12-2014, 06:13
God nyttårsaften fra Hikkaduwa. Etter en veldig lang dag i går med kjøring til nord med obligatorisk tur opp på Sigiriya skal det bare sløves idag. Palmene henger i ro idag så forholdene er bra for aktiviteter i sjøen. Har allerede funnet sjøorm og en liten murene, får se hva mere jeg finner under vannet idag.

Ha en god en alle som skal under vann på årets siste dag.

SQ 777
31-12-2014, 06:27
Godt nyttår til Robert og resten av forumistene. Hjemme etter 25 t fra HNL . Topp tur, F på to første leg gjorde det behagelig, og UA kom inn 25 min før tiden i går. Skal ha UA 39 om ni dager for tre dager i NYC, så en må få snudd seg raskt og jobbe i helgen.

Har sovet minst 12 t siden ankomst huset 1035 i går. Siden ikke julemat i jula. Pinnekjøtt i kveld..:up: pluss :drink ...

Henshaw
31-12-2014, 08:49
God ettermiddag fra Sydney, straks klart for å starte nyttårsfeiringen her, stor tro på at det blir bra. Stor tro på at det også blir utrolig folksomt.

Godt nyttår, selv om dere i Norge må vente 10t ekstra på det!

Someone
31-12-2014, 08:54
God morgen fra Beitostølen. Neste +4 her i dag, så litt mer krevende smøreforhold. Lammesadel ala Hellstrøm er årets nyttårsmeny. Godt nyttår

ATC-flyradar
31-12-2014, 09:38
God siste dag i 2014 - det er onsdag 31.12.2014 og ønsker alle på forumet:

http://www.fotballblogg1.com/wp-content/uploads/2013/12/godt-nytt-år.jpg

Takk for det året som har godt.

Jan Støkkebo

RWY 24
31-12-2014, 09:57
God morgen fra Rygge. Viestads langtidsstekte ribbe i kveld, siden det bare har vært pinnekjøtt og steik (og pizza) så langt i jula, og det ikke blir jul uten ribbe. God nytt år! :)

Hypern
31-12-2014, 10:26
God morgen fra 78 grader nord. Her står ikke sola opp før i februar så da får man leve med det. Nå straks hotellfrokost, mån tro om lokalstyret her finner på no fyrverkeri da. Tror jeg hadde blitt gal om jeg måtte bo her permanent i mørketia.

toftos
31-12-2014, 11:18
Godt morgen fra Bergen 3 plussgrader og litt regn. Holder på å forberede sessongens siste pinnekjøttmiddag :) I kveld blir det ned til bryggen for å se på fellesoppskytingen til kommunen :) Ønsker godt nytt år til alle her inne :)

Fredriksen
31-12-2014, 12:54
Dette er et flott forum! Så ønsker jeg alle en fin kveld og med ønske om et godt nytt år.
Blir pinnekjøtt her i kveld. Gleder meg!

AirbusTrond
31-12-2014, 13:08
God dag fra Gamle Oslo. Ser ut til å bli en fin dag for Champagne, dere, det må vi ha lov til å si. Vinlotteriet på jobben har skjenket meg en Pol Roger 2004, så han blir selskap i kveld, sammen med favoritten lakserogn. Deretter ytrefilet av rein, etter AirbusTronds metode, med en brukbar Crozes-Hermitage.

Skål og med ønske om god feiring, samen med Roger eller andre! :-)

ForeverSAS
31-12-2014, 14:08
Wohoooo og god nyttårsaften hver og en her inne!! :D

Årets siste dag og med det en liten oppsummering: For oss her inne så har året 2014 bydd på en del negative saker. Både MH370, MH17 og QZ8501 har dessverre vært et faktum i 2014, og mer enn 720 har omkommet i disse 3 alene. :( :(

Ellers så har året vært bra for mitt vedkommende, og planene/ønsker for 2015 er så vidt på tapetet de også. Lappen er høyt oppe på lista. Mr storkjeft( les meg ) fikk ønsket om Brann-nedrykk oppfylt, så da er det bare å holde min del av avtalen og kjøre opp, mindre storkjefta i-15 er vel greit. ;) Litt oppussing i huset står også på ønskelista samt å få litt mer fart på spare-fronten så en kan planlegge reise med familien også. :) Ellers takker jeg for alt det gode som har vært, minnes de mange som har forlatt oss og ser frem til et nytt åt med nye muligheter.

Med det så ønsker jeg administrator(er) av flyprat.no , medlemmer og alle andre her inne et riktig så godt nytt år, husk vernebriller klokken 00.00. Ikke bland alkohol og fyrverkeri. Så snakkes man vel på neste kalender. ;) ;)

Nyttårshilsen fra denne Trønder'n med familie! :D

ErlA
31-12-2014, 14:12
Godt nyttår fra gullkysten!

Ser at flere feirer nyttår fra heller ekslusive lokasjoner, for min del blir det feiring med kone og venner ute på prærien ( jæren ) og det er lovet at ca 110kg krutt skal fyres av så det må jo bli bra. Kan dog ikke måle seg med Tokyo Bay harbour Firework festival eller hva den het som jeg opplevde for noen år siden men man tar jo det man har!

Ha en fantastisk kveld og godt nyttår alle mann og damer!

henrikvd
31-12-2014, 14:29
God morgen fra gate 4 på SAL. Enda lenge til det blir 2015 her. I dag blir det dagstur med Copa Airlines til Panama (PTY) :-D http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/12/31/b86533a4b28c1c7cd8e3ad68bd424a8f.jpg

Discus
31-12-2014, 14:29
Takk for det gamle, og godt nytt år. Oppføre dere pent mor hverandre i 2015, både på forumet og i det daglige.

kimpe
31-12-2014, 14:58
Gooooodt nyttår fra verdens navle! (Skaun)

Her skal det feires hos svigermor, i den grad det vel kan kalles feiring.. hehe. 7 plussgrader og blandevann i strie strømmer ventet til kvelden.

Takk alle for et fantastisk 2014, og la oss håpe 2015 blir minst like bra for oss alle!

Nyt kvelden og natten, og god bedring til dere i morgen! :)

Stor hilsen fra

Kim

Hickok
31-12-2014, 16:59
God nyttårsaften fra Freeport, Grand Bahama. Tid for å bevege seg ut i solen nå tenker jeg. Blir vel å plaske litt rundt i bassenget før det blir maratonsending med College Football i utebaren. Høres ut som en fin dag!

LN-MOW
31-12-2014, 17:13
G'nyttårsmorgen fra Coal Mountain GA. Her skal straks kullgrillen fyres opp og en slab med ribs, som allerede er preparert og nå 'puster' på kjøkkenet, skal tilberedes etter Husherrens Hemmelige Oppskrift. Og til dette passer det sikkert med en iskald øl etterhvert. :up:

Stampen skal også fyres opp for årets siste bad.

Men først skal årets siste arbeidsskift gjennomføres.

Bizflyer
31-12-2014, 17:21
Nå er det snart på tide å få på seg finstasen og komme seg på fest.

Ønsker dere alle en festlig feiring og må dere alle komme godt inn i det nye året!!

BF:cool2