PDA

View Full Version : God boksedag fra Ola Narr

robertaas
26-12-2014, 09:43
Ny dag, nye boardingkort og nye eventyr som venter.

Ha en god en alle eventyrere! :fly

Twin Otter
26-12-2014, 09:48
God morgen fra Stavanger. Her går turen om litt til "indre Gokk" i Telemark der man skal tilbringe store deler, om ikke hele romjulen hos opphavet. Fortsatt god jul ønskes!

ATC-flyradar
26-12-2014, 10:15
God morgen fra Oslo Nord - minus 15 og lett overskyet denne morgen - stor familiemiddag i dag med 3 barn med følge - 5 barnebarn og oss 2 - så her blir det livligt.

Ha en god dag fortsatt.

Jan Støkkebo

Someone
26-12-2014, 10:16
God morgen fra Tjøme. -14 her i morgentimene, hvilket er veldig kaldt for øya her. Middag i Sandefjord i kveld, men regner med en er sjåfør. Ha en fin dag

mcduck
26-12-2014, 10:21
God morgen fra Kristiansand. Noterer -10 grader og ok vær. Sitter med bookingfingeren på Hong Kong+Thailand-tur men lider av akutt beslutningsvegring og derfor ikke bestilt enda :D

Ha en super dag folkens

TriStar
26-12-2014, 11:09
God morgen fra Kongsberg, en strålende klar vinterdag med 15 kalde ut. Straks klar for julefrokost med rakfisk, oksetunge, sylte og andre godsaker[emoji3] Ha en aldeles fortreffelig annen juledag!

Hypern
26-12-2014, 11:20
God boksedag fra Oslo Nord. Ikke så lenge til ny runde i Premier League og det er litt deilig at litt flere puber er åpne enn i går. Da blir det vel å finne et sted som viser Liverpool-kampen i dag. Kulturhuset feks. Fordelene med å bo hjemme hos de gamle noen dager er at jeg slipper å bruke så mye penger, men bookingfingeren klør med gode priser med både Qatar og Emirates.

Fnate
26-12-2014, 14:15
Gnarf fra Lillestrøm... Prøvde meg med en optimistisk telefon opp til opphavet.

- "I dag foregår det ikke noen store greier, ikke sant?"
- "Joooooooooda. I dag kommer onkel og tante og grandonkel og filleonkel og halvonkel og ...."

Med andre ord er det fortsatt jul. På den positive siden booket jeg 3 flighter i går, som har vært på en form for "bøtteliste" uten noensinne å passe.

1) SK907/908 - Milagerun i business nå på søndag. Back-to-back (eller hva det nå heter)
2) CX0889/0888 - i business for Avios i Juni
3) EK159 - Lande på Oslo i First har vært en drøm. Screw you JANTE

Ha en strålende dag med smult og ribbefett og halvonkler og dævelskap

Fnatstadbraathen

Discus
26-12-2014, 14:24
Julens tredje skitur er unnagjort. Kan noen fikse mer snø her, takk? Var kjølig i lavlandet i dag tidlig, men har blitt levelige -12C etter hvert.

Ellers ingen ting annet på blokka enn å slappe av uten grand-/fille-/...onkler.

Ha en fortsatt strålende jul

Twin Otter
26-12-2014, 15:05
1) SK907/908 - Milagerun i business nå på søndag. Back-to-back (eller hva det nå heter)

Hæææ. Det er galskap satt i system! :) Trip-rapport?? ;)

mcduck
26-12-2014, 15:05
Gnarf fra Lillestrøm... Prøvde meg med en optimistisk telefon opp til opphavet.

- "Joooooooooda. I dag kommer onkel og tante og grandonkel og filleonkel og halvonkel og ...."

Og med dette gikk det nettopp opp for meg at jeg også skal i selskap i dag (3. dag på rad hos Mamma), noe jeg helt hadde glemt. Kanskje jeg må finne en tur til Hong Kong som går før 16:30 om jeg ikke skal drukne i ribbefett!

Fnate
26-12-2014, 15:19
Hæææ. Det er galskap satt i system! :) Trip-rapport?? ;)

Galskap - JA.

System - NEPPE

Trip report - KANSKJE

Og med dette gikk det nettopp opp for meg at jeg også skal i selskap i dag (3. dag på rad hos Mamma), noe jeg helt hadde glemt. Kanskje jeg må finne en tur til Hong Kong som går før 16:30 om jeg ikke skal drukne i ribbefett!

Det holder vel med DXB for å slippe ribbefett, men den gikk kanksje nå nettopp. Kos deg :)

Larsabal
26-12-2014, 15:44
Galskap - JA.

Eneste som er galskap er at du drar til verdens beste by, uten å dra til verdens beste by!

På Beitostølen er det mildt i dag i forhold til de foregående par dagene, kun minus 7-8 stykker. Jeg skulle "fly" selv i dag med julegaven min, en kite. Dessverre var det ikke nok vind oppe på vidda til å få noe løft i duken.

Hickok
26-12-2014, 15:48
God morgen fra Freeport, Grand Bahama. Her er det overskyet i dag, men det skal visstnok klarne av. Ny dag i sløvingens tegn (deilig!) uten de helt store planene.