View Full Version : God fredag fra Sola!
sirpjalle
19-12-2014, 06:44
Weeeeeehhhhhh! Det er fredag igjen! :p
+ 7 grader på vei til jobb, nesten så man blir bekymret. Lite som tyder på at det kan bli en hvit jul i Stavanger i alle fall...
Nuvel, nå er det kaffe! Ha en fin en forumister!
Mornings. 0 grader og tåke her på Sandaker. Klart for en dag på prærien, som forhåpentligvis blir litt kortere enn normalt. Ha en fin dag
ATC-flyradar
19-12-2014, 07:39
I dag avsluttes det klokken 15:00 - så er det julebord på Latter i kveld. Først inntas mat og drikke - deretter et show på snaut 2 timer med Atle Antonsen på scenen på Latter - flott also.
Eller ca 0 grader denne morgen - opphold og kanskje dukker solen opp i dag og i morgen.
Ha en god fredag på jobb eller fritidsysler :).
jan Støkkebo
GOD MORGEN!
7timer og 47minutter til planlagt start av Juleferie. Men så ramlet det jo inn en case verdt noen millioner som bare må closes iår. Slår aldri feil. Ønsker man litt omsetning er det bare å ta ferie!.
Bilen er på service for ente gang, så spørs om det ikke blir en førjulspresang av den sure sorten også!.
Men det er jo Jul så da kan vi ikke klage!
Ha en fin dag folkens
ENGM 911
19-12-2014, 08:29
Fyttipokkern, nå er det fri til natt til lørdag neste uke. Er første gang siden 1986 at jeg virkelig kan henge fra meg ID-kortet og holde meg på utsiden av en flyplass i juleuken.
Julegaver kjøper vi sammen med andre menn på formiddagen julaften, så fra nu av er det bare å sitte på sidelinjen og se alle de stressa personene rundt oss. Chill brotha, chill!
God fredag dette er vel gjerne en kaosdag for de som skal ut å reise før jul men litt roligere i studentbyen er det jo gjerne da da studenter flest flykter studentbyen i jula.
God formiddag - vært ute og handlet en del småting som stod på listen. Stille og fint i butikken så tidlig.
Mornings. 0 grader og tåke her på Sandaker. Klart for en dag på prærien, som forhåpentligvis blir litt kortere enn normalt. Ha en fin dag
-4C ute i provinsen og et hvitt fint teppe over landskapet. Prærien er jeg ferdig med for i år, så for alle praktiske formål er det juleferie (minus noe småplukk som fikses fra heimen)
Ha en fin førjulsfredag!
Morn frå Trondheim! Snart vert det velfortjent julefri! Det blir bra. Treng litt tid på å få huset juleklart, ser eg for meg... Har også debutert som fagleg ekspert i ei smal nisje av riksmedia idag, artig det.
God juleferiestart til alle, om de har fri eller ikkje.
AirbusTrond
19-12-2014, 11:54
God dag fra Akersgata. Endelig på jobb etter et par dager i "koma", en bieffekt av å være syk er at man gjerne snur døgnet. Det merkes nuh.... Men så er det ikke så mange timer igjen det skal jobbes før jul. Har fått kjøpt årets første julegave, slett ikke verst. Ha en fin-fin fredag!
ForeverSAS
19-12-2014, 13:04
Ettermiddagen fra fjellet i Trøndelag! :)
Klokka passerer 13 og har ikke gjort en kjeft i hele dag, snakk om være i ''koma''. ;) Årets første julebakst er i boks( på alle vis ), og i kveld ventes det besøk igjen #hektiskførjulstid. Huset er nesten klart, bare den store vaskedagen igjen i grunn og litt søppel å kvitte seg med. Gavene er på tur de å, visan varmer opp i dette øyeblikk, så den er klar til et rush uten sidestykke de neste dagene! :)
Satser på at alle forumister og #avgeeks har en topp dag!!! :D :D
Gudd møøøørning!
Som vanlig rett over frysepunktet her i Nord-Georgia, men solen er på vei ut, så da blir det vel t-skjortetemperatur i dag også .. :)
Tror dette er første julen hvor samtlige julegaver er innkjøpt online. Ikke en eneste er kjøpt over disk. Amazon har også fått gleden av å levere julegaven til meg selv også .. en Fiio X3 mp3-spiller. Slett ikke ueffen, om jeg skal få sagt det selv ... Med et par skikkelig hodetelefomer gir den ordentlig gromlyd.
Siste arbeidsdag før lille julaften .. som vanlig blir det tradisjonsrik julaftenvakt også, med marsipangris, mandariner og colaboks med julenisse på. :up: Man er tross alt i colaens hjembygd.
Bizflyer
19-12-2014, 17:41
God aften fra det Sørlandske!
Deilig med en avslappende fridag idag. Eneste som er gjort er å handle matvarer og juletre. Nå skal det produseres Lasagne, og deretter skal den spises. Og så blir det vel noe godt i glasset.
God helg!
Har dere fått med dere denne? Lo riktig godt av hvordan de treffer spikeren på hodet!!
https://www.youtube.com/watch?v=HPyl2tOaKxM