PDA

View Full Version : God onsdag fra Sola


sirpjalle
17-12-2014, 07:47
God morgen fra Sola!

Det er onsdag og før man vet ordet av det, så er der pinadø helg og øyestraks jul...

Kaffen er på pulten og forum skal skumleses før man bretter opp ermene og gyver på dagens oppgaver!

Ha en fin en forumister! :)

LN-FHU
17-12-2014, 08:19
Go morgen fra Trondheim
-9,6 grader på meteret i morres, greit med webasto på bilen da ja :)
Forventer normal dag idag, men det er da det pleier å bli annereledes......

Ha en annerledes dag :D :D :D

ATC-flyradar
17-12-2014, 08:25
Gud morgen fra Oslo nord - det er kaldt minus 6-8 grader opp i nordre del av Oslo - nærmere overgangen til Akershus og bondelandet :) Ingen trafikk på åkerne eller hos melkebøndene i Akershus denne morgen - bare flytrafikken som er i gang.

God lille lørdag.

Jan

Someone
17-12-2014, 08:33
Mornings fra Skogen. en del ting som må fullføres innen jul, så nok og ta tak i. I god forsvarsstil er det endel "ammunisjon" som må brukes opp innen den tid. Spinnign på Sats i kveld. Ha en fin dag

kimpe
17-12-2014, 09:31
Juleferie... :)

-15 her i verdens navle (Skaun), så Nissen bør kjøpe super-undertøy!

Ellers... veel, minst mulig på lengst mulig tid. Kjøpe tre i dag, pynte litt, spise litt mer og kanskje ta en murer til kvelden. :)

Hoho, Kim

ErlA
17-12-2014, 12:49
God Morgen!

Ble en sen morgen idag da den nyinstallerte sikkerhetsløsningen fra symantech! fant ut at alarmen var farlig og burde slås av. Men fikk iallefall en godt med søvn.

Heldigvis halveis til helg og snart juleferie!

Bergern
17-12-2014, 13:02
God formiddag fra Lancaster London!
Mildt og skyet, men morgendugget har sluttet å klumpe seg.
Lat dag med kun to punkter på agendaen; 1) Lunch 2) middag.
Får starte med en pint på The Victoria tenker jeg, og så ta det derifra.

Ha en makelig onsdag :)

Hypern
17-12-2014, 14:03
God ettermiddag. Juleferien er jo i gang, men jeg sitter og ser på stabelen med klesvask som jeg burde få gjort noe med. Hvorfor gjøres ikke det på mystisk vis av seg selv som da man bodde hjemme hos mor? Kom arbeidslyst her skal du motstand finne. Hehe.

Bergern
17-12-2014, 14:25
Hvorfor gjøres ikke det på mystisk vis av seg selv som da man bodde hjemme hos mor?

Husker at vi hadde et sånt strykeskap når jeg bodde hjemme også. Krøllete skjorter inn, nystrøkne ut bare et par dager senere. Aldri sett noe lignende siden...

Someone
17-12-2014, 14:28
Husker at vi hadde et sånt strykeskap når jeg bodde hjemme også. Krøllete skjorter inn, nystrøkne ut bare et par dager senere. Aldri sett noe lignende siden...

Jeg fant det igjen da jeg installerte Kvinnfolk 2.0 i hjemmet. Derimot så økte drift- og vedlikeholdkostnadene enormt i forhold til da jeg brukte mor 1.0, så noen free lunch er det ikke

LN-MOW
17-12-2014, 14:59
Yagayagayaga ...... startet dagen optimistisk med en morgenkaffe. Ikke spesielt lurt - magen var ikke helt klar for den ennå ..... Oh well .. litt cornflakes for å stabilisere, og det går litt bedre.

Nok en nydelig dag, Kaldt på morgenen, men varmer vel litt opp etterhvert. Nå blir det en tur på dynga før jeg starter arbeidsdagen.

Hypern
17-12-2014, 15:00
Jeg fant det igjen da jeg installerte Kvinnfolk 2.0 i hjemmet. Derimot så økte drift- og vedlikeholdkostnadene enormt i forhold til da jeg brukte mor 1.0, så noen free lunch er det ikke

Hadde man bare hatt Kvinnfolk 2.0 til salgs et eller annet sted. Noe sier meg at det ikke lett kan kjøpes på nett som alt annet. ^_^

Chriscross
17-12-2014, 16:58
Ah, tilbake på land. Like før jeg ble satt sjakk matt der ute og måtte sendt kone og barn alene på ferie. Det hadde ikke vært populært...

Stavanger i morgen for å stramme opp noen oljeslabbedasker. Blir bra med litt lav oljepris fremover så det kanskje blir litt skjerpings i leverandørbransjen.

737-405
17-12-2014, 20:16
God morgen fra San Francisco, avdeling Berkeley!

Da var det tid for å sette kursen mot Skandinavia og Norge igjen. Rapport kommer fra SK 936, som dessverre har dratt på seg en forsinkelse (mangel på fly av tekniske årsaker sider Wideroe.no). Så lenge man kommer trygt hjem skal jeg ikke klage. OY-KBD står for transporten, og heldigvis flyr jeg Biz i dag. Dermed burde det bli en behagelig overfart.

Ha en flott onsdag alle sammen :)

Someone
17-12-2014, 20:24
Hadde man bare hatt Kvinnfolk 2.0 til salgs et eller annet sted. Noe sier meg at det ikke lett kan kjøpes på nett som alt annet. ^_^


Nuvel.....:stir:

Bergern
18-12-2014, 01:20
Jeg fant det igjen da jeg installerte Kvinnfolk 2.0 i hjemmet.

Mange som har gjort som deg har angret i ettertid, da det viste seg å være Dragen 6.6.6 de hadde instalert...
På den annen side er jo plutselig husstøvallergien helt fraværende.