View Full Version : Etihad's A380 og B787 - status og levering
Chaos Controller
15-12-2014, 18:00
Ryktene sier at begge blir aa ankomme Abu Dhabi paa torsdag for en media event, 787 drar saa tilbake til US foer den blir endelig levert i januar, mens 380'en starter fast flygning til LHR i romjula. The Residence ser ut til aa vaere utsolgt de foerste 3 ukene eller saa...
Etihad's nye A380 er bare til å legge seg flat for, Akbar Al Baker vir seg nok av smerte....
http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=120038783&postcount=7068
Fy f.....det der så bare RÅTT ut...... !!!!! :D :D :D :D
Forresten....en liten videosnutt også...,men tror ikke kommentatoren er helt med ;) :
http://www.aftenbladet.no/tv/Maken-til-luksus-har-du-neppe-sett-pa-et-kommersielt-fly-3592524.html?paging=§ion=tvaftenbladet
Leste en artikkel om hvordan EY har redesignet og fått godkjent helt nye galley, der ikke ikke lenger finnes latcher for skap og trolleys, alt er skjult bak dører for at det skal se bedre og ryddigere ut i kabinen! ;)
Da var både 787-9 First og A380 First Apartment booket i april. Gleder meg! :D
[/skrytepost]
Glean EBG
24-12-2014, 08:50
Da var både 787-9 First og A380 First Apartment booket i april. Gleder meg! :D
[/skrytepost]
Hva måtte du ut med for det? Og regner med trip report kommer på forumet.
Du får satse på op up til First residence da.
Ca $290 i skatter/avgifter + 80 000 AA-poeng for BGO-LHR-AUH-DEL t/r. For det får jeg 3x BA Club Europe, 1x EY A380 F, 1x EY 789 F og 2x EY 77W First (den ene med Jet Airways-leaset maskin med suite, samme type som Turkish og Thai har leaset tidligere, den andre med "ekte" EY-metall).
Leste en artikkel om hvordan EY har redesignet og fått godkjent helt nye galley, der ikke ikke lenger finnes latcher for skap og trolleys, alt er skjult bak dører for at det skal se bedre og ryddigere ut i kabinen! ;)
Qantas har noe av det samme. Men ja, det ser veldig pent ut! http://media.etihad.com/cms/webimage/BaseImage_Standard/Documents/Experience-Etihad/flying-reimagined/Galley-1_Standard.jpg.jpg
Flere bilder av bad, loungeområde etc nederst på denne siden: http://www.etihad.com/en/experience-etihad/flying-reimagined/first-apartment/
[QUOTE=Peppep;974346]Ca $290 i skatter/avgifter + 80 000 AA-poeng for BGO-LHR-AUH-DEL t/r. For det får jeg 3x BA Club Europe, 1x EY A380 F, 1x EY 789 F og 2x EY 77W First (den ene med Jet Airways-leaset maskin med suite, samme type som Turkish og Thai har leaset tidligere, den andre med "ekte" EY-metall).
Hvilken del får du EY 789 på?
Jeg flyr 789 i EY og bare lurer på om vi skal fly noen andre destinasjoner enn de vi har fått informasjon om.
[QUOTE=Peppep;974346]Ca $290 i skatter/avgifter + 80 000 AA-poeng for BGO-LHR-AUH-DEL t/r. For det får jeg 3x BA Club Europe, 1x EY A380 F, 1x EY 789 F og 2x EY 77W First (den ene med Jet Airways-leaset maskin med suite, samme type som Turkish og Thai har leaset tidligere, den andre med "ekte" EY-metall).
Hvilken del får du EY 789 på?
Jeg flyr 789 i EY og bare lurer på om vi skal fly noen andre destinasjoner enn de vi har fått informasjon om.
Det må jo i så fall være på den ene av de to daglige til DEL, da den ene av disse er satt opp med 9W 77W, men den andre står da oppført med 77L i hele april. Til LHR er det 346, 77W og 388 i hele april på de 3 daglige.
Hvilken del får du EY 789 på?
Jeg flyr 789 i EY og bare lurer på om vi skal fly noen andre destinasjoner enn de vi har fått informasjon om.
Jeg var bare upresis. På returen er det DEL-AUH-DUS-LHR-BGO.
Jeg var bare upresis. På returen er det DEL-AUH-DUS-LHR-BGO.
Da skjønner jeg. Det blir vår første destinasjon. DUS fra 01 februar.
Du må si fra hvis du hører noe Norsk fra Cockpit :)