PDA

View Full Version : Kjøp av flybiletter med Avianca

Sondbjo
14-12-2014, 00:34
Hei,

Jeg kjøpte i går en flybilett fra SJO-PTY. Jeg fikk nå en Email med nummer til Aviancas kundesenter i Colombia. Jeg måtte ringe dem å validere betalingen min. Er dette ekte eller scam? Føler meg litt usikker... Dette gjelder kjøp med penger og ikke miles. Er det andre på foumet som har kjøpt biletter hos Avianca?

LN-MOW
14-12-2014, 01:02
Google telefonnummeret, så finner du sikkert andre med samme erfaring. Sannsynligvis er det genuint. Ellers hadde de neppe hatt emailadressen din.

Sondbjo
14-12-2014, 01:27
Google telefonnummeret, så finner du sikkert andre med samme erfaring. Sannsynligvis er det genuint. Ellers hadde de neppe hatt emailadressen din.

Oi nå har jeg blitt sendt videre 3 ganger LOL :D Jeg ringer med skype så.

SQ 777
14-12-2014, 07:08
Husker jeg hadde tilsvarende problem av bestilling av t/r Bogota Cartagena for noen år siden.

Ga opp og bestilte hos Orbitz ( tror jeg :) )

Sondbjo
14-12-2014, 07:23
Husker jeg hadde tilsvarende problem av bestilling av t/r Bogota Cartagena for noen år siden.

Ga opp og bestilte hos Orbitz ( tror jeg :) )

Det fristet faktisk å avbestille. ;) Makan til dårlig system de har... Brukte 8 minutter på callsenteret dems, men fikk fikset problemt. Har aldrig opplevd lignende før og jeg har bestillt hos mange rare selskaper... Flaks at skype finnes da :)

Hypern
14-12-2014, 11:10
Og så er vel spørsmålet om de kan noe annet enn spansk på det callsenteret. :p

Sondbjo
14-12-2014, 11:46
Og så er vel spørsmålet om de kan noe annet enn spansk på det callsenteret. :p

De kunne litt da. :D men linjen var dårlig. Jeg brukte det amerikanske nummeret. Hadde blitt overasket om de ikke kunne...

RedLine
14-12-2014, 15:56
Har kun erfaring med callsenteret ang Lifemiles og det var litt av et styr. Avbestilling av billett tok "bare" 45 min. Dårlig linje, men agenten kunne heldigvis godt engelsk. Jeg brukte også Skype.

Har fløyet Avianca et par ganger og det er noe av det særeste jeg har vært borti noen gang, de holder ikke helt Star Alliance standard.

Sondbjo
15-12-2014, 13:15
Har kun erfaring med callsenteret ang Lifemiles og det var litt av et styr. Avbestilling av billett tok "bare" 45 min. Dårlig linje, men agenten kunne heldigvis godt engelsk. Jeg brukte også Skype.

Har fløyet Avianca et par ganger og det er noe av det særeste jeg har vært borti noen gang, de holder ikke helt Star Alliance standard.

Så lenge ? :O DM var ikke bra de heller på callsenter bruker fort en time der. Rekord er to timer ;) Da kløna de noe voldsomt også da mist routinger osv... :D

ER det noen som vet om Copa har de samme problemene?