PDA

View Full Version : Goood mooorning Egersund!

imm
13-12-2014, 00:12
I dag skal jeg oppholde meg i okka by. Og ta en svipptur til "Haua" for de som måtte vite hvor det er ;)

BSSW
13-12-2014, 00:26
I dag skal jeg oppholde meg i okka by. Og ta en svipptur til "Haua" for de som måtte vite hvor det er ;)

Jeg vet hvor Haua er :p

Men pass deg, det er rare folk som holder til der nede :p

Stone
13-12-2014, 00:36
Du skal være velkommen til oss, imm.:fly
Kos deg i julebyen! http://www.julebyen.no

Fy deg, Olav. Ikke mobb naboene våre. :colgate:

imm
13-12-2014, 00:39

Ja det har du rett i. Jeg satt på innsjekk på Torp og et par kom for å sjekke inn. Jeg kjente dialekten og de bekreftet de var fra Haua. Og så spurte jeg om de kjente min fetter XXX. "ja han vet vi godt hvem er" sier de.
"ja han er vel godt kjent i Haua" varer jeg. "ja, og han der er igrunnen kjent langt utenfor Haua også han"..... Hehehe.

BSSW
13-12-2014, 00:42
Fy deg, Olav. Ikke mobb naboene våre. :colgate:
En ting skal de ha, de har de beste naboene :p
;)

Imm: Noe å sjekke ut: http://mungat.no/
(Dagens reklame :p)

imm
13-12-2014, 01:06
En ting skal de ha, de har de beste naboene :p
;)

Imm: Noe å sjekke ut: http://mungat.no/
(Dagens reklame :p)

Takk for tipset. Min onkel i Egersund skrøt veldig av det der. "akkurat som å være i Shanghai" sa han. Han har aldri vært i Shanghai selv, men som trailersjåfør var han en gang i Finland.

Someone
13-12-2014, 08:01
God morgen fra Sandaker. Egget ligger i gryta og putrer så snart frokost. En tur til Strøm-Larsen venter samt det jeg gruer meg mest til i dag - et tur på Storosenteret. Til de gamle på middag i kveld. Ha en fin dag

LN-FHU
13-12-2014, 08:11
God morgen fra Trondheim.
Oppstandelse bare for far enda,resten av gjengen ligger strødd :)
Bursdagsfeiring og julebord på programmet idag,etterfulgt av bursdagsfeiring i morgen også. Travel helg mao.
Ha en strålende lørdag :) :) :)

ATC-flyradar
13-12-2014, 09:07
Været: Lett tåke - minus 0,5 grader øverst i Oslo nord. Det blir ikke noe skitur i dage heller - plenen er grønn fremdeles.

Dagen går til å montere radioutstyr som skal bedre sambandet til et vaktselskap. God helg.

Jan

United1K
13-12-2014, 11:25
Da kan jeg slenge inn en klassiker:
GOOOOD MORNING VIETNAM! :D

32 grader, sol og bare festligheter her :spin

TriStar
13-12-2014, 11:45
God morgen fra Grønland. Ingen store planer for dagen, det passer helt fint etter årets hardeste lutefiskuke[emoji3] Ha en aldeles fortreffelig dag!

Dagen går til å montere radioutstyr som skal bedre sambandet til et vaktselskap. God helg.

Jan

Er det i Oslo sentrum du holder på?[emoji6]

AirbusTrond
13-12-2014, 12:03
God dag fra Beste Gamlebyen. Plutselig er klokken 12 og det er allerede ettermiddag. Rakfisk og musserende på programmet i dag. Ellers ikke så mye. Men det er helt greit. Ha en fin lørdag !