View Full Version : God morgen fra skogsbydga
Mornings fra Skauen. Etter jeg har begynt og skru frem vekkerklokken med 15 min har jeg virkelig begynt og komme tidlig på jobb. Trippeltrumfshopping i kveld. Ellers lite og melde, og venter fortsatt på snøen
Ha en fjong dag
God morgen.. Eller, snart formiddag for meg, så lenge som jeg har vært våken :p
Uansett, klar for semesterets siste eksamen. I kveld går ferden sydover med et grønt propellfly :)
ATC-flyradar
11-12-2014, 07:38
Flott vær - fullmåne - pluss en grad - ikke noe å sette fingeren på. i dag er det 11.desember - fremdeles ikke noe snø her på Østlandet - det tror jeg ikke er på Vestlandet heller Smile
En uke igjen til firmaets julebord på LATTER på Aker brygge med mat/drikke og ikke minst showet etterpå med avslutning i baren til det stenger.
Ha en god dag på jobben.
Jan
Ukens beste tilbud jeg fant i går.
Chriscross
11-12-2014, 08:58
Ny dag og nye muligheter for sår bakende etter å ha sittet for lenge på Bgo for å vente på helikopterkansellering....
Nå er det nok snart noen andre som må ta over stadettpinnen for neste helg venter Dubai. Allerede oppgradert på Grosvenor House til treromsleilighet. Håper de ikke endrer tilbake til det jeg booket opprinnelig.
God Morgen fra Jåttåvågen. 4timer søvn i natt, kjenner det tar på kroppen.
Men måtte jo bare få med historiens siste episode av Sons of Anarchy. Kjenner igrunn at det var verdt det!
Klar for en kort produktiv dag!
:D
God morgen herfra. Merkelig nok oppe, våken og ferdigdusjet før noe som helst av vekkerklokker har tenkt på å begynne å "jobbe". Rekker jo til og med frokost.
Rekker også å være litt oppgitt over at et firma jeg har bestilt noe hos, påstår at det jeg ba de om å gjøre når de sender med min arbeidsgiver, ikke er mulig. Dette til tross at vi har minst en fast kunde under samme "forhold" som meg, som gjør akkurat det samme.
(Les: Som bor i et område vi benytter posten til, som får pakkene sine sendt som "Hold at Location"). Håper i det minste at de sender pakken i dag, så jeg rekker å få gjort noe med det selv før helgen, så pakken ikke går ut med posten på mandag, og jeg må vente på at posten skal forsøke å levere den to ganger, før jeg kan hente den på posten. Da snakker vi fort neste torsdag før jeg har den i hånda:rolleyes:
Anyway. Ingen telefon fra Hamar i går, så da får en ta turen på jobb i dag også. Ha en god torsdag.
Mornings fra Oslo. Ikke helt i form gitt, natta var lang og våken med typisk vondt i magen. Ikke noe kvalme eller noe sånt heldigvis, men det er fortsatt noe tilstede. Får bare slappe av og la det ri av tenker jeg og samtidig brygger jeg på en forkjølelse. Jaja I-landsproblematikk. Den gode nyheten er at det kommer litt penger inn på konto om ikke altfor lenge og da kan det ikke være noe galt i det.
Formidag fra Trondheim
Travelt for tiden...det er glatt ute...good for business
Ha en flott dag :D
God ettermiddag fra Skaun!
Her er de siste tasteslagene og det siste Skype-møtet snart unnagjort, før det venter FERIE fram til 5 Januar! :) :) :)
Det skal absolutt IKKE reises noe sted i ferien, kun slappe av hjemme, besøke venner, se fotball, nyte god mat og god vin! Familien er glade for å ha meg hjemme (sier de da.. :)), så da blir det slik!
Starter nyåret med Malta, Oslo, Frankfurt og New York i Januar allerede, så nå skal man nyte freden og roen!
Mulig det flys en tur til Nordpolen om en 13 dagers tid for å hente nissen, men det tar vi da.. haha!
Nyt førjulstiden alle sammen!
Kim
God formiddag fra studentbyen. Siste eksamen unnagjort og man er en kjapp tur innom for å bytte sekk før man slenger seg på flybussen til OSL. Målet er å ende opp i AKL om ikke altfor mange døgn og for en gangs skyld virker det som om det skal gå greit å komme seg vekk fra OSL. Virker ikke altfor ille resten av veien heller
Inn i gullstua kom man seg og her har de pølse i brød. Det holder massevis for en enkel sjel som meg