PDA

View Full Version : God tirsdag fra Skottland

RJon
09-12-2014, 06:01
God morgen fra GLA.
Da er det atter tid for å reise på jobb igjen, dagens eller rettere sagt morgendagens destinasjon er Luanda, men må til Gardermoen først for å hente visum, så hele dagen går bort i å reise feil vei.
Ha en god tirsdag uten alt for store omveier.

Someone
09-12-2014, 06:18
Mornings fra hovedstaden. Klart her litt oppe i høyden, men ser havtåke ligger over fjorden lenger nede. Præriedag og en litt for full møtekalender og to-do list. Ha en fin dag

sirpjalle
09-12-2014, 06:43
God morgen fra Sola!

Stille før stormen antar jeg. I følge metrologene skal det blåse opp til storm i dag, så da er det jo en viss fare for at man ikke får tatt seg en tur til Ålgård og Kongeparken i dag som planen var.

Ha en fin en forumister!

ATC-flyradar
09-12-2014, 07:24
Gud morgen fra Oslo nord. Denne morgen med minus 5 og fullmåne på den mørke himmelen - neste ikke til å tro - før regnværet kommer på kvelden.

Dagen går til møter, men rakk en kopp kaffe før første starter kl 08:00 - ha en god dag videre.

Jan

L1011-500
09-12-2014, 09:02
God morgen fra flyplassen i Shiraz, Iran! Venter på at Iran Air skal ta meg tilbake til Teheran. Tilbake til Norge i morgen tidlig.

Ellers må jeg bare si en ting: for et fantastisk land å reise rundt i! Masse flott å se, og helt fantastiske folk! :D Blir ikke lenge til jeg reiser tilbake!

AirbusTrond
09-12-2014, 11:24
God dag fra Tåke-Oslo. Ja, Iran hadde stått høyt på lista om det hadde vært mulig å få et glass Shiraz til maten :-) Fortsatt et par timer til jobb frå heimen. Have a nice day!

Twin Otter
09-12-2014, 11:29
God dag fra Stavanger. Uka er godt i gang og det byr jo på nye muligheter for litt av hvert. Starter dagen med en tur til tannlegen straks. Blir jo spennende å se hva han har "å by på". Fortsetter så med kveldsskift på Forus og sånn går nå dagene. Tror jeg skal ta å sikre "hagemøblene" på terrassen litt før jeg stikker. For sikkerhets skyld.

Henshaw
09-12-2014, 12:08
Noen som har tips til hvordan man kan skru av alle tanker om nært forestående reise Down Under så man istedenfor kan fokusere helt på siste eksamen? Prøvd å ta oppvasken, støvsuge hybelen, vaske badet og vaske klær uten at det hjalp. Skal en tur til frisøren senere, kanskje det er det som skal til? Booke et par overnattinger og aktiviteter for de siste par dagene av reisen må jeg også få gjort.

LN-MOW
09-12-2014, 13:49
G'morgen ... da er guttungen jagd ut av huset og jeg har en heeeel fridag foran meg. Tid for en lur!

ErlA
09-12-2014, 13:57
God Ettermiddag fra Haugesund, Dagens ekstremsport ble å kjøre BMW i3 fra Sandnes til Haugesund, 3 grader når vi startet 0 grader når vi kom frem. Konklusjon, det holdt akkuratt med batteri, og da kjørte vi rolig ( + lite klimaannlegg).

Ekstremsport tur nr 2 er hjemover med bil som garantert ikke er fulladet og storm på vei!

Elbil er kult! ( over korte avstander) :P

eirikma
09-12-2014, 17:15
God ettermiddag fra Bodø! Her har det jaggu kommet snø i løpet av gårkvelden og morgentimene i dag, så da var det bare å ta det meeeget piano enkelte steder i byen, spesielt etter at morgentrafikken ga seg. Gikk bra i dag også. Ferdig på jobb kl 11, og har nettopp skrevet ferdig et møtereferat. Nå er det ut en tur, før man skal prøve å komme seg i seng sånn høvelig tidlig. Skal på jobb kl 0650 i morgen tidlig, men er jo egentlig sent i forhold til idag; vred om nøkkelen på arbeidsredskapet kl 05:45.

Ha en flott ettermiddag!