View Full Version : God lørdags morgen.
AvoidingRoyster
06-12-2014, 06:20
God morgen fra flytoget. Opp i otta for å ta turen med SK4683 til AGP. Ren og skjær MR for å sikre EBG. En skvett nostalgi da dette for min del ser ut til å bli siste MR etter Eurobonusomleggingen. Min samboer er jo mer fornøyd som slipper å stå opp før hanen galer for å kjøre meg til flytoget når jeg har mine runs:) merkelig nok ser hun ikke helt poenget med disse dagsturene til sør-europa. [emoji12] Ha en fin en folkens.
Mornings fra Sandaker. Først oppe i dag da junior tydeligvis har bestemt seg for og sove lenge i dag. Et par ærend, inkludert en fryktet tur til Storosenteret en lørdag før jul. Ha en strålende dag
Morn fra sentrum. Skulle egentlig også på en av mine siste (?) MRs i dag, men fikk en del å gjøre i kveld, så det blir ikke noe av alikevel. Jaja. Nå blir det bare kos med kaffe, peis og andre julelukter før man setter i gang. :)
Ha en fantastisk lørdag!
Formiddag i Bartebyen
"Vårres jul" på høyttaleran og julevask på gang. Dagen avsluttes med bena høyt på Radisson Blu Værnes :D:D
Ha en strålende lørdag :) :)
God dag fra GRZ etter noen hyggelige dager i Graz med det eneste julerelaterte i år. Flott julemarked . Nå i VIP lounge. Eneste lounge vi har vært i helt uten bemanning . Scan invitasjonskortet og du er inne. Sein i avtrekket på grønt , så går ikke kortet andre gang. Fruen misset ' siden hun er så liten krøp hun inn ..:colgate:
God lørdag fra teknisk avdeling. Litt hardwarediagnose, kaffe, japp og forum funker greit etter en luftetur ute på glattisen.
Greetings fra Egersund
Her skal man snart sette nesen i retning Tananger igjen, før man igjen skal sette nesen i retning Stavangers naboby for X-mas table med jobben.
Detta kan varta interessant :8:
Ingen MRer på planen, før i januar. Heldigvis får jeg det samme som jeg ville fått før SKs slakting av EB.
Ha en fin helg forumister :)
God morgen fra Stavanger, her står det et evig langt styremøte på agendaen, 2,5timer done, minst 2,5 timer igjen. Ha en fin dag folkens.
G'moorgen! Her i Nord-Georgia regner det hardt, kan skape problemer for planene om å hente juletre ... Imidlertid er det arbeidshelg og Guttungen skal feire 18-årsdagen med noen kompiser på Medeival Times. Men den biten skal konemor få ta seg av ... :D
Men nå: Fotball og mer kaffe.
G'moorgen! Her i Nord-Georgia regner det hardt, kan skape problemer for planene om å hente juletre ... Imidlertid er det arbeidshelg og Guttungen skal feire 18-årsdagen med noen kompiser på Medeival Times. Men den biten skal konemor få ta seg av ... :D
Men nå: Fotball og mer kaffe.
Og guttungen får heller ikke lov å drikke på sin 18 årsdag i det landet der. Ta'n med til Norge sier jeg.