View Full Version : God mandag fra Sola!
sirpjalle
01-12-2014, 06:42
God morgen fra Sola!
Da var man gått inn i årets siste måned og gitt! 5.5 grader sa bilen i dagen, så jeg vet ikke, blir det noen hvit jul i Stavanger i år mon tro?
Ha en fin en forumister! :)
Mornings fra Oslo. 0 grader og nå venter E18 til Skogs. Konas dag i pakkekalenderen i dag, så jeg må pent vente til i morgen. Ha en fin dag
ATC-flyradar
01-12-2014, 07:24
Gud morning fra Oslo nord - her var faktisk minus 1 og opphold - og tar meg tid til Julekalender åpning denne morgen.
Utvalget av Julekalendere finner du her: http://www.julekalendere.com/ - er du lei slike julekalendere - ikke trykke.
God start på julemåneden.
Jan
God morgen fra Abu Dhabi... Venter på at EY472 skal ta meg videre og treffer vakre kvinns i kantina.
1,2 liter Club Soda, 4 kopper kaffe og litt yoghurt hjalp på humøret det også
Bare den forbaska balja går på tiden nå. Er ikke fysen på å komme forsinket frem.
Ha en brillefin dag.
G'moorgen! Fortsatt mørkt her i Swansea. Nå venter frokost, lang kjøretur på feil side og Delta hjem. Det blir en veldig lang dag....
ForeverSAS
01-12-2014, 08:30
Morningen fra Trøndelag! Vi skriver desember og dessverre kom årets første snø i går kveld, men vært får en ikke gjort noe med. :)
Det styres og stelles til jul, ligger laaangt etter( som alltid ), at en ikke lærer fra år til år. :P Ønsker alle forumister og #avgeeks en topp dag! :D
God morgen fra indre østland.
Fikk hyggelig Mail fra Optiontown i går om oppgradering på turen til TRD i kveld.
Får vel vaske meg skikkelig, nå som jeg flyttes frem fra de uvaskedes rekker.
Ha en fin dag!
God Morgen fra Jåttåvågen, her er det tydeligvis tenning av julegran med påfølgende 9999999999999999999999 unger som løper rundt i refleksvest!. Heldigvis er HMS i høysetet
Ha en fin dag folkens!.
God formiddag fra Trondheim...
Tidenes syllefyke henger fast i kroppen....urk.
Ha en ******* dag :drunk:
AirbusTrond
01-12-2014, 12:19
God dag fra (ikkje tabloidane) i Akersgata. Tungt lutefisklag på lørdagen sitter godt i kroppen, ble mye Armagnac, noe jeg merket på kroppen og nesten tom flaske. Det blir ikke bedre av at jeg starter 0600 denne uka. Forsvinner fra åstedet 1400 og rett hjem til senga. Bedre mandag ønskes!
God formiddag!
På vei til Værnes igjen, denne uka er det London som står på programmet. Satser på å besøke noen brune pub`er, og skal på Chelsea-Tottenham onsdag. :)
Rødsnute over fjorden i dag, de blå besparende hjem torsdag...
Nyt dagen!
Kim
God formiddag fra Kristiansand
Nå er desember kommet og det betyr storrengjøring av huset. At det fantes så mye støv bak TVen er helt utrolig.
Ha en fin dag!
God formiddag fra Kristiansand
Nå er desember kommet og det betyr storrengjøring av huset. At det fantes så mye støv bak TVen er helt utrolig.
Ha en fin dag!
Burde vært lover mot sånt :old
God ettermidda fra Høgskolen i Oslo og Akershus. Eksamenslesing er det som skjer.
Puh ... Da var jeg på plass i T3. Snart avreise fra verdens travleste internasjonale flyplass til verdens travleste flyplass generelt.
http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/12/01/ad39f85386d1ed075a800d215c65470d.jpg
Puh ... Da var jeg på plass i T3. Snart avreise fra verdens travleste internasjonale flyplass til verdens travleste flyplass generelt.
Gratulerer med vel overstått kjøretur da! Det var modig gjort ;-)
Du skal være glad du drar og ikke ankommer da det var 20-25 min holding på vei inn for et par timer siden da jeg kom inn fra Aberdeen...God tur videre!
Sitter på 226 ved T2 I et grønt fly i dag til passasjerenes store forundring siden det ikke står Virgin Atlantic med store bokstaver! Tre mer sektorer fram og tilbake til Edinburgh for å tilbringe natten der...