PDA

View Full Version : Trondheim/Værnes - transfer, om flyplassen etc


Are G
30-11-2014, 15:15
Kommer man rett inn i avgangshallen på trd?
Hvor lang tid bør man regne med sk til sk

Cecilie
30-11-2014, 15:20
Kommer man rett inn i avgangshallen på trd?
Hvor lang tid bør man regne med sk til sk

Ja
Litt avhengig av gates, selvfølgelig, men alt fra 30 sekunder til 5 minutter er vel et greit estimat

Are G
30-11-2014, 15:34
Det høres overkommelig ut :-)
Bare krs omtrent hvor man må igjennom security på nytt altså..

Trdfly
30-11-2014, 15:37
Det høres overkommelig ut :-)
Bare krs omtrent hvor man må igjennom security på nytt altså..

Fra hvor kommer du og til hvor skal du da?

Are G
30-11-2014, 17:32
Bgo osl. 25 minutter så det burde vel holde i massevis om man kommer inn i avgangshallen :-)

Star Flyer
30-11-2014, 22:43
Bgo osl. 25 minutter så det burde vel holde i massevis om man kommer inn i avgangshallen :-)

Da får du også god tid til å besøke loungen ;)

hifiman
30-11-2014, 22:53
Da får du også god tid til å besøke loungen ;)
Visst du tenker på den i Trondheim så har den vel ikke åpnet ennda?

Thinktwo
24-12-2014, 00:06
Hei,

Er fersk medlem her og skjønner at man må ha et visst antall innlegg for å kunne poste i alle forumene her inne. Blir derfor nødt til å legge dette i feil forum og be om dette flyttet etterpå istedet for å svare masse svada på en haug med andre poster :)

Så mitt lille spørsmål er:

Jeg har ikke flydd via TRD tidligere og kommer fra utlandet med transfer videre til OSL på gjennomgående billett. Må man igjennom security her eller kommer man rett i avgangshallen uten å måtte hente bagasje, check-in og security som på OSL?

Det har kanskje blitt endret på OSL i det siste, men det var i hvert fall slik tidligere.

Takker for klare svar :)

Discus
24-12-2014, 00:14
Jeg har ikke flydd via TRD tidligere og kommer fra utlandet med transfer videre til OSL på gjennomgående billett. Må man igjennom security her eller kommer man rett i avgangshallen uten å måtte hente bagasje, check-in og security som på OSL?

Ingen norske flyplasser har pt. gjennomgående bagasje utland->innland, alle steder må man gjennom tollen og drope bags inn på nytt.

Thinktwo
24-12-2014, 00:15
Da er saken grei. Takk for klart svar :)

LN-MOW
24-12-2014, 00:45
-- never mind -----

jufix
07-01-2020, 10:06
Jeg har fått beskjed om å gjøre et ærend i forbindelse med en flyreise, ærendet er å kjøpe noe airside innland og ta det med hjem. Jeg kan ikke kjøpe det på vei hjem.

Kan jeg gå gjennom sikkerhetskontrollen, kjøpe det jeg skal, gå ut igjen og legge varen i bilen, så gå gjennom sikkerhetskontrollen en gang til?

Kan ikke se at dette skal være et problem? Jeg kunne jo ha glemt noe i bilen og situasjonen ville være den samme?

vbe86
07-01-2020, 11:23
Null problem. Passasjerer går inn, ut og inn igjen hele tiden om så bare for å ta seg en røyk.

Sent fra min SM-G960F via Tapatalk