PDA

View Full Version : God lørdag fra Sandaker

Someone
29-11-2014, 08:39
Mornings. Begynner og merke på formen at det har vært to julebord på rad. Er tydeligvis ikke 20 lenger. Satser på at en egenkomponert English Breakfast tar brodden på det verste, da det er mye som må ordnes i dag av praktiske ting.....at jeg aldri lærer. Ha en mer eller mindre fyllesyk dag

http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/11/28/9b7b6189766dbf97c9b46918f779d092.jpg

ClassOne
29-11-2014, 08:49
God morgen fra AMS, avgang fra SVG kl 06:00 i dag, uten ett minutt søvn i natt. Så da er det bare å sluke et par Heineken før man boarder KLM til AUH, skal bli godt å finne senga på Hilton Abu Dhabi i kveld..

Håper alle får en fresende god helg, julebord eller ikke.

LN-MOW
29-11-2014, 09:54
Ikke bare er rattet på feil side, men jaggu kjører'em på feil side også ...
Engelskmenn er helsprø.

Velvel, grei natt i Virgin Premium Economy, men ingen søvn. Satser på å holde meg våken helt til Swansea...

ForeverSAS
29-11-2014, 10:08
God morgen fra et Trøndelag som ikke minner om nest siste novemberdag dette året, er mer som høst ute gitt. :)

Frokosten er inntatt sammen med litt melk og en kopp te, UA69 har akkurat passert på vei til EWR. Dagens plan; Lite, men hjelpe naboen med å lage hjemmelaget pølse til jul. Første gang jeg gjør noe slikt, så det kan bli uhyre spennende tror jeg. :)

Ønsker alle forumister og #avgeeks en toppers dag!!! :D

ATC-flyradar
29-11-2014, 10:34
God lørdag fra Oslo nord - det blir en stille dag ( mulig en tur til OSL for å se på om det dukker opp noe nytt :)

God helg.

Jan

TriStar
29-11-2014, 10:42
God morgen fra Grønland. Madammen har ytret ønske om en utflukt til IKEA. Ikke akkurat min favorittsyssel, men ser fram til julebord med gutta i kveld[emoji481] Ha en aldeles fortreffelig dag!

learjet
29-11-2014, 11:19
God formiddag fra Nittedal

Her er frokosten inntatt og kursen settes snart mot Grefsen for å plukke opp barna som har sovet hos svigermor i natt. Så får en finne på noe moro med dem mens fruen tilbringer helgen i København.

Eneste som må gjøres i dag er å få handlet gløgg og pepperkaker for 450 personer.... så kan det bli adventsmarkering på skolen til snuppa mandag morgen.

Ha en flott dag

S

Henshaw
29-11-2014, 12:44
Merkelig nok er man sliten etter to dager på rad med morro, selv om man bare er 22. Blir vel å komme seg opp og igang snart, tur til en kamerat venter hvor vi etterpå skal ut på Telenor Arena, da visstnok tre middelaldrende briter skal styre med noe biler og greier der.

Discus
29-11-2014, 12:52
Det er vinter light ute. Litt hvitt og en ørliten tanke minusgrader. Fylle opp kaffen her nå - ha en fin dag!

Yeager
29-11-2014, 13:40
God formiddag fra Senatorloungen på Heathrow Queens Terminal 2. På vei hjem fra studietur i Birmingham. Interessant å oppleve terminalen her for første gang. Og har endelig skjønt at jeg må gå for gummibjørnene! http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/11/29/73ea431d579d8ecca98062b5fd54378e.jpg

LN-KGL
29-11-2014, 16:59
Herlig med en dag uten Full English Breakfast. I løpet av uken har jeg testet BAs to nyeste A320, Yankee X-ray og Yankee Yankee. Herlig å fly med et selskap uten BOB i økonomiklasse - og den kvinnelige purseren hjem til Oslo i går kveld var veldig klar over at det var det nyeste vi fløy med. Jeg testet også at jeg fremdeles finner frem på "feil" side veiene i Hamps, Wilts og Dorset. Med en BMW 525d og en ferdig progammert GPS hjemmefra gikk det uten noen form for mishaps. Butikkene på T5 i går hadde en mengde Black Friday-tilbud og dermed jeg endte opp med et par plastposer mer enn normalt.

BSSW
29-11-2014, 17:00
God ettermiddag fra Egersund

Ble en litt tidligere hjemreise enn planlagt.

Passerte en by i løpet av hjemreisen, som ble grundig vasket, antageligvis for å få den ren til et bysbarns retur fra østen.

Straks blir det taco (namm!), dessverre er ikke underholdningen helt etter min smak (NRK2)

Ha en fin helg forumister :)

Thomas
29-11-2014, 17:04
Litt pakking i mellom slagene på Old Trafford. Kaldt ute på Jessheim, ellers jobb og New York i morra, blir en relativt lang dag!

ToreD
29-11-2014, 18:48
God kveld fra VIP avdelingen på Telenor Arena. Nå er det Top Gear live og noen øl i Oslo etterpå!!