PDA

View Full Version : God fredag fra Sola!

sirpjalle
28-11-2014, 06:56
God morgen godtfolk!

Da var det sannelig blitt fredag igjen!

Noen timer til, så er det å få tak i saker og ting ifb med jul. Turen må vekl og taes innom Idsø på vei hjem slik at man har noen godsaker på bordet til helgen!

Ha en fin en forumister! :)

PettR
28-11-2014, 07:39
God morgen!

Nyter en kakao og en bolle på kaia i meget kalde plussgrader.

Velvel, tror det blir en roooolig dag :)

ATC-flyradar
28-11-2014, 07:44
God morgen flyprat fplk - spesielt til alle som var på Flyprat sitt julebord i går aftens :) - Regner med at det kommer frem noen historier og bilder fra maten :)

God helg til deg og dine.

Someone
28-11-2014, 08:35
Mornings fra Sandaker. Litt hvitt tpå bakken, så dekker går fremover. Egentlig fri i dag, men har allerede måtte fyre opp VPN og aktivert mailboksen. Nytt julebord i kveld, så her går det slag i slag. Ha en fin dag

mikro
28-11-2014, 09:05
God morgen fra Sola. Ferdig med siste eksamen i går så nå er det juleferie. :) Blir vel sikkert mye ekstra jobbing i ukene før jul så jeg får nok å gjøre. Snart blir det bussen inn til Stavanger for en tur innom Game Stop før en setter seg på Lavprisekspressen til KRS.

God fredag :)

kimpe
28-11-2014, 09:23
God morgen fra Skaun!

Kun 5 flights igjen av året nå, så er det endelig juleferie! :)

Smekkfullt hjem med SK368 i går kveld, vært stort sett full buss alle turene til/fra OSL de siste dagene jeg har reist. Over til London neste uke, ble så forbannet av SAS sin dumping av Eurobonus og alle de tullete opplevelsene med dem de siste ukene, at denne gangen flyr jeg rødnese direkte fra TRD-LGW.. Allerede der har dere tapt litt SAS.. HALLO EIVIND ROALD, hørte du det? :) :)

Ellers deilig med frihelg for første gang på lenge, blir dog kastet ut av huset lørdag da litja har 15års-dag med huset fullt av venner og vi voksne har tvungen utetid til 02.00..

Nyt helgen folkens!

Kim

LN-FHU
28-11-2014, 09:39
God formiddag fra frokostbordet på Plaza.
Hyggelig kveld igår, man takker så meget :) Nå er det kaffe og en liten prat med zico77 før man tar turen til OSL og dagens flyvning til TRD.
Ha en strålende dag :) :)

AvoidingRoyster
28-11-2014, 09:46
God morgen fra Drammen. Her er det rolig start på dagen før turen går til Quality Spa Son for seminar og påfølgende julebord. Uvant fjongt for en sykepleier det:) God helg forumister.

AirbusTrond
28-11-2014, 10:08
God dag fra Gamlebyen! Feriedag i dag - indretjeneste og tur ut for å drikke av gamle kolleger som har fått sparken. Grå dag i Oslo ser det ut til, typisk november, med andre ord. Ha en fin-fin fredag!

OJB
28-11-2014, 10:26
God formiddag fra Sandvika,
Et møte til her så nærmer det seg helg igjen.
Det blir tid til en kjapp tur innom familie før kursen settes vestover fjellet til klarvær i vest i kveld.
Ha en god dag og held alle.

Fnate
28-11-2014, 10:46
God formiddag fra frokostbordet på Plaza.
Hyggelig kveld igår, man takker så meget :) Nå er det kaffe og en liten prat med zico77 før man tar turen til OSL og dagens flyvning til TRD.
Ha en strålende dag :) :)

Regner med at du fløy opp i tøfler (verdens viktigste flytilbehør)?

God morgen fra tbanen. Slumret lenge idag men er endelig snart på fredagslunch på kontoret.

Knall aften igår. Har ikke de etterlyste bildene av mat, men kan vurdere

1) forrett
Sjøgrevling som luktet grillmat. Fikk gitt bort det meste men prøvde en. Smakte ikke såååå vondt.
Terningkast 4

2) hovedrett
Hjortemedaljonger som nok kunne mørnet en 50-60 døgn til.
Terningkast 2

3) dessert
Sinnsykt digg sjokoladekake med is og noe kremdill
Terningkast 6

Selskap - terningkast 8. Fikk ikke pratet med samtlige men med bra mange allikevel.

Ha en fenomenal dag!

RJon
28-11-2014, 10:48
God fredag fra Gardermoen, lenge siden man har vert her. Formen kunne ha vert bedre da selvkontrollen glapp litt i går kveld med åpen bar. Ferden går videre til Sunnmøre hvor man skal pleie familie noen dager.

ErlA
28-11-2014, 11:15
God Formiddag, vurderte lenge å kaste meg på galskapen igår, men droppet det. Angrer litt idag. Får ta det til neste år!

Snart helg, Nytt kontor/Mancave skal innredes ikveld, Pcen skal få mer plass med 1TB ssd. God helg i vente. Så får man bare satse på at Kona ikke slår seg vrang!

Ha en fin dag og god helg!

Fellowship
28-11-2014, 11:38
God fredag og god helg!

Takk for en fin kveld i går til alle dere som var med :)
Jeg rakk nå å kravle meg opp tidsnok til å komme hit ned til ruinparken og fyre opp vårt lokale husband som skulle øve, før vi gleder noen i et arrangement her etter lunsj.

LN-MOW
28-11-2014, 23:05
G'ettermidda..! Da sitter man godt plassert i en Virgin A330, som snart skal starte opp mot Heathrow. Fikk en hyggelig oppgradering til Premium, og her ser det ut som at jeg skal få en treseter for meg selv. Så da blir det nok en god natt. :)

http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/11/28/2a92b61ce838111e5df509454fed178c.jpg