PDA

View Full Version : Champagne i Premium hos Norwegian Longhaul?


Hpkris
25-11-2014, 20:08
Noen som har noe peil på hva de serverer der?
Den som var i monkey class var nemlig ikke no å skrive hjem om.

SK384
25-11-2014, 22:36
Når vi reiste til Orlando her for en måned siden fikk vi juice eller vann som velkomstdrikk. Til maten fikk vi brus, øl eller vin. Etter maten kom de med småflasker med Bailys, cognac og noe til muligens wiskey med andre ord ingen champange.

En liten morsom sak med den cognac flasken. Den drakk jeg ikke på returen og når jeg kom hjem satt jeg den på kjøkkenet. For et par dager siden kom min datter på 10 og sa følgende. "Pappa, jeg tar med denne sjampoen til gymtimen på skolen i dag." Sjampoen var altså cognacen min.

Hpkris
26-11-2014, 02:05
Når vi reiste til Orlando her for en måned siden fikk vi juice eller vann som velkomstdrikk. Til maten fikk vi brus, øl eller vin. Etter maten kom de med småflasker med Bailys, cognac og noe til muligens wiskey med andre ord ingen champange.

En liten morsom sak med den cognac flasken. Den drakk jeg ikke på returen og når jeg kom hjem satt jeg den på kjøkkenet. For et par dager siden kom min datter på 10 og sa følgende. "Pappa, jeg tar med denne sjampoen til gymtimen på skolen i dag." Sjampoen var altså cognacen min.

Men det var da fri bar da?
Har planer om å drikke opp den lille forskjellen mellom monkey class og premium nemlig :colgate:

Haha trur det hadde lukta godt av håret hennes etter gymtimen da ja :D

SK384
26-11-2014, 17:19
Det er jeg ikke sikker på. Jeg skulle kjøre når jeg kom frem så det var ikke så aktuelt med drikking. Hjemmover tok jeg meg en øl og sov stort sett frem til vi fikk frokost. Jeg spurte ikke om noe mellom serveringene. Vi fikk imidlertid det vi ville til maten.

Tipper læreren også hadde begynt å lure litt om hun kom med en liten flaske cognac til gymtimen.

Are G
26-11-2014, 18:30
Det er vel 3 enheter til mat og mulighet for å handle utover dette samt ved andre anledninger ved ønske.
Tatt fritt etter minne vel og merke :)