PDA

View Full Version : God tirsdag fra Sola

sirpjalle
25-11-2014, 06:53
God morgen fra Sola!

8,5 grad sa bilen på vei til jobb i dag forresten! Ikke mye som minner om November i det hele tatt.

Utover dette så blir det mer opplæring i dag og møte med kunde.

Ha en fin en forumister :)

mcduck
25-11-2014, 07:02
God tirsdag! Gradestokken i Kristiansand viser 3 grader og jeg har allerede vært oppe i 5 timer. Det blir m.a.o en lang dag!

Ha en fin dag alle sammen

ErlA
25-11-2014, 07:09
God Morgen fra Sola,

Sitter på Gate17 og venter på sk4008, var heldigvis langt mindre kø enn planlagt imorges så plutselig hadde man god tid. Med 1minutt kø gjennom security så kan jo dette bli en bra dag om flaksen forsetter.

Ha en fin dag folkens!

zico77
25-11-2014, 07:22
God morgon frå Jåttåvågen!

6 grader sa bilen min, så dei lokale temperaturane svinger, men ingenting som minner om "vinter", og forsåvidt greit det.

Dagen byr verken på hotellopphold eller flyreiser, det blir å gjere ein god innsats på kontoret, før kvelden kanskje avsluttes med litt snekkerarbeid? Motivasjon og arbeidslyst er i såfall nøkkelord.

Ha ein fin dag alle saman! :)

ATC-flyradar
25-11-2014, 07:34
Hurra - nå har kulden nådd Oslo nord ( ca 0,5 minusgrad)- det var rim på det grønne gresset - det var glatt på enkelte veistumper - hurra.

Ser at Pål har 6-7 + grader - i slutten av november - vet ikke det er normalt ?

Ha en god dag.

Jan

Someone
25-11-2014, 07:50
Mornings fra Skogen. Både her og hjemme lå temperaturen ikke veldig langt unna 0. Fem grader kaldere også en halvmeter snø, så skal jeg si meg fornøyd. Sats i kveld for litt utholdene styrketrening, som hun som står foran og maser og styrer musikken kaller det. Ha en fin dag

Cecilie
25-11-2014, 08:07
....og vi fortsetter værmeldingen Norge rundt med avd. langt oppi nord. Bodø kan melde om regn, vind og 5 varme celcius.

Gruppearbeid står på planen i dag, før det blir et møte i kveld hvor vi skal konstituere et nytt lokalstyre for et studentpolitisk parti. :)

ClassOne
25-11-2014, 08:21
God morgen fra Boknafjorden, retning sør. En ny dag truer, eller var det venter? Det går i overskyet og grått, en del kundebesøk i dag før man setter snuten hjem igjen i kveld. Teller virkelig ned til lørdag, da reiser man på den årlige sandkasseturen, denne gang med KLM, men som i fjor til Abu Dhabi.

Ha en fin en folkens ��

sirpjalle
25-11-2014, 08:40
Hurra - nå har kulden nådd Oslo nord ( ca 0,5 minusgrad)- det var rim på det grønne gresset - det var glatt på enkelte veistumper - hurra.

Ser at Pål har 6-7 + grader - i slutten av november - vet ikke det er normalt ?

Ha en god dag.

Jan

Jan, nei det er i aller høyeste grad "mot normalt" for å sitere Leif Juster!
"Normalen" er vel alt fra minus 5 til pluss 5 i November!

Var visstnok 13 grader ref. "sikre" kilder i går. Men jeg kan ikke motbevise det, da man pleier å holde seg innendørs fra 07-15.00. :)

AirbusTrond
25-11-2014, 09:04
God dag fra Akersgata. Litt kjøligere, så jakke kjøpt i Berlin måtte testes i dag, men den var for varm :-) Ettersom det ble et strengt "bruk opp ferie"-regime her, satser jeg på en halv feriedag, med innlagt indretjeneste i ettermiddag, slik at jeg kan få klargjort til lutefisklag på lørdagen.

Ha en fortreffelig tirsdag i november!

LN-FHU
25-11-2014, 10:09
God formiddag fra Trondheim
5,5 grader her i morgentimene, ble jaggu kona sin scooter på jobb i morres :)
Funka det også. Etter gårsdagens etter-jobb maraton, skal det bli deilig å bare ha en ting å fikse idag.
Ettermiddagen bringer et lite besøk til min lokale tattis-sjappe for å se hvilket av bildene mine som skal få transfer til armen min :) ;)

Ha en flotters tirsdag :) :) :)

mikro
25-11-2014, 10:31
God formiddag fra UiS. Glemte å stille alarmen på mobilen i går kveld, med den konsekvens at jeg forsov meg 1,5 time i morges :drunk: Får ta det igjen med å sitte 1,5 time lengre i ettermiddag.

Kun eksamenslesing på planen i dag. God tirsdag! :)

BSSW
25-11-2014, 12:23
God ettermiddag fra Tananger

Helt her ute er det ca 8-9 grader, så det har ikke endret seg vesentlig siden Pål kom seg på jobb.
Håvard: Sikkert et annet klima for deg som bor litt lengre fra vannkanten enn Pål og meg :p ;)

Her har man ferie/fri, og nesen settes, i morgen, i retning sørøst, øst, nordøst, litt nordover og sørøst etter en ferje. Og man vil ende opp ikke langt fra en av Oslos flyplasser. Håper jeg...
Ser frem til torsdagens lille treff i hovedstaden. Får se om jeg klarer å finne noe å ha med dit.

Skiftet til vinterdekk i går, så er klar til kaldere klima.

Men nå, pakking :drunk:

Ha en fin dag forumister :)

LN-MOW
25-11-2014, 15:38
G'day, ja! Etter gårsdagens 25 varme, er vi tilbake på litt mer normalt nivå, men fortsatt behagelig. To arbeidsdager denne uken - Thanksgiving torsdag, som skal feires hos Svigerbestemor på landet i South Carolina. Fredag blir det trolig en kjapp tur til Wales for besøk hos syk bror .. Trolig med Virgin til London og leiebil derfra.

Men nå - påfyll av kaffe og åpning av mailboks .... La det swinge .....