PDA

View Full Version : Trivelig søndag


LN-FHU
23-11-2014, 09:50
God morgen fra Trondheim.
Oppstanden tidlig idag med to særdeles våkne småttiser, det betyr tidlig ferdig med frokost og snart ut en tur. Blir vel litt indretjeneste også kjenner jeg kona rett....:cry::cry: :p
Ha en særdeles super søndag :D :D :D

ATC-flyradar
23-11-2014, 10:08
Ser ut som mange sover lenge på søndagene - men vi som er opp på morgenen - kan si hei til hverandre leng før de andre.

Ha en god dag.

Jan

Someone
23-11-2014, 10:12
Mornings. Frokost er for lengst gjennomført. En time med spinning venter, litt brødbaking, samt at kona har insistert jeg må henge opp en hylle. Hadde det ikke vært fordi det innebærer boring i betong så hadde jeg neppe utsatt det nå i flere uker. Torsk med hjemmelaget Sandefjordssmør til middag, så får se frem til det. Ha en fin dag

kimpe
23-11-2014, 10:17
God morgen fra Hotel Britannia i Trondheim!

Straks stor julefrokost her, reisefri i dag etter en 4 timers Oslotur i går.. Neste luftetur tirsdag allerede..

Nyt søndagen med cupfinale og Spurskamp!

Kim

Discus
23-11-2014, 10:36
God morgen fra en tåkete hovedstad. Lite som skjer i dag, og en fin dag å rydde opp en del på hjemmekontorpulten som burde vært ryddet for lenge siden. Ellers ingen reiseplaner før jul (enn så lenge). Ser frem til julebordet på torsdag. Får pakke inn gaven i dag så er det gjort.

SK384
23-11-2014, 11:11
God morgen fra Kongsberg. Her har det snødd litt i natt. Om ikke lenge står en løpetur med hunden på programmet. Etterhvert blir det vel å benke seg foran TV'en. Dagen hovedkamp blir Brann - Mjøndalen klokken 19.00 i kveld. Cupfinalen får vi betrakte som en forkamp. :D

Hypern
23-11-2014, 11:25
God dag fra Oslo. Det er denne tiden på året hvor folk fra utlandet invaderer Oslos gater. Kunne de ikke spilt denne forbanna kampen sin et annet sted så slipper de å forpeste Oslos gater i diverse fotballskjerf en hel helg? Er det rart jeg drikker? :drink Neida tror kampen skal bli bra jeg, jeg er rimelig nøytral for å si det sånn.

AirbusTrond
23-11-2014, 12:09
God dag - ingen spesiell grunn til å stå opp før 10-11 søndager. Det må litt indretjeneste til i dag, ved siden av sjakk, fotball og Mykje Anna på TV. Ha en fin søndag! Tipper at det blir en ekstra bra dag for vestlendinger, sånn fotballmessig.

ForeverSAS
23-11-2014, 13:45
Sen morgen fra Trøndelag. Skyet opphold og +1 i lufta, greit det ja! :) Fotball på planen i dag, først ut er Molde-ODD i cupfinalen. Som trønder faller det naturlig å heie på ODD ;) men håper på en kamp som går hele veien til straffer! :) Etterpå gyver Brann-Mjøndalen løs på hverandre i første kamp om plass i neste års TL. Håper vel på Mjøndalen, ikke at jeg har noe i mot vestlendinger, men hadde vært kult med et spennende nytt lag i TL-15! :D

En tett aktivitet i lufta her i dag med masse flights i alle retninger nær sagt, så søndagen er ung og spennende her i heimen!! :D Ønsker alle forumister og #avgeeks en topp dag, og ikke minst en topp fotball-søndag! :D :D

Henshaw
23-11-2014, 13:51
Morn fra studentbyen. Her oppe hører man nå at det er liv på stadion og det blir vel det jeg legger av oppmerksomhet i den retningen. Julebord med jobben igår var kanon, lempet innpå julemat da jeg tror ikke tradisjonell norsk julemat er så lett å få tak i "down under" som jo er stedet man tilbringer siste halvdel av desember.

Fnate
23-11-2014, 15:18
Saft suse, det ble bra helaften i går ja...

Nuff said!

LN-MOW
23-11-2014, 16:35
Ahh .. Frokost og cupfinale overstått .. Regn og surt ute, så tror vi holder oss ved peisen i dag...

http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/11/23/91fd4729b190c67286f5e0639fc23400.jpg