View Full Version : God onsdag fra Sola
sirpjalle
19-11-2014, 06:55
God onsdag fra Sola!
8.5 grad sa bilen på vei til jobb i dag. Er liksom ikke helt riktig dette. Vi er da i November! Ny telefon kom i huset i går til både barn og nevøer og nieser sin store misunnelse/irritasjon, samt at gammel bil ble solgt.
Litt av hvert på tapetet og i dag. Ha en fin en forumister! :)
Mornings. 3 grader her i hovedstaden, så blir litt kaldere for hver dag. Jobben kaller, så på tiden og komme meg til skogs. Merker godt på kroppen at jeg for første gang siden før sommer var på Bodypump på Sats i går. Tydeligvis et par muskelgrupper som var litt ute av trening.
Hadde planer om og få booket billetter til Athen i dag, men ser ut som reisefølge er litt trege med og bekrefte ymse ting. Så får vel sette det på hold
Ha en fjong dag
Sprek morgen fra Trondheim
-3 grader idag, nokså kjølig å sykle, men helsegevinsten overstiger kulden ;)
Har ingen spesielle planer idag, blir vel et kaffebesøk til en kompis.
Ha en strålende dag :D :D :D
ATC-flyradar
19-11-2014, 07:28
Good mornings fra Oslo nord - det er fall i gradene - + 2,5 grader denne morgen. På vei til et møte - så ha en god dag.
Jan
ForeverSAS
19-11-2014, 07:40
Go'morn fra fjellet. Ble i overkant tidlig klokken 06.50 i dag, men får da i alle fall brukt dagen godt tenker jeg. Her har akkurat Azerbaijan Airlines flight AHY 101 passert på vei fra GYD til JFK med soloppgangen i ryggen. :) Det er en grei start på dagen ja. ;)
Ønsker alle forumister og #avgeeks en topp dag! :)
God morgen fra gullstua på OSL. I dag blir det SK4697 til LPA og en uke med billig øl og kanskje litt sol.
Nyt dagen folkens
AirbusTrond
19-11-2014, 08:46
God dag fra Akersgata. Satser på en rolig siste arbeidsdag denne uka. Får vel bruke kvelden til å skrive en liten handleliste, alltids greit å kjøpe litt småting til jul i Berlin. God onsdag ønskes, måtte den bli uten bekymringer!
United1K
19-11-2014, 10:17
God morgen fra Trinidad & Tobago :D
Varmt som bare juling. Deiligt!
Buon Giorno fra LH senatorlounge på MXP. Her har man hatt noen regnfulle dager i Milano og Firenze, men uansett er det deilig å være i Italia. Blir ikke spesielt imponert over loungen her, mørk, kjedelig, ingen utsikt til de flotte fjellene som egentlig kan sees fra flyplassen. Men jeg har wifi, og musserende i glasset, så skal ikke klage for mye. Regner med at det blir en flott tur over alpene i strålende sol med SK1686, senere tar SK 0458 meg videre til OSL. Reiser i plus og inkasserer 10.000 bonuspoeng, turen kostet ca 2300 t/r.
God Morgen fra et solfylt vestland, her kriges det med udugelige mennesker som ikke vet hvordan man bedriver kundebehandling. Satser på at finværet bedrer humøret utover dagen.
G'morgen fra solfylte North Georgia. Eneste problemet er at gradestokken viser 8 kuldegrader ...
Nå blir det en liten lur før man tar fatt på dagens arbeidsoppgaver.
God onsdag fra MAN T3 (for en gangs skyld). FlyBe og E175 til Amsterdam om ca 40 minutter. Deretter Thalys til Antwerpen.