PDA

View Full Version : God torsdag

Someone
13-11-2014, 08:00
Mornings fra en heller regntung hovedstad. Lite fest her, men derimot den vanlige frokosten med en dose tran. Tror jeg har prokastinert lenge nok nå, så får vel sikte på og få fikset papirarbeidet til NAV slik at jobben betaler meg lønn når det blir pappaperm til våren. Hater slikt papirarbeid......

sirpjalle
13-11-2014, 08:03
God morgen fra Sola!

Da var man klar for en ny dag gitt! Så får man se hva dagen bringer....

Ha en fin en forumister!

LN-FHU
13-11-2014, 08:23
Gooo morn fra Trondheim
Her er man klar for dagens gjøremål -kaffen i koppen og frokost fortært. 7 røde på meteret i morres - det går fortsatt fint an å kjøre sykkel :D :D

Ha en trivelig torsdag :) :) :)

ATC-flyradar
13-11-2014, 09:14
Guden torsdag fra Norges beste sted å bo - stedet som har grønne plener nesten helt jul. Ha en god torsdag der du befinner deg.

Jan

OJB
13-11-2014, 09:25
God morgen fra Forus,
Humøret er på topp og motivasjonen for en ny arbeidsdag er tilstede.
Det blir en travel dag med møter i og utenfor huset før kursen settes for lufthavnen. Sete 1A er kjøpt på luftbuss 4627 i ettermiddag.
Det blir en lang dag ,men det pleier å gå greit.
Ha en fin dag Forumister.

roger
13-11-2014, 13:26
God morgon frå Trondheim.
Her starta dagen med ein tur i bassenget. Det blir særs lite effektive dagar neste to vekene, då det er eksamenslesing som står for tur... Så idag set eg på kjøkkenet og har mest lyst å gå ut å gjere noko i hagen, eller få ordna opp i huset inne... At både sjakk-Carlsen og ESA driv å forstyrrar med ymse nytt innimellom kjem neppe til å hjelpe. For dykk som ikkje fekk med dykk landingsbragda til Philae i går, så kan den gjenopplevast i teikneserieform (xkcd) her: http://xkcd1446.org/#0 Anbefalast!

Så får vi sjå om nye innflygingsmønster frå Avinor står til like stor bragds som "flyturen" i går.