PDA

View Full Version : God onsdag.

Someone
12-11-2014, 07:39
Mornings. Fem grader og høstlig i Oslo, ser ut som snøen fortsatt lar vente på seg. Dagens dose tran er inntatt så da får jeg vel komme meg på jobb. De siste brikkene både for vinterens tur dit peppern gror og sommerferien er i ferd med og falle på plass, så kanskje jeg får brukt bookingingeren etterpå. Ha en fin dag

sirpjalle
12-11-2014, 08:02
God morgen fra Sola!

Da var man klar for en ny dag. Dagens agenda blir at en av de høye herrer kommer på besøk fra ergen, så da blir det sånn ca. møte hele dagen!

Ha en fin en forumister! :)

LN-FHU
12-11-2014, 08:13
God onsdag fra Trondheim
Kaffen er i koppen og jeg er klar for dagens dont. Sabla kaldt å kjøre sykkel i morres, meeen desto artigere at man kan kjøre i midten av november ;)

Ha en strålende onsdag forumister :D :D

ATC-flyradar
12-11-2014, 08:52
Mornings fra Oslo Nord - snøen har ikke kommet enda på fjellet og ikke i Oslo nord og takk for det. H en vakker dag der du ferdes i dag :)

Jan

Bizflyer
12-11-2014, 10:47
Gjeeeesp fra det Sørlandske!
Grått og 9 grader i dag. Meldes regn og mye vind de neste dagene. Men heeeyy! Mye bedre enn snø......

Full fart på kontoret i dag også. Onsdag allerede, så tida flyr. Og så er det bare en uke igjen til feire. Så aldri så galt osv...

Hu og hei!

RJon
12-11-2014, 11:30
God morgen fra Skottland
Halvgrått, 11 grader og vindstille.
Må få gått gjennom noen bilder og få noen ord ned på tastaturet fra gårsdagens begivenhet. Ellers må man få i gang en brøddeig og se om man får startet med julegavehandelen

Ha en fin onsdag! :)

mikro
12-11-2014, 11:44
God morgen fra SVG. SK4016 og SK2303 står på planen for i dag. Straks boarding her på gate 17.

God onsdag! :)

ForeverSAS
12-11-2014, 14:58
God ettermiddag fra Snillfjorden i Trøndelag. Her skinner sola, 8 grader og klar himmel! Lite som minner om at vi er på 12 november gitt, og takk for det, dette været her kan man lære å like ja. ;) Ellers er det bare rolig i heimen, er ikke 100% i form, men litt må en gjøre. Sette på litt klær og ta en trimtur for å starte opp det utslitte maskineriet av en kropp er en god start! :p

Også er min første SAS A340-modell snart i hus. Selger sender denne i løpet av dagen, så har den nok på hylla til helgen vil jeg tro. Årets julegave til meg selv, må være lov det å! ;)

En fortsatt fin dag ønskes alle forumister og #avgeeks!!! :D :D

mcduck
13-11-2014, 00:46
God onsdag folkens

Etter å ha tilbakelagt OSL-EWR på UA38 sitter jeg nå på UA1284 til SFO for litt etterlengtet ferie ;)

Det blir en lang dag med andre ord..

Ha en super kveld

kimpe
13-11-2014, 00:49
God ettermiddag fra Las Vegas!

Her prøver man å komme seg etter nattens feiring av Felix 2 plass i WSOP.. Kan vel trygt si at det var en fest litt utenom det vanlige.. haha. :)

Nyt dagen/natten!

Kim