PDA

View Full Version : God alt for tidlig tirsdag

RJon
11-11-2014, 05:33
God morgen fra taxien, da er man på tur til flyplassen igjen, morgenfuglen til KL skal ta meg til AMS hvor farvelltur med MD-11står på programmet.
Ha en fin dag forumister! :-)

Someone
11-11-2014, 06:52
Mornings fra hovedstaden. 7,5 grad og grått, selv om nattens regn har gitt seg. Præriedag så snart frokost og matpakkesmøring er unnagjort. I kveld blir det en time spinning på Sats for og få opp pulsen litt.

Fikk bekreftet bassinet for junior på hvalen til LH i går på flighten til SIN i januar. Basert på setekartet ser der ut som ny business. Første C-rad så rappa vel plassen til noen HON-folk :p Da gjenstår og få bekreftet bassinet på TG til OSL

LN-FHU
11-11-2014, 07:03
God morgen fra Trondheim
2,8 grader ute, og litt kjøligere å kjøre sykkel idag, men det funker.... :D :D
Normal dag på jobb i emninga, besteforeldre henter kidsa på barnehagen, dermed slipper jeg å stresse. De til og med lager middag - snakk om luksus :D :D

Ønsker alle en varm dag :) :)

sirpjalle
11-11-2014, 07:11
God morgen fra Sola!

10 grader sa bilen på vei til jobb i dag. litt ev hvert av nye ting på tapetet.

Ha en fin en forumister! :)

ATC-flyradar
11-11-2014, 07:16
Hei - regnet har gitt seg - bare å glede seg dere med egen hage med mye gress - det er ferdig vannet - bare å sette kua utpå plen - så blir den spist opp. Det er 7 grader denne morgen - flott høstvær den 11.november 2014.

Da er kaffen ferdig på minikjøkkenet - traktern er gjort seg ferdig - kaffe takk.

Jan

Bizflyer
11-11-2014, 09:03
Hæppi tirsdag!
6 grader og litt over delvis skyet her i sør i dag.
Har kommet meg på plass på kontoret og startet dagen. Masse oppgaver som ligger og venter.
Nedtelling til ferie fortsetter. Nå er vi nede på ensiffret. Juhuu!

ErlA
11-11-2014, 09:35
God Morgen fra Jåttåvågen i Stavanger!

Grått, trist og egentlig klar for Vintervær. For første gang på lenge inneholder sas appen bare en kommende flyvning. Føler meg nesten litt naken.

Ha en fin dag gutter og jenter!

Hagen
11-11-2014, 10:39
God morgen fra vestlandet!

Strålende sol her men kaldt i luften.

DX47 til Oslo i ettermiddag før retur med DX48 imorgen.

ForeverSAS
11-11-2014, 14:00
Ettermiddagen fra Trøndelag. Her er det skyet, noe sol og 7 grader i lufta, ikke så alt for galt det! :) Vakuum-tilstanden har lagt seg etter siste serierunde i Tippeligaen og RBK-sølv, og det er bare å bruke de neste omlag 5 mnd på fly fly og atter fly. ;) Min første SAS A340-modell er bestillt( ''brukt'' men i god tilstand ), føles godt å få kommet i gang igjen med å samle litt. :)

Ellers er mamma sendt på kurs i Trondheim gjennom fagforbundet, så da sitter'n med ansvar for lillesøster til i morgen ettermiddag, ikke så alt for galt selskap det heller. :D

Ønsker alle forumister og #avgeeks en toppers ettermiddag/kveld! :D