View Full Version : God mandag godtfolk!
Skriver dette ombord på UA1167 fra ORD-LAS.
Fantastisk service fra Beverly og kollegaene i kabinen på denne flighten, mektig imponert!
Ellers snart fremme i LAS igjen, etter en helg i Manchester.
Nyt mandagen, her skal søndagskvelden fullføres først😎👏
Kim
Mornings fra hovedstaden. 7 grader og tilsynelatende grått når jeg ser ut, så de spede vintertegnende sist uke så ut til og være forbigående. Vel, får satse på at vinteren dukker opp igjen og dumper ned masse snø. Ha en fin dag
sirpjalle
10-11-2014, 07:08
God morgen fra Sola!
Det er mandag, og det merkes på trafikken gitt! Men på plass kom man, og klart til en ny dag er man og.
Ha en fin en forumister! :)
Mandagsmorgenhilsen fra Trondheim
10 varmegrader på morraskvisten er heller uvanlig til november å være, men deilig å kjøre sykkel til jobb :D :D :D
Gutta ruler kåken i ettermiddag/kveld da mor er på skolen med lekser :) :)
Ha en fortreffelig dag folkens :D :D :D
Flight Cancelled
10-11-2014, 07:51
God mandag! Kun 45 minutter inn i dagen for min del, snart på tide å legge seg under dynen og få litt søvn. Begynner å bli kalt i Nord Dakota, så blir vel kanskje to dyner og.
Ellers begynner man å få sving på bonusreisen tur/retur Norge fra Junaiten for juleferie nå med blant annet SAS sin B737 som går over atlantern. Krysser dog fingrene for at litt endringer i form av LH F via FRA implementeres i planen når man nærmer seg. Slingringsmonn og fleksible tilsluttningsbilletter er i alle fall lagt inn i reiseplanen for å øke sjansene.
Ha en fin mandag folkens.
hanswest
10-11-2014, 07:54
Go´ morn fra "Schødarn" også, ser frem til ei hel uke hvor jeg ikke skal bevege meg stort mer enn et par hundre meter over havflata. Merker på den berømte "to-do" at det har vært mye reising i det siste, så nå skal kontorstolen slites i fem dager.
Bortsett fra mørket så er det egentlig lite som minner om snart midten av november der ute. Savner egentlig litt vinter og snø jeg...
God mandag til alle!
ATC-flyradar
10-11-2014, 07:55
God morgen fra Oslo nord - nyter kaffen - ser ut i mørket og vi har fremdeles høstværet. Dagen går til møte - som er vanlig hver mandag morgen kl 09:00.
Ha en fortryllende dag.
Jan Støkkebo
ForeverSAS
10-11-2014, 08:31
Morn fra et overraskende varmt og høstlig Trøndelag. I skrivende stund 9 grader, litt skyet og lite som minner om vinter, egentlig greit nok i grunn, er litt lei av snø og snømåking etter 2 hekseskudd i ryggen i fjor pga intensiv måking. ;) men, litt hvitt til jul er så klart innafor. :)
Her ''kryper'' straks SQ61 over himmelen, en kopp te er i emning og det planlegges sånn smått litt gavehandel og slikt. :)
Ønsker alle forumister og #avgeeks en topp dag! :D
God morgen fra Skottland. En liten dis ligger over Clyde, får komme seg opp til byen etter hvert å se om man får startet på julegaveshoppingen slik man kan legge den bak seg før det blir alt for knapp tid før man må levere de.
Ha en god dag forumister! :)
Morgen fra Stavanger, vått, grått og kaldt oppsumerer fint været utenfor vinduet.
Men kan i det minste sitte å planlegge litt utenlandsturer til neste år, så da kan man ikke klage for mye!
Ha en fin dag folkens
God morgen fra Nitteal
Her er jr levert i barnehagen og storesøster sendt på skolen. Så nå litt indretjeneste hjemme før kursen settes mot kontoret og dagens innsats.
Har senvakt, så da er det greit å slappe av litt hjemme før man kjører på.
En flott mandag ønskes alle!
S
Bizflyer
10-11-2014, 10:47
Urk fra det Sørlandske!
Mandager burde ikke starte før tirsdag kl 11.
Grått, tåke og regn men pluss 10 grader er fasit utendørs her.
Bare masse møter i dag. Ser frem til en liten lur i fred og ro i ettermiddag. Det trengs nok!
Fortsatt fæl mandag ønskes!
God formiddag fra Forus,
Det ser ut til å bli lettere vær enn det vi hadde i helgen.
Solen skinner i øyeblikket i alle fall.
Her over er det jobbmøter som preger dagen. I kveld planlegges trim på hesteryggen.
Ellers ligger ABZ og LHR inne på planen for jobbuken som vanlig.
Ha en fin dag folkens.
Fellowship
10-11-2014, 14:34
God ettermiddag fra gamlebyen i Oslo
Gråvær ute men ellers bra, uken starter med 2 lange arbeidsdager for min del, og så blir det letter utover i uka.
Ha en god dag videre!