PDA

View Full Version : Gute lørdag morgen!

LN-MOW
08-11-2014, 06:12
Grumpf fra 3F på tidlige Lufthansa. 0620 er tiiiiidlig .... Men nå er jeg iallfall på vei hjem med pikk og pakk.

Fraulein - kaffe bitte! Aber schnell!!

robertaas
08-11-2014, 07:07
Reiser aldri LH uten å be om Apfelschorle, men 6:20 er for tidlig til Apfelschorle.

God morgen fra en bekmørk tiggerstad. Ingen reising eller flybooking planlagt idag, men jeg må få planlagt ferdig en rundtur i Japan. Har ikke lyst til å bytte tog i Tokyo under rushet en mandag morge og det vanskeliggjør planene.

Ha en god en alle som prøver å få ting til å henge sammen.

learjet
08-11-2014, 07:36
God morgen fra Nittedal

Her har man dratt seg opp sammen med Jr. Han sløver i sofaen med Netflix mens far koordinerer litt fisk på Gardermoen. En av "glede" med vaktuke er å løse små og store problemer en lørdags morgen. Så langt har en kunde levert noen kasser til feil terminal og qatar har offloaded 3 sendinger fordi kjerra deres blir for tung. Satser på at resten av helgen da går nogenlunde rolig :)

Ønsker alle en trivelig lørdag!

S

Someone
08-11-2014, 07:58
Mornings fra Tjøme. Regn og litt vind, så her er det definitivt høst. Men er fyr i peisen så lider ingen nød. Får vel komme meg ut på en løpetur i løpet av dagen for det. Ha en fin dag

ForeverSAS
08-11-2014, 08:49
Morn'n fra et nydelig men kjølig Trøndelag denne morgenen. Nydelig vær, sola på vei opp og -2 i lufta( kjennes verre ut pga vind )! Frokosten er på vei inn i kjeften, og SQ61 IAH-DME kryper over horisonten i dette øyeblikk #greistartpådagen. :)
Dagen tilbringes med mor og lillesøster i dag, blir vel å ta seg til med litt fotball utendørs på den lokale banen før det skal sløves med fotball på tv.

Ønsker alle forumister og #avgeeks en topp dag! :D

Fnate
08-11-2014, 08:50
Mornings fra Warzawa. Her venter det lydmesse på Radisson Blu Sobieski. Flott hotell faktisk - den oppussede delen - liker meg her. Og så er jo prisene helt hysteriske. 200 zloty for en natt, liksom.

Nei, man får hive seg rundt og dusje litt mens man bitcher over at Nespressomaskinen bråker like mye som en S63AMG uten å lage mer en tre slurker kaffe i slengen

Ha en fjong en

AirbusTrond
08-11-2014, 09:58
God dag fra Gamle Oslo. Et par kopper kaffe må til før man skal begynne på whiskysmakingen på Oslo Whiskyfestival. Det er et hardt liv. Ha en fin lørdag, med eller uten edelt brunt i glasset!

Geiraage
08-11-2014, 10:18
God morgen fra Knapstad
Grått og trist i dag også, lammelåret er i ovnen på langtidssteking, venter på vedleveranse så dagen skal tilbringes med stabling av sesongens ved.
Ha en fin lørdag forumister!!

RJon
08-11-2014, 10:21
En litt snufsete morgen her i Skottland. Lå langflat i går med feber, men formen i dag er mye bedre, kanskje kroppen sin måte å reagere på alt for lite søvn siste uka...
Ha en feberfri lørdag :)

Hypern
08-11-2014, 10:55
En litt snufsete morgen her i Skottland. Lå langflat i går med feber, men formen i dag er mye bedre, kanskje kroppen sin måte å reagere på alt for lite søvn siste uka...
Ha en feberfri lørdag :)

Er jo årstid for sånt. Like sikkert som vinteren kommer influensa, forkjølelse og sånn der Norovirus (aka omgngssyke), men foredelen er jo at man som regel overlever.

Her har man ikke noe sykdom, søvnen var bra og lå lenge og lata meg i senga før jeg lagde en sen frokost. Så lenge det er innafor når hotellene serverer frokost i helgene får det gå greit - de serverer ofte til 11 på helgedager.

Liverpool-Chelsea i dag før det er generalforsamling til Det Norske Studentersamfund som jo kan bli en ganske interessant affære for oss som er engasjerte i det. Kjenner det var godt jeg stod over hytteturen til studentpuben jeg er engasjert i styret i, har jo ikke hatt mye søvn den siste uka jeg heller.

Bizflyer
08-11-2014, 16:48
God lørdag ettermiddag fra det Sørlandske!

Har hatt en effektiv dag og fått gjort unna en del i heimen. Inkludert få på plass ny vaskemaskin etter den gamle tok kvelden her i forgårs.

Når Meny har 30% rabatt på biff er det vanskelig å unngå det til middag. Og det er jo greit, for da kan man jo ta seg et glass rødvin til.

Greit med helg egentlig. Skulle bare hatt det litt oftere. Og så blir man jo i godt humør av å tenke på at Lufthansa First er mindre enn 2 uker unna......

Hu hei!

ATC-flyradar
08-11-2014, 18:37
God lørdag ettermiddag - etter flere timer hard jobbing ved å sette opp radiosamband for vaktselskapet i dag - så etter litt testing - så virker det i det området det skal dekke :)

Nå er Taco og litt vin til - ha en god kveld.

Jan

FQTV
08-11-2014, 19:03
God kveld.
Enda en 12-timers vakt unnagjort. Nærmer seg slutten på denne turen.
Kun 18 arb.timer igjen før det er mandag og parafinpapegøyen frakter meg iland. Fikk et rolig øyeblikk på vakten i dag så da ble det brukt EK poeng til oppgradering fra Oslo. Den opplevelsen finner sted dagen etter julebordet på Grilleriet. Fortsatt god helg

Fnate
08-11-2014, 19:42
Når Meny har 30% rabatt på biff er det vanskelig å unngå det til middag. Og det er jo greit, for da kan man jo ta seg et glass rødvin til.

Bürde du ikke heller lagt den i kjøleskapet og hatt den til middag neste lørdag? Da hadde den nok vært mye bedre...

Bizflyer
08-11-2014, 19:48
Bürde du ikke heller lagt den i kjøleskapet og hatt den til middag neste lørdag? Da hadde den nok vært mye bedre...

Kanskje det! Men jeg har jo ikke tenkt å sulte i kveld da!

Martin
08-11-2014, 20:06
Kanskje det! Men jeg har jo ikke tenkt å sulte i kveld da!

Kunne jo kjøpt noe annet til i kveld, evt. dobbelt opp med biff, da...

Bizflyer
08-11-2014, 20:10
Kunne jo kjøpt noe annet til i kveld, evt. dobbelt opp med biff, da...

Men det har jeg altså ikke gjort! Skal jeg bare drikke rødvin da?

Voldsomt til rådgivning i min lørdagsmiddag da....:wow:

LN-MOW
08-11-2014, 20:13
Kun en liten time til ankomst ATL. VPN-hastigheten her er bare sorgen, så da ble det fotball på radio isteden. varme kluter er overstått. Straks lunch.

http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/11/08/00826701a6019c8fea48a55ac0970c29.jpg

AirbusTrond
08-11-2014, 21:32
En rekke whisky på festivalen er testet. Japsene kommer, utvilsomt. Old Pulteney 17 overrasket. Laphroaig 1989 kanskje best. Whisky til jul? Glenfarclas Single Malt 21 Years Old. Da slipper man å bake fruktkake til jul. 700 kr på Polet er røververkjøp som julewhisky.