View Full Version : God onsdag fra hovedstaden
Mornings fra Oslo. Præriedag i dag, og siden jeg skal på er arrangement i Bjørvika etter jobb og høre på hva noen mener om økonomien fremover, så har jeg lagt min skjebne i #Ruters hender. Ikke helt umulig med en øl etterpå, da jeg har fått frikort i kveld. Ha en fisefin dag
G'bah ... sen, men hyggelig kveld i går med kolleger og kunder. Ser ut til å bli travelt i dag med møter .. sykt, sykt travelt ... :p
Concorde98
05-11-2014, 07:26
God morgen fra jobben på Furuset! Onsdag og siste dag på jobb før litt ferie og tur til Tokyo i morgen. :) Ønsker alle en flott dag! :)
Skal ta SK983 i morgen i Plus. Håper å unngå Chile flyet uten Plus seter. Kan noen se hvilket individ som flyr SK983 i morgen?
ATC-flyradar
05-11-2014, 07:36
God morgen fra kontoret i Øvre del av Oslo - nordover mot Gardermoen :)
+ 3 grader og opphold og en sur trekk fra nordvest - betyr lavere temperatur og kanskje litt snø i løpet av første døgnet ( oppe i marka - ikke i byen)
Ha en fortreffelig dag.
Jan
sirpjalle
05-11-2014, 08:46
God morgen fra Sola!
Intet nytt å melde om enn masse Jet-A fuel lukt i lufta!
Ha en fin en forumister! :)
ForeverSAS
05-11-2014, 11:11
Sen morning fra Trøndelagen denne vakre, nydelige men også kalde onsdagen. Sola skinner, blå himmel og -4 grader, jaja, det er tross alt ikke rart når vi har skrevet november. :) I hundeburet står naboens hund og bjeffer seg til sår hals, på fuglebrettet er det liv og røre med meiser av alle slag og på 30,000 ft+ så flyr det større fugler på vei over dammen! ;) Så det er en relativt flott ''fauna'' får'n si. :D
Dagen tilbringes med noe småsyssel i dag, ønsker alle forumister og #avgeeks en toppers dag! :D
AirbusTrond
05-11-2014, 15:54
God dag fra Akersgata. På tide å rusle hjem etter en dag som potet. Blir fryktelig sliten av å sitte i åpent landskap med ryggen mot en naturlig gangsti. Det bør forbys! :headbang - kaldt er det også, for det dyre klimasystemet må jo benyttes. Men bare to arbeidsdager igjen av uka, og i morgen er det lutefisk! ^_^
Om man ikke liker mye folk når man shopper så kan det ny Fornebu S anbefales. Fornebu er nå shoppingsenter uten flytrafikk (og folk...) Ha en fin ettermiddag