PDA

View Full Version : God tirsdag


Someone
28-10-2014, 06:54
Mornings fra hovedstaden. Over 12 grader før klokken 7, så fortsatt relativt mildt ute. Dagens dose tran er inntatt, så nå venter en etappe på E18. Kanskje man skal få planlagt vinterens Asiatur litt nærmere? Ha en fin dag

ATC-flyradar
28-10-2014, 07:30
For meg ser det ut til at det kommer drittvær fra vest - skydekke er temmelig mørkt og man kan se litt knist (lyn) enkelte ganger. Temperaturen i Oslo nord er neste 13 garder denne morgen.

http://instagram.com/p/ur6CXCvi0j/

He en god dag.

Jan

Chriscross
28-10-2014, 07:48
Mildt i Bergen også, og mye vind og regn. Var smart å ta på regnbukse. Skal regne mye mer i ettermiddag, så det kan bli spennende...

Fnate
28-10-2014, 08:29
Trallabom fra Lillestrøm. Her vanker ny kontordag. Det vil si, gårsdagen ble kraftig avbrutt av vin på Brygga. Så dette er vel strengt tatt første skikkelige kontordag.

Ha en strålande ein

LN-FHU
28-10-2014, 08:37
Mornings fra bartebyen :D :D
Her er det duskregn og 7-8 grader , regner med det er tonegivende framover.
Overtid ikveld, skal fremskaffe klingende mynt til bedriften :D :D

Ha en strålende dag :D :D

OJB
28-10-2014, 12:54
God etetrmiddag fra Forus,
Rimelig høstlig ute her over i sørvest idag og.
Travelt og interessant i hverdagen, SK4615 står på programmet for ettermiddags aktiviteter. Det blir vel litt ruskevær over til øya i vest.
Retur i morgen.
Ha en fortsatt fin dag alle.

AirbusTrond
28-10-2014, 15:59
God dag fra Akersgata! Det begynner å bli mørkt, så er vel på tide å gå hjem. Sliter litt med motivasjonen om dagen, så da får man heller prøve å tenke framover og se fordelen av jobben: Man kan reise på ferie for pengene! Om man ser ni måneder fram i tid så tror jeg at Varna-Chișinău-Tiraspol-Odessa-Wien høres bra ut. ;) Ellers ser jeg at Lonely Planet anbefaler Plovdiv i Bulgaria for 2015, men den er jo besøkt for leeeeeeeeenge siden. :) Det største problemet der var at man ikke fikk mer enn én øl på uteserveringen fordi servitørene ikke var vant til at folk bestilte mer enn én, sa de lokale...

LN-MOW
28-10-2014, 22:47
God ettermiddag fra 1H på LH445. Her går straks turen østover og så litt sørover. Preflight drink er mottatt og snart er det 'dørene lukkes'.