View Full Version : God lørdag
Chriscross
25-10-2014, 08:01
Da er lørdagen godt igang. Fikk slumret litt mellom 0430 og 0530 før eldstejenta sa At nå var det morgen. Kan uansett ikke ikke klage så mye siden jeg allerede har fått lest masse i Aftenposten
Morn fra 23 bussen på vei for å fylle opp reisekassa. Imponert over at bussen klarer å være forsinket uten trafikk på veien også
Mornings. Junior sov til 7:45 i dag, så det kan man si seg fornøyd med. Nå fikses det frokost til mor, får man er blitt pisket i hang med diverse husarbeid. Innflyttningsfest hos et vennepar i kveld, så det bør bli bra baluba. Ha en fin lørdag
Seacougar
25-10-2014, 10:00
God morgen! Gikk av nattevakt klokken 8 på morgenen og det rimelig uthvilt, noe som er å anse som ett stort pluss! Dagen går til oppussing av hus, og muligens en tur ut å sjekke livet i kveld! Ha en fin dag der ute
Star Flyer
25-10-2014, 10:50
God morgen!
I dag har SAS sin siste avgang til Madrid. :( Det er Svipdag Viking som flyr turen i dag.
Tenk at MAD var et stort knutepunkt for SAS-gruppen for få år siden...
I dag, klokken 12:55, letter det siste SAS-flyet fra Madrid i ordinær trafikk. Takk for fine minner på denne destinasjonen.
Ha en fin dag, dere!
Solen skinner, men det går mot vinter. Faktisk så mye at vintertiden begynner til natten. Betyr at man må få klargjort en del praktiske ting før det er for sent, rydde bort sommerting, finne frem vinterting og sånn.
Ha en strååååålende dag!
FlightDeck
25-10-2014, 11:05
I dag har SAS sin siste avgang til Madrid. :( Det er Svipdag Viking som flyr turen i dag.
Tenk at MAD var et stort knutepunkt for SAS-gruppen for få år siden...
I dag, klokken 12:55, letter det siste SAS-flyet fra Madrid i ordinær trafikk. Takk for fine minner på denne destinasjonen.
Har egentlig Madrid vært spesielt viktig for SAS? Vet ikke hvor lenge du tenker tilbake, men de siste årene kan man vel ikke si det. De hadde jo i sin tid utstrakt samarbeid med Spanair på ruter fra København og Stockholm til Madrid, mens egenproduksjonen var begrenset. Prisene var for øvrig hinsides lave. Både før og etter Spanair gikk konkurs fløy SAS ruten bare to ganger i uken fra København, riktignok med en økning i år, ellers har det de også hatt forsøk på ruter til Madrid fra Bergen, Oslo og Stockholm.
Star Flyer
25-10-2014, 11:52
Har egentlig Madrid vært spesielt viktig for SAS? Vet ikke hvor lenge du tenker tilbake, men de siste årene kan man vel ikke si det. De hadde jo i sin tid utstrakt samarbeid med Spanair på ruter fra København og Stockholm til Madrid, mens egenproduksjonen var begrenset. Prisene var for øvrig hinsides lave. Både før og etter Spanair gikk konkurs fløy SAS ruten bare to ganger i uken fra København, riktignok med en økning i år, ellers har det de også hatt forsøk på ruter til Madrid fra Bergen, Oslo og Stockholm.
SAS-gruppen tenker jeg på. Ruter/connections til OSL, CPH, ARN med SAS og ikke minst Spanair. Spanair hadde jo en rute til Malabo, som var med på SAS sitt rutekart i sin tid.
I tillegg fløy jo Spanair til mange byer i Europa fra Madrid (som var en av deres huber). Så ja, SAS-gruppen var ikke den største, men hadde en betydelig størrelse på MAD i sin tid.
G'morgen fra solskinnet i vestsørøst. Her settes simultankapasiteten på prøve. Knallkamp på Upton Park følges innimellom jobbingen.
Muligens kino i kveld - 'Fury'.
God lørdag i Montreal, flydd en tur med Norlinors Convair 580, nå står siste scheduled MD-11 ever for tur, sammen men en fantastisk gjeng her. :)