PDA

View Full Version : Ryanair kutter 4 ruter på HAU


Basse-HAU
25-10-2014, 01:08
Så ikke denne var lagt. Ender med at 4 ruter kuttes ifra HAU, rutene det gjelder er: Bremen, Pisa, Zadar og Mallorca. Det jobbes for fullt å skaffe nye ruter, men tror nok alternative selskaper er vanskelig å finne når ikke FR finner det lønnsomt.
Har hørt at Bremen og Zadar er populær, uten at jeg vet noen tall, men er nok ett nisjemarked.

http://www.h-avis.no/reise/ryanair-kutter-fire-ruter-1.8627245

Someone
25-10-2014, 09:17
Da har Ryanair kuttet på samtlige flyplasser de trafikkerer i Norge

OttoL
25-10-2014, 09:36
Da har Ryanair kuttet på samtlige flyplasser de trafikkerer i Norge

De har vel så og si kuttet på samtlige flyplasser i skandinavia?

Basse-HAU
25-10-2014, 13:05
Det kan være sesong justering, men tror nok det er kutt, begynner ikke FR å mangle mannskap til sine fly også?

DY kutter også kvelds avgang i Januar,februar, ser det ut til og står dermed med 2 daglig til tigerstaden. Er nok tilbake på våren, men uansett 3 er ikke mye det heller, og synes de har dårlige tider for de som skal benytte dagen til møte/kurs på Østlandet, for at det kan være igjen det noen kaller familie tid.

ClassOne
25-10-2014, 16:59
Ikke så sprekt i Haugesund i Januar, verken SK eller WF klarer å få meg til Stockholm lørdag den 10. Januar.

Men med de kuttene Ryanair gjør, kan det åpne for at f.eks KLM ser på HAU med nye øyne? Der har jo versert rykter om de i vår/sommer?

Cockpitview
25-10-2014, 17:13
Mye tyder på at KLM legger HAU inn under sine vinger med 2 daglige fra 31.Mars.

ClassOne
25-10-2014, 17:18
Har ønsket meg KLM i mange år, så det hadde vært fantastisk. På tide å dra frem Flying Blue kortet igjen, vet det ligger i en skuff ��

ClassOne
25-10-2014, 17:23
Mye tyder på at KLM legger HAU inn under sine vinger med 2 daglige fra 31.Mars.

@cockpitview , boats can fly 😜

Basse-HAU
25-10-2014, 17:56
Ikke så sprekt i Haugesund i Januar, verken SK eller WF klarer å få meg til Stockholm lørdag den 10. Januar.

Men med de kuttene Ryanair gjør, kan det åpne for at f.eks KLM ser på HAU med nye øyne? Der har jo versert rykter om de i vår/sommer?
Pleier sjelden å være sprekt i Januar, SK pleier å ta bort ene morgen fly og ett kvelds fly, og Lørdag er uansett i året dårlig, det gjelder vel generelt hele Norge innenriks.
Mye tyder på at KLM legger HAU inn under sine vinger med 2 daglige fra 31.Mars.
Ja, det har gått rykter om dette tidligere men har du noe mer håndfast?
Det kan bli tøft å kjøre 2 daglig ifra HAU for KLM, de kommer nok til å spise litt av seg selv, da jeg har hørt det er en del ifra HAU sitt nedslagsfelt som reiser til SVG for å bruke KLM. I tillegg er det vel WF/SK som kommer til å merke det.