PDA

View Full Version : God mandag


Chriscross
20-10-2014, 07:29
God mandag fra BGO. 25 min hjemmefra og til gate må være bra. Og glad for å se at Bergenserne ikke har gått for det håløse systemet en har fått på svg, lhr, osl og arn med disse eskene bagasjen må oppi.

Uken blir tilbrakt i svg.

Someone
20-10-2014, 07:52
Mornings fra Oslo. Regn og ti grader utenfor. En litt amputert arbeidsdag venter før man plukker opp mor og barn og begir oss til OSL igjen. SK358 til TRD denne gangen. Har dog gått litt ned på parkeringsstandarden på OSL da det er reservert plass på P2 denne gangen, mot P10 i helgen. Ha en fin dag

sirpjalle
20-10-2014, 07:55
God morgen fra Forus!

T minus 9! Så på agendane i dag står det mer mas og fjas, litt mer erfaringsoverføring og dokumentasjon!

Ha en fin en forumister! :)

ATC-flyradar
20-10-2014, 08:57
God morgen fra Oslo nord - varmt - 10 grader - og klamt etter en ny regnfull natt igjen. I dag er kontorarbeidet å ta igjen osv.

Ha ne god dag de du er nå.

Jan

hanswest
20-10-2014, 09:45
Morn fra TRD. Kursen blir mot Brussel i dag, både litt SAS og litt Estonian. Ble god tid på flyplassen etter avlevering av unger og ungdommer på respektive skoler, da smaker det ok med en kopp av Værneskaffen. Skal prøve meg som "sistemann" til OSL i dag, med sete på rad 31 i LN-RRG. Jeg tror jeg sparte ti minutter på sikkerhetskontrollen i dag ved å dra kortet i hurtigkøa, sånn kan man sette pris på.
God mandag til alle på her!

ErlA
20-10-2014, 09:51
God morgen fra london. Shopping og testing av lh lounge på lhr før turen går hjem til,svg.

LN-FHU
20-10-2014, 10:37
God hostende dag fra Trondheim
Må nok belage meg på en tur til legen straks , kjennes ut som lungebetennelse på gange. Æsj og huff.... :( :( :(

Ha en hostfri dag :drink

LN-MOW
20-10-2014, 22:00
Hmm .. du vet du har brukt for mye spenn på kredittkortet når det deiser inn en invitasjon til VISA Black Card i postkassen ... men jeg tror ikke jeg klarer å få verdi av $495 i året ...

Men nå: Fotball!