PDA

View Full Version : God morgen fra CPT


SQ 777
18-10-2014, 09:09
God morgen herfra. Strålende vær i denne flotte byen , 26 grader... Vintur i dag...

Discus
18-10-2014, 10:06
Åååååå Cape Town, det hørtes fint ut nå, med litt god mat og lokal rødvin. Hils vertinnen på Orange Guesthouse hvis du er i nærheten av det, der har opptil flere forummedlemmer bodd.

Forøvrig kan man melde om særdeles fuktig vær utenfor vinduene her hjemme, så fuktig at den fukten som ikke lager tåke klumper seg i store dråper som faller til jorden. Ha en fin dag, både på den nordlige og sørlige halvkule

ATC-flyradar
18-10-2014, 10:16
God morgen fra Oslo nord og ikke bare det - det regner på denne morgen i tillegg - nå er jeg møkka lei slikt vær på en fridag.

Ha en god dag, der du befinner deg og om det regner eller sola skinner :)

Jan

Someone
18-10-2014, 11:05
Mornings fra Amsterdam. Kona er ute og shopper, mens junior og undertegnede slapper av. Meldt ganske bra vær, og selv i går var det varmt nok til og ta lunsjen utendørs. Ha en fin dag

ErlA
18-10-2014, 11:10
God morgen fra london!
Fint vær og god stemning!

Hypern
18-10-2014, 11:13
God morgen fra hovedstaden. Her feiret man sin egne bursdag i går og det tar jo litt på. Men men livet er for kort til å ligge i senga hele dagen og her har man nettopp tatt seg litt frokost.

Henshaw
18-10-2014, 12:44
Morn fra denne fuktige hovedstaden. Blir nok å holde seg trygt innendørs til man trasker ned på skolen rundt 18 for studentgalla. Der blir det nok en annen type fuktig. Nesten hele dagen innendørs, man må ut å jakte på den biten av søndagsmiddagen de ikke hadde på butikken igår.

LN-MOW
18-10-2014, 13:24
G'moorgen! Blir en strålende dag i vestsørøst. På 'fotballkamp' i Columbia SC i dag. Tidlig avspark, så her gjelder det å komme seg avgårde på tid.

AirbusTrond
18-10-2014, 13:50
God dag fra 7,9 grader og regn. Når man ikke kan innta de beste biffer på Carne i Cape Town, får man nøye seg med en moussaka til kvelden. Med lam fra Lofoten og skikkelige oliven i salaten, blir det nok bra, med noen rødt i glasset. God lørdag ønskes!

RJon
18-10-2014, 14:27
god lørdag fra Sunderland, blei litt for mye XO i går så innsatsen på jobb i dag er heller laber. Nest siste helg på jobb før jeg reiser hjem fra Las Palmas om halvannen uke :)

Bergern
18-10-2014, 16:40
God ettermiddag fra SkyTeams lounge på Heathrow!
Den er virkelig lekker og med drømmeutsikt for alle med et snev av flyinteresse.
Fortsatt halvannen uke fri, så det kan meget vel hende at bookingfingeren får litt å pusle med.
Ha en fargerik aften!

Fnate
18-10-2014, 17:01
God formiddag fra sånn ca rett foran PC'en... Været ute er pent lite fristende, men merker at jeg kommer til å dø en sakte død om jeg bare blir sittende/liggende og bure.

I kveld blir det middag hos noen venner, så jeg får vel sikre meg litt fludium til det spetakkelet også. Livet er hardt...

Ja, og så trenger jo elefanten lørdagsgodt.

Ha en fin dag