View Full Version : God fredag
Mornings fra en heller våt Oslo. Uvant med tordenvær midt i oktober, og hørtes ut som det som begynte i går kveld fortsatt var aktivt i morges. Præriedag i dag, men kjører heldigvis. Svigers dukker opp i kveld, så sånn sett vil vel svigermor insistere på og ta seg av junior. Ha en fin dag
robertaas
10-10-2014, 07:23
Godmorgen fra en våt tiggerstad. Skal holde meg unna ebola-ekspressen idag og heller prøve meg på et fly jeg enda ikke vet om skal få drivstoff.
Ha en god en alle som av og til kunne tenkt seg mindre usikkerhetsmomenter i hverdagen.
God fredag fra bæærgen med standard vær. Ingen flighter på menyen fremover så må la kredittkortet få kjørt seg litt i dag.
Grynt fra Tananger
Her er det bygevær, med 2-sifret antall grader (så vidt). Hadde han Tor på besøk her i går kveld, men har ikke hørt noe fra ham i dag.
Det mest positive med denne dagen er at det er fredag! Absolutt ingen fastsatte planer for helgen, så det blir en helg i avslapningens tegn.
Dessverre må jeg legge inn en del timers innsats på jobben i dag før jeg kan ta helg.
Har lyst til å booke noe, men vet ikke hvor eller når :drunk:
Ha en bedre dag, med eller uten regn, forumister :)
God morgen fra non-Schengen OSL, på helgetur til LYR. Ser ut som været det nord er bedre enn her sør.
God helg til alle!
God formiddag fra Forus,
Som BSSW sier er det litt ruskevær her over idag.
Ser østlendingene får smake litt på været vi her over på vestsiden av langfjellene har til vanlig frem til medio desember.
Hansson & Co i Miljøpartiet tar vel det som dommedags forvarsel muligens?:rolleyes:
Vel , her i butikken står en del oppgaver i kø som må løses før det blir helg.
Ha en fin dag Forumister.
Da er det siste dag før en ny helg, i natt har det virkelig bøttet ned over østlandet...
Utenfor vinduene hjemme har det stått en fotograf med en helv....s stor blits i hele natt,
og rett etter bilde er tatt så har Tor slått med hammern og rasa over himmelen med vogna si.
Det var et virkelig villt sirkus i natt utenfor.
Når jeg reiste på jobb i morres var det 10 grader og oppholdsvær.
ha en fin helg folkens...
hurvert :)
Geiraage
10-10-2014, 12:25
God fredag fra Fossum, på tide å pakke sammen og komme seg hjemover, en liten harryhandel før helgen siger inn.
mange prater om torden og lyn i natt, ikke hørt en døyt, men..... har ekstremt godt sovehjerte.
Ha en riktig fin torden og lynfri fredag forumister!
AirbusTrond
10-10-2014, 15:16
God fredag fra Akersgata. Tre kvarter igjen av arbeidsuka. Det lar seg høre! Blir å raske med seg litt lakris, reker og hvitvin på veien hjem, så blir det nok en bra fredag. Ha en smittefri helg, overalt!
Snart helg ... heftig torden og lyn her også i går, men vi er kanskje litt mer vant til det her .. ;)
Da er radioen fininnstilt og kaffekoppen fylt .. klar for siste arbeidsdag før hælja. Ingen Powerball-gevinst denne uka heller ...
God fredag.
Var ute å kjørte i Kristiansand hele natten, ble senga i rundt 6-tiden. Fantastisk vær, ble mektig imponert av å stå på toppen av Odderøya og se utover skagerak.
Dagen byr på svært lite, det skal bestilles noen batterier fra Kina og leiligheten skal vaskes.
Ha en fin helg folkens!
Har lyst til å booke noe, men vet ikke hvor eller når :drunk:
Kaldt og jævelig, men drit fint: ISLAND (funker som solotur og er ikke så dyrt)
Varmt og sånt: LOS ANGELES (desverre ikke så billig som Islandur, men fint på solotur)
God morgen fra Denver. Her har været gått fra strålende til litt småsurt. Men det gjør ikke så mye ettersom jeg står på messe og ikke pleier forlate hotellet for mer enn en rask middag.
Er bare å snu lua bak frem og gi gass. Ha en fin dag.
robertaas
10-10-2014, 19:03
Varmt og sånt: LOS ANGELES (desverre ikke så billig som Islandur, men fint på solotur)
?? Når man har sett strand og skilt forran kino og oppi ås er det vel ikke mere å gjøre der?
Kaldt og jævelig, men drit fint: ISLAND (funker som solotur og er ikke så dyrt)
Verken Island eller LA frister noe nevneverdig, men LAX er et sted som frister litt å ta en retur fra (pga LH 748i :p)
Det som jeg har litt lyst til, men som ikke ser ut til være mulig er:
SVG-FRA-BOS/YYZ // LAX-FRA-SVG
26/12 til 3/1 LH-reward i C
:(
BOS/YYZ går vel også under kategorien kaldt og jævlig, men så er ikke akkurat jeg normal :p