PDA

View Full Version : Er det noen som har flydd med GOL?

Desk pilot
29-05-2006, 12:51
I forbindelse med en ferietur vurderer jeg å prøve flyselskapet GOL på innenriks i Brasil. Er det noen her som har erfaringer med dem?

Websidene gir relativt lite informasjon om hvor man får kjøpt biletter. Er det f.eks. bilettsalg på GIG? Selges det også biletter i reisebyråer?

Takker for all input :)

TOS
29-05-2006, 12:55
helt på siden av det du sikkert lurer på, men en tidligere tråd her på forumet (som sikkert noen andre husker) viste iallefall at de hadde over gjennomsnittlig søte flyvertinner....:spin:

Noe annet enn det vet ikke jeg, dessverre...

LN-MOW
29-05-2006, 14:00
Dt bare aa booke i vei her, det .....
http://www.voegol.com.br/INT/

Ser at de ikke er bookbare hos Farmer & Co, saa det tyder pa at de ikke selger via 'tradisjonelle' kanaler. Mener imidlertid aa huske at de har billettautomater i supermarkeder..

Desk pilot
29-05-2006, 14:39
Det er riktig at man kan kjøpe biletter via GOLs hjemmesider og betale med kredittkort. Imidlertid aksepteres kun kredittkort utstedt i Brasil eller American Express (AE) for bestillinger utenlands.

Jeg har ikke AE og må dermed kjøpe bilettene ex-internett etter at jeg har kommet til Brasil. Dermed lurer jeg på om noen kjenner til hvor utsalgsstedene er, om de selger bilettene kun gjennom egne kontorer eller om de selger biletter via reisebyråer...

Har surfet litt på sidene til GOL men finner ikke noe svar der (og så langt har de ikke svart på henvendelse pr. email)

LN-MOW
29-05-2006, 14:54
Det enkleste er nok a ringe dem .. alt er elektronisk.

jb1
29-05-2006, 17:54
For erfaringer om selve flyturen, sjekk min test her. Det er riktig at man må ha American Express for å bestille med ikke-brasiliansk kredittkort. Jeg har ikke dette og fikk hjelp av noen venner. GOL er bra til å være lavrprisselskap (t.o.m. litt gratis servering).

Desk pilot
30-05-2006, 16:17
jb1, er det slik at du har beskrevet en test av GOL og postet den her på Scanair-Forum. Har gjort et søk men klarer ikke å finne noe....

Blubird
30-05-2006, 16:50
Du finner den her:

http://www.scanair.no/test/G3-test-180205.htm