PDA

View Full Version : Glad måndag morgon


Savipix
29-05-2006, 06:16
En riktigt god måndag morgon till er alla från Arlanda T5 där jag väntar på att få veta om det finns plats på SK1415 ner till CPH och därifrån vidare med SK793 till NCE.

Ser en hel del "förnöjda" BLX pax som inte vet om de kommer iväg på sin "sydentur" klockan 0645

En fin dag önskas er alla

wf145
29-05-2006, 06:21
God morgen frå terminal 1 på Ørsta/Volda Lufthamn Hovden !!:nor :smokin Her går til turen til Bodø, for tre dagar med kurs. Håper at alle får ein fin dag!

EB
29-05-2006, 07:02
God mandag morgen... Dagen bringer først og fremst planlegging av morgendagens tur til Lom og matkurs hos Brimi...Håper på opphold og fint vær også i dag. Ha en bedre start på uken!

G-COLE
29-05-2006, 07:57
God morgen fra en grå og kald Bergen også.
Var vel bare rundt 8 grader når jeg dro på jobb i dag.... -Skulle ikke tro vi er snart i juni...

Someone
29-05-2006, 08:51
God morgen fra Oslo. Her skinner solen og jeg er på plass på kontoret etter og ha levert den ene av bilene på service i morges. Blir en kort 3 dagers uke seiden jeg reiser til Skottland torsdag morgen

Falcon
29-05-2006, 10:03
Mornmorn fra Widerøe-filialen i Sandvika. Knallvær og null kø til jobben sikret en fin start på dagen. Og den LITT cheeky Ryanair-annonsen i Aftenposten som tilbød Jørgen Lindegaard jobb som flyvert var jo også litt festlig.

Ha en brillefin dag, hvor enn dere er!

K

Bizflyer
29-05-2006, 10:28
Originally posted by EB


God mandag morgen... Dagen bringer først og fremst planlegging av morgendagens tur til Lom og matkurs hos Brimi...Håper på opphold og fint vær også i dag. Ha en bedre start på uken!

Utrolig mye smøring i kredittkortbransjen for tiden. Skulle tro du betalte for å få jobbe der!:smokin

Vel! Krs kan by på strålende sol fra skyfri himmel i dag. Ingen sommertemperatur, men den kommer forhåpentligvis tilbake snart.

I dag (og resten av uka) blir det jobbing på kontoret. Ikke alle kan sose rundt å meske seg på arbeidsgivers regning! ;)

BF:cool2

LCH78
29-05-2006, 13:08
God morgen ja :) Da var atter en friuke påbegynt :) og på onsdag bærer det nedover til Storbyen (Oslo altså) hvor man skal spotte litt, gå på fotballkamp (hvis jeg får tak i billett da) og sånne ting :)

Hotell er fikset og det samme kan man si om leiebil.. kanskje man også kjøper seg et nytt objektiv der nede ;)

EB
29-05-2006, 13:47
Jøss...har ryanair og Jørgen vært venner??? De skriver i allefall det...:zzz

SK384
29-05-2006, 14:17
God formiddag fra Bodø

Har tatt meg en tur til Bodø en tredagers tid for å sensurere muntlig eksamen. Hadde håpet det bli tid til en tur på flymuseet, men det skjærer seg for de har ikke åpent på ettermiddagene nå dessverre. Ellers fint vær i Bodø i dag.

LN-MOW
29-05-2006, 15:09
God morgen fra Alpharetta, hvor det er 'helligdag' - dvs. Memorial Day. USA har lagt igjen mange soenner (og doetre) i kriger og konflikter utenlands, og idag er det dagen som minnes disse.

Selv reiser jeg til Shreveport LA i ettermiddag per Delta 757 og American Eagle Saab340. Foerste gang med Eagle, saa det blir nytt selskap i boka.
Hjem i morgen kveld, saa blir det Valdosta GA onsdag og torsdag. Det blir biltur, ligger rundt fem timer soerover. Og uken blir trolig avsluttet litt nord for Detroit.

Fint og varmt vaer her, og enda varmere (og fuktigere) i Shreveport ...

Savipix
29-05-2006, 17:49
och då var jag framme efter en MYCKET trevlig tur med SAS

Someone
29-05-2006, 18:43
Originally posted by Savipix


och då var jag framme efter en MYCKET trevlig tur med SAS



Trip-rapport?

Savipix
29-05-2006, 19:43
Originally posted by Someone


Originally posted by Savipix


och då var jag framme efter en MYCKET trevlig tur med SAS



Trip-rapport?

Kommer