PDA

View Full Version : God morgen fra Schiphol


oskarflekkefjord
03-10-2014, 05:08
Ute på reis igjen. Om tre timer boarder jeg en MD-11 med navnet Maria Montessori. Håper på en bra flyvning! Ønsker alle en riktig god fredag og god helg!

Someone
03-10-2014, 07:01
Mornings fra hovedstaden. Begynner dagen med litt hjemmekontor for og få ferdig en rapport. Et par ærend også satser vi på og komme oss av gårde mot Beitostølen lenge før lunch. Spørsmålet er hvor mange pauser junior krever, da han ikke alltid er like stor fan av og kjøre bil. Ha en fin dag

ATC-flyradar
03-10-2014, 07:18
God morgen fra Oslo nord, 10 grader i luften, lett overskyet, mørkt - lite/ingen vind - flott høst dag i Oslo nord. Slutter tidlig i dag - ferie fra i dag og ut neste uke. Turen starter i morgen med SK 4691 til PMI. Ha en god helg folkens.

Jan

sirpjalle
03-10-2014, 07:40
God morgen fra Stavanger!

Sløvemorgen før da man skal i et møte på skolen før man setter kursen mot Forus, så rent jobbmessig blir dette en kort dag. Men Anyway! Det er FREDAG! :D

Ha en fin en forumister! :)

LN-FHU
03-10-2014, 08:14
God fredag fra Trondheim
Rolig dag på jobb idag håper man - kvelden blir tilbragt med utflytting fra huset til svigerfar og bortkjøring av møbler etc.

Ha en strålende dag :D

storg
03-10-2014, 09:03
God morgen fra SAS Flybussen. Her et man på vei mot OSL slik at man etterhvert kommer seg til Gdansk. Ønsker alle en fortreffelig dag og helg.

Henshaw
03-10-2014, 09:06
Morn fra studentbyen.
Helgen skulle egentlig tilbringes til fjells men det blir en tur til Sandefjord for en begravelse istedenfor. På den annen side skal det bli godt å se igjen venner og familie der. Må snart klare å slepe meg ut av sengen og i dusjen

Tjab
03-10-2014, 10:38
God morgen fra innenriks loungen på OSL. Sitter å venter på WF134 (takk gud for bøker)

OJB
03-10-2014, 10:46
God morgen fra Forus,
Etter en flott sen ettermiddag/kveld med båten på havet vest av Tananger i går kom kulingen igjen idag.
Det blir en vindfull helg ser det ut til.
Etter jobb idag settes kursen mot Lyngdal og hyttehelg med venner.
Ha en fin dag og god helg alle.

Tjab
03-10-2014, 14:21
WF134 kom ikke fram. Var så å si nede etter ca 20 min i ubalansert vaskemaskin, for så å riste folk og flymat fordervet i 10 min til på vei til Førde. Der kom vi ned. HEFTIG turbulens! =)

roger
03-10-2014, 14:50
Godveir på Vestlandet? Siste dag i Toronto. Ingen spenstige tilbud frå KLM på oppgradering i dag. Håpar i det lengste på ledig midtsete. Eg og nattflyging er ikkje alltid gode vener. Men fekk i det minste litt sein utskjekk frå hotellet, så det er greit. Even if you only is a basic member osv. Brabra. Greit room med utsikt til "Porter Field". Hugsa ikkje det rette namnet på flyplassen.

LN-MOW
03-10-2014, 15:20
G'moorgen! Her i vestsørøst er en storm i ferd med å passere. Det verste ser imidlertid til å gå sør for oss, men det er normalt. Der finnes det både flyplass og et større antall trailerparks enn her oppe. Deilig med åpne vinduer, men både lyden av Snorkende Hund of regnvær kan gi problemer utover arbeidsdagen ...

Velvel .. tre dager til helg.

Yeager
03-10-2014, 18:34
God kveld fra Gullstuen på Osl. SK0463 skal ta meg med til CPH om en drøy time, god tid til god drikke og sånt her i loungen først [emoji4]http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/10/03/eed68dc9d8676cd8d50ee328251abecf.jpg