View Full Version : God søndag
God søndag alle sammen
Sto opp tidlig og fant naboens katt liggende i senga ved siden av meg. Kanskje på tide å flytte noen av hagemøblene litt lenger fra vinduet!
Dagen byr på treningstur, så får bilen ny eier. Tenker jeg blir sittende på finn.no resten av dagen for å finne ny :D
Ha en fin dag alle sammen!
Mornings fra Sandaker. Baconet er på plass i pannen, så snart er det frokost. En sykkeltur i Marka står på agendaen, samt det skal bakes brød og lages middag senere. Ha en fin fin dag
Grynt fra båten til OJB
Her hadde man et håp om å komme seg i land i dag, men begge dagens oppsatte flighter har nettopp blitt kansellert. Blæh!
Satser på at det går bedre i morgen...
At man får bedre betalt av å være her ute er en mager trøst, men jeg vil HJEM!
Satser på at de dropper dagens antatte øvelse pga været. Men blir ikke overrasket hvis det blir.
God mat har de her ute i hvert fall, så går ikke rundt sulten.
Anyway, ha en bedre søndag forumister :)
ATC-flyradar
28-09-2014, 10:24
God morgen etter en lang flydag i går - men dagen går til besøk hos barn og barnebarn og avsluttning på EGON med god mat.
Ha en god dag.
JAn
robertaas
28-09-2014, 11:31
God morgen fra Boston. Har vært rebell i helgen, klaget høylytt på skatter og kastet te i sjøen. Skal nå ta en lang togtur ned til Newark og vente lenge i lounge på retur til OSL.
http://forum.flyprat.no/attachment.php?attachmentid=37566&stc=1&d=1411896270
Ha en god en alle rebeller.
Borefts Beer Festival hadde siste kveld i går. Formen i dag tyder mer på avslapping i Utrecht enn etterfest i Rotterdam.
Litt mer kaffe nå, så tenker jeg dagen blir bedre. Tilbake til Norge med Norwegian sent i kveld.
Bizflyer
28-09-2014, 13:52
God ettermiddag fra det Sørlandske!
Skal si folket er tidlig oppe her på en søndag! Sånt støttes ikke! Søndager er til for å sove lenge!!
Nå er lunsjen spist, og ingen planer før middag hos opphavet i ettermiddag. Bare synd at disse helgene går så veldig fort...
Plutselig er det mandag.
Og da er det ei uke til neste helg.
osv...
God søndag fra Torp lufthavn Sandefjord. Straks klar for flytur Oslofjorden rundt med den vakre sølvfuglen DC3 Dakota! http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/09/28/b20c09996b5f21a765479fd54c8d31ab.jpg
Omsider har det blitt god søndag her også. Hadde jeg stått opp mye tidligere hadde den blitt mye mindre god.
Får sable meg en brødskive og fyre Nespressomaskinen. Vanilla-coffee funker om morran.
Ha en fin en
Star Flyer
28-09-2014, 16:17
Søndag igjen...
Fantastisk hvor sure de ansatte er i gullskranken på OSL. Ikke akkurat det man trenger en sliten søndag hvor man kunne tenkt seg et smil. Følte meg som en kriminell der jeg kommer som diamantmedlem og skal levere en koffert. Jaja, godt at de tar vare på sine beste kunder...
Ha en fin dag videre :)
KristianSk
28-09-2014, 16:20
Søndag igjen...
Fantastisk hvor sure de ansatte er i gullskranken på OSL. Ikke akkurat det man trenger en sliten søndag hvor man kunne tenkt seg et smil. Følte meg som en kriminell der jeg kommer som diamantmedlem og skal levere en koffert. Jaja, godt at de tar vare på sine beste kunder...
Ha en fin dag videre :)
Ingenting er kjedeligere..
Riktignok har de alltid vært hyggelige med meg :)
robertaas
28-09-2014, 16:58
Fantastisk hvor sure de ansatte er i gullskranken på OSL.
Både smil og grin er smittsomt. Det spørs bare hvem som er best til å smitte.
Her er sightseeingen sørover østkysten mer severdig enn hva jeg trodde. Det er knall vær her så jeg har sett fulle badestrender og folk på vannski. Eksotiske stedsnavn som Mystic har også dukket opp. Morsomt å ikke alltid ha oversikt over alt man skal se. :cool:
Star Flyer
28-09-2014, 18:59
Ingenting er kjedeligere..
... og det blir ikke noe bedre når flyet mitt blir erstattet med LN-RRG (ex-spanjol) en halv time før avgang. Nytt sete ble det også
Over og ut fra Star Flyer. Får håpe neste uke blir bedre :)
robertaas
28-09-2014, 22:14
Skal si SAS har stinn brakke på EWR idag.
SAS_flyer
28-09-2014, 22:56
Bra for SAS. :-)
Alltid fullt på søndager derfra...
G'ettermiddag fra I-85... På vei hjem etter en snartur til Svigermor. Stor trafikk her og og regnskyer på vei inn.. Skal bli godt med middag og en øl....
Gjesp. God natt fra heitur pottur.
Tror jeg skal starte pølsesjappe i Oslo når jeg drar hjem. Her er jo det kø foran sjappa hele dagen lang! Til og med nå!