View Full Version : God lørdag fra St. Petersburg
Her gjorde man det kunststykket å innta litt for mye :drink på kort tid i går. Resultatet ble at man har det litt vondt i dag. Var ikke en dråpe vodka heldigvis, St Petersburg er litt mer øl enn resten av landet. Jeg kjøpte to øl i hotellbaren i går, men kun en av dem ble belastet rommet. Grunn: Bartenderen sa jeg var Club Carlson concierge så 2 for prisen av 1. Det nytter å være litt påpasselig med det. I dag skal man jobbe litt med innleveringer osv. Det må gjøres, men først litt frokost. Skal vel kanskje også sette opp Do not disturb skiltet, altså jeg trenger strengt tatt ikke rengjøring på rommet hever dag.
Ellers er prisnivået her litt mer behagelig enn Moskva, ikke så mange oligarker her (selv om det er nok av dem).
Greetings fra bøljan i Norskehavet
Her går det opp og ned, og litt til sidene. Det verste været jeg har opplevd offshore, men det sier vel mer det at jeg har vært heldig med været offshore før :p
Er heldigvis ferdig med jobben jeg var her for å gjøre, så det blir bare vente til det blir stille nok til at hjulvispen kan komme og hente oss som skal hjem.
Tror det blir litt kikking på SK/LH sine sider i dag, kanskje man ender opp med en MR eller tur til LIS. Time will show.
Ha en fin dag forumister :)
God morgen fra Sandaker. Solen skinner og temperaturen har passert 10 grader. Etter frokost blir det og ta med junior ned til Strøm-Larsen mens mor er på Sats. Etterpå byttes rollene om så jeg også får meg en time spinning. Middagsgjester i kveld så satser på noe godt både på tallerkenennog i glasset. Ha en fin dag
Lågtrykk over Vestlandet... Her egner været seg til innendørs sysler. Blir nok litt gulvvask, før helgefreden senker seg. Blir alltid så tørst av husarbeid :drink
Ekstra god morgen. Stod opp i dag. Så på klokken. 14:01. Hmmm... 59 minutter til bilbutikken stenger... Hmm...
Det var bare å hive i seg en jåggurt og sykle avgårde. Så nå har jeg bestilt meg bil med dører, speedometer og både nær- og fjernlys.
Elefanten var mest opptatt av at det var koppholder. Mens stilpolitiet mitt utelukkende var opptatt av fargen.
Så nå er det bare å tvinne tommeltotter og vente. Ha en strålande dag
Ekstra god morgen. Stod opp i dag. Så på klokken. 14:01. Hmmm... 59 minutter til bilbutikken stenger... Hmm...
Det var bare å hive i seg en jåggurt og sykle avgårde. Så nå har jeg bestilt meg bil med dører, speedometer og både nær- og fjernlys.
Elefanten var mest opptatt av at det var koppholder. Mens stilpolitiet mitt utelukkende var opptatt av fargen.
Så nå er det bare å tvinne tommeltotter og vente. Ha en strålande dag
Du verden, hvilken bilbutikk var heldig og fikk elefantbesøk da?
Hva med barnesete? ;)
G'morgen .. skyet og solfritt over Harmony Hill i dag .. Lover godt for en dag med lav stressfaktor. I morgen blir det trolig en liten kjøretur over til SC ..
Du verden, hvilken bilbutikk var heldig og fikk elefantbesøk da?
Bavaria på Lillestrøm. 118d Msport. "Kjenn på den kringla. Den aleine er verd penga, gutt" - sa selgeren, som en sann Lillestrømling.
Hva med barnesete? ;)
AKA koppholder... er i boks
Bavaria på Lillestrøm. 118d Msport. "Kjenn på den kringla. Den aleine er verd penga, gutt" - sa selgeren, som en sann Lillestrømling.
Satt på i en sånn 1-serie en gang. Ikke akkurat plass til en elefant i baksetet der. Men grattis uansett :)
God lørdag herfra. Siste helgen på en treukers ferie. Mao. jobb på mandag. Hævv a gudd vånn.
God morgen fra Nord-Amerika avdeling øst :)
Da har jeg akkurat booket turen over til San Francisco som ende på utvekslingsoppholdet. First var ikke så mye dyrere enn Eco, og klinket til med dette. Kommer nok en rapport da flygningen er oppsatt med 757 og de internasjonale business-setene (aka samme som på ruten til Oslo). Hjem fra San Francisco blir det best availability-billett hos SAS i Biz.
Bakfull og god, men skolearbeidet kaller.
Ha en produktiv lørdag, folkens :)
Grattis, det blir stas. Når dukker den opp?
ENGM 911
28-09-2014, 00:14
Fan bruur, jeg skal blæzte deg på stripa :mol
Satt på i en sånn 1-serie en gang. Ikke akkurat plass til en elefant i baksetet der. Men grattis uansett :)
Men det skal da ingen elefant i baksetet heller. Han har egen koppholder som han skal få style akkurat som han ønsker
Grattis, det blir stas. Når dukker den opp?
Desember/Januar - aktig
Fan bruur, jeg skal blæzte deg på stripa :mol
Blæææææh på deg