PDA

View Full Version : God torsdag fra Tokyo


Fnate
24-09-2014, 23:29
God tidlig torsdag morgen fra hotellrommet mitt i Tokyo. Om en halvtimes tid skal jeg tasse bort til Tokyo station og noen fra hotellet er visstnok eksperter på å kjøpe billett til Narita Express. Så de skal følge med og hjelpe til. Good times.

Speedbird6 hjem idag!

Jeg er så klar for å hjem!!! Dere aner ikke. Så skikkelig, skikkelig klar. Åj åj åj. OG selv om det vanker litt forsinkelse så er jeg omtrent 100% sikker på å få natta i egen køye.

Ha en fjong dag

mcduck
25-09-2014, 04:20
God morgen fra Kristiansand

Ingen spesielle planer her idag så da får jeg gå løs på bilen. Diverse reparasjoner som må utføres og det helst før fristen for EU-kontroll går ut.

Ha en fin morgen!

Someone
25-09-2014, 06:44
Mornings fra hovedstaden. Merker det går mot vinter da det nå er mørkt når jeg står opp. 8 grader hevder termometeret det er ute. Ha en fin dag, selv om det ser ut som jeg må en veldig rask tur innom Ikea på veien hjem.....

sirpjalle
25-09-2014, 06:45
God morgen fra Forus!

Ikke noe stort på tapetet, men den del dokumentering og prosesedyrer som må klores ned på papir i dag. Men det er torsdag, og i morgen er det fredag! :lol:

Ha en fin en forumister! :)

robertaas
25-09-2014, 07:10
Om en halvtimes tid skal jeg tasse bort til Tokyo station og noen fra hotellet er visstnok eksperter på å kjøpe billett til Narita Express. Så de skal følge med og hjelpe til. Good times.

Det toget kan jeg ikke huske å ha hatt problemer med å kjøpe billetter til.

God morgen fra tiggerstaden. Idag skal jeg ikke bare jobbe med samfunnsansvar bortgjemt i en sone på Fornebu, men skal ut og møte skoleelever som skal gjennom programmet Bruk Hue (http://brukhue.com/). Blir spennende å se hvordan de reagerer på innholdet.

Har endelig fyllt den siste slotten jeg hadde ledig i vinter så nå er jeg fullbooket helt frem til neste sommer. Har litt blandede følelser til det. Har planlagt masse godbiter, men har ikke plass om det dukker opp elleville feilprisinger eller DOs. Ahhh.. first world problems.

Ha en god en alle som skal ut og gjøre verden bedre.

ATC-flyradar
25-09-2014, 07:33
God morgen fra øverst i dalen før du kommer til Gjelleråsen og inn i Akershus - 7,5 grader og blå himmel når jeg satte meg i bilen denne morgen.

ha en god dag :)

Jan

AirbusTrond
25-09-2014, 10:48
God dag fra Akersgata. Sannelig er det torsdag og sannelig er det fårikål i kantina i dag, som det skal være på fårikålens dag. God fårikålens dag ønskes !

OJB
25-09-2014, 12:07
God ettermiddag fra Stavanger,
Tekonologidag i Stavanger Konserthus idag i bore-og brønnsegmentet av oljeindustrien.
Interessante teama på agendaen.
I kveld blir det sosial omgang med bransjekolleger.
Det kan bli en sen kveld ja........
Ha en fortsatt fin dag alle.

Tjab
25-09-2014, 12:13
God dag fra Milano. Sitter å venter på flyet hjem nå. Vært 4 dager med møter, men heldigvis en fin utflukt og god mat. Samt at det var gøy å leke hjemmesupporter for Inter Milan i går.
Er vant til stadionkapasitet på ca 3000 og halvfullt. I går var stadion noe større for å si det pent...

roger
25-09-2014, 13:44
Morn frå Toronto! Bra tur over med KLM og MD11 i går. C er litt betre enn M, ja. Hehe.

Tankar om MD11: Ser ganske luftig og romslig ut inni (sjøl om om eg Ikkje var bak gardina mykje). Det bråkar som ei gammal traktor ved takeoff og det er lengesidan eg har vore i fly med generellt så mykje susing og bråk. ( Det inkluderer WF...) Dassen er vel og den minste eg har sett (også inkl WF) men ganske bra at vi var færre enn ei Dash8-100 til å dele på to. Crewet held samme standard og modenheit som flyet. Veldig bra service, namn vart brukt heile tida. Uvant for meg det.

Samanlikna med SAS plus i fjor (med bulkhead sete, vel og merke) på ein like lang tur så stod det på ein måte ikkje så tilbake, alt i alt. Bortsett frå at det var litt betre mat og duk på bordet her. Om ein ikkje legg setet heilt med for å sove er plassen om stolen like god.

Ja ja, då får dagen begynne!

LN-MOW
25-09-2014, 14:12
G'moorgen ...! Sår i kjeften etter en totimers date hos hottie'n på tannlegekontoret. Blir neppe bedre etter rotfyllingen som må utføres i løpet av en uke eller to ...

Velvel .. i dag blir det ihvertfall vanlig arbeidsdag.

BSSW
25-09-2014, 15:38
God ettermiddag fra havet rundt Midt-Norge

Her er man snart ferdig med jobben, hjem i morgen hvis alt går som jeg vil. Men med bølger og andre ulumskheter på vei, så kan det by på problemer å komme seg i land i morgen. Krysser det som krysses kan på at jeg kommer i land.

Planen for helgen (hvis jeg kommer hjem) er å gjøre absolutt ingenting.

Ha en fin dag forumister :)

Hypern
25-09-2014, 15:43
Det toget kan jeg ikke huske å ha hatt problemer med å kjøpe billetter til.

God morgen fra tiggerstaden. Idag skal jeg ikke bare jobbe med samfunnsansvar bortgjemt i en sone på Fornebu, men skal ut og møte skoleelever som skal gjennom programmet Bruk Hue (http://brukhue.com/). Blir spennende å se hvordan de reagerer på innholdet.

Har endelig fyllt den siste slotten jeg hadde ledig i vinter så nå er jeg fullbooket helt frem til neste sommer. Har litt blandede følelser til det. Har planlagt masse godbiter, men har ikke plass om det dukker opp elleville feilprisinger eller DOs. Ahhh.. first world problems.

Ha en god en alle som skal ut og gjøre verden bedre.

I tillegg så er jo Narita Ekspress Japans tregeste tog. Hehe, god ettermidag fra Oslo. Her har man kommet i gang med obliger og ting som må gjøres. Jaggu sa jeg smør. Nå gidder jeg ikke mer.

Håper det gikk bra med Bruk Hue programmet ditt.

VirreVapp
25-09-2014, 16:59
God ettermiddag fra London. Morsomt med lunch her med andre drikkevaner til en job lunch enn jeg har hjemme...