PDA

View Full Version : God tirsdag fra Forus!


sirpjalle
23-09-2014, 06:38
God morgen godtfolk!

12 grader og "fina veret" i Stavanger! En del gøy på agendaen, ja, muligens ikke like gøy for alle da. Men gøy blir det iallefall! :colgate:

Ha en fin en forumister! :)

mcduck
23-09-2014, 06:50
God morgen fra Andøya, Kristiansand

Noterer kun 6 grader her på morgenen. Turen går til over fjellet med WF584 til Bergen og Haukeland sykehus der jeg blir i 3 dager som ledsager. Grei mulighet til å utforske byen for "første" gang (Vært her en gang før, men da kun en liten gåtur i sentrum). Jaggu er ikke BGO også en ny flyplass for meg, så den går i boka.

I baggasjen har jeg A Game of Thrones og A Clash of Kings. Satser på å komme gjennom første og godt inn i andre.

Ha en fin dag folkens!

Concorde98
23-09-2014, 07:00
God morgen fra en av Ruters grønne på vei til Oslo og jobb. 4 grader bare i Lillestrøm i dag så høsten er her...
Nå er det bare å få dagen og uka til å gå så fredagens flytur til TRD kan komme snart.
Ønsker alle en flott tirsdag! :)

Twin Otter
23-09-2014, 07:05
God morgen fra Stavanger. Ferdig med fire nattevakter på rad. Nå er det en fridag før det blir to kveldsskift i midten av uka og deretter er det jammen meg ferietid! Men først bingetid!

Someone
23-09-2014, 07:21
Mornings fra Oslo. En liten forsovelse gjør at jeg ligger en halvtime bak skjema, men har heldigvis ingen møter jeg må rekke. Derimot skal dagen gå med til og sloss med HFM, før de gamle dukker opp på middagsbesøk i kveld....men frem til da kaller skogen. Ha en fin dag

BSSW
23-09-2014, 07:28
God morgen fra båten til OJB

Her har det vært ganske travelt det siste døgnet, og full mengde søvn ikke oppnådd. M.a.o. trøtt.no
I dag blir det å leke litt i Excel før man skal bak på båten og gjøre jobben ferdig. Akkurat nå ligger det en annen båt helt der bak, men den forsvinner snart.

Bookingfingeren kribler, men tror dessverre ikke det blir noe bruk av den med det første :(

Ha en bedre dag forumister :)

ATC-flyradar
23-09-2014, 07:38
God kald morgen fra dype Groruddalen ( Oslo nord) bare 3 grader klokken 7 - det er kaldt i forhold til dagtemperaturer på 17 - 21 grader.

Dagen fortsetter med rapportering frem til styremøte i morgen - ha en dag.

Jan

LN-FHU
23-09-2014, 08:11
Brrrr fra Trondheim
Det var 1 grad i morres kl. 0630 , webasto på bil er en fin ting(så lenge du sørger for at den står på oppvarming og ikke ventilasjon... ;) )

Det blir en normal dag på jobb etterfulgt av en liiiiten bursdagsfering for niese og svigerinne.

Ha en strålende dag :D :D :D

jcnorway
23-09-2014, 08:18
God morgen fra hovedstaden.

Her er man på vei mot jobb. Godt å ikke være avhengig av noen annen type transport enn sine egne ben :)

Ser allerede fram til helg og det er kanskje litt tidlig...?

Ha en fin en!

roger
23-09-2014, 09:33
Morn igjen frå kalde Trondheim. Sjekkar inn på morgondagens MD11 AMS-YYZ. Har kjøpt eco-comfort sete og fekk velgje 8A (bulkhead). KLM sa eg kunne betale tilbudspris 1500 til for C-sete. Stod over. Var det dumt det? Jaja, blir sikkert ein fin tur!

Ha ein bra ein i haustsola.

henrikvd
23-09-2014, 09:47
God morgen fra TRF!
Kom akkurat inn med WF305, og har nå lært hvorfor det heter Dash8 - det er fordi rad 8 er perfekt plassert ved propellen. Skal aldri mer glemme noice canceling igjen hjemme når jeg skal fly propellfly...

Til min positive overraskelse fikk jeg derimot servert frokost :-) Ikke noe luksuriøst, men to relativt grove skiver - én med ost og paprika og én med salami. Akkurat det jeg trengte :-)

Nå er det bare å sette seg på toget i retning Skøyen siden HQ jeg skal besøke ligger der, og ikke i Tønsberg slik jeg trodde da jeg bestilte billett...

OJB
23-09-2014, 10:38
God morgen fra Forus,
Temperaturen kryper nedover , i Tananger var det kun 9 grader på morgenkvisten.
En alminnelig travel dag her i Prosjektet , morgendagen går med til jobbreise over til øya i vest.
Ha en fin dag alle.

hanswest
23-09-2014, 11:26
God tirsdag fra kontoret i strålende september-Trøndervær! Ingen turer opp i lufta denne uka, får trøste meg med å lytte og kikke litt på fuglene hjemmefra i ettermiddag.

Bizflyer
23-09-2014, 13:04
God litt over lunsj fra det Sørlandske!
Blitt kjøligere her også, men fint på dagtid. Litt overskyet idag for en gangs skyld. Blitt godt vant i det siste.

Jobb nå, og ingen planer for kvelden annet enn å lage middag og få meg en liten lur. Ganske så deilig det.

MHar kjøpt eco-comfort sete og fekk velgje 8A (bulkhead). KLM sa eg kunne betale tilbudspris 1500 til for C-sete. Stod over. Var det dumt det? Jaja, blir sikkert ein fin tur!


Hvis det var 1500 kr vil jeg påstå at du ikke ikke er noe særlig til rakettforsker! :stir 1500 euro derimot, se det er en annen skål. :8:

RJon
23-09-2014, 13:04
God tirsdag gra GLA, er egentlig ikke klar for ny jobbperiode, men må man så må man...
Et kort hopp opp til Shetland, får håpe hjemreisen blir fra et sted mye lengre syd :-)

Skal aldri mer glemme noice canceling igjen hjemme når jeg skal fly propellfly...

Etter en tur på bakerste rad med Saab 340 er ørepropper standardutstyr i bagen.

LN-MOW
23-09-2014, 13:49
G'mooorgen! Her er man klar for nok en kort arbeidsuke. Skjønner ikke hvordan jeg har opparbeidet all denne fritiden, det er jo høyst uamerikansk. Men siden timeantallene stemmer, er det sikkert riktig.

Stor dag i heimen - en av Martins kolleger ventes utpå dagen med en 128gb's iPhøn i sekklen. Så da må mp3-samlingen 'renses' før jeg kan fylle spilleren ... Nesten ferdig nå ..

Martin
23-09-2014, 13:53
Stor dag i heimen - en av Martins kolleger ventes utpå dagen med en 128gb's iPhøn i sekklen. Så da må mp3-samlingen 'renses' før jeg kan fylle spilleren ... Nesten ferdig nå ..


Skal vi se *taste taste, rerouting til FedEx på Skedsmokorset*

Nei vent. Jeg er jo ikke på jobb nå. Er nok derfor jeg drikker. Schål!

37556

roger
23-09-2014, 15:07
God litt over lunsj fra det Sørlandske!

Hvis det var 1500 kr vil jeg påstå at du ikke ikke er noe særlig til rakettforsker! :stir 1500 euro derimot, se det er en annen skål. :8:

Well stired, Sir... :) Starta check-in-prosessen på nytt, og fekk det same tilbodet. Dog ikkje bekrefta enno. Og det var NOK, ja...