PDA

View Full Version : God søndag fra Konstanz


robertaas
14-09-2014, 07:54
God søndag fra bredden av den skjønne Boden-sjøen. Hadde båttur i solskinnet helt ned til Lindau igår og idylliske steder lå som perler på en snor. Idag skal jeg endelig ta en mer grundig runde i Konstanz før jeg sjekker inn på en passende lounge i ZRH og venter på et passende direktefly hjem.

Ha en passende fin dag alle sammen.

Someone
14-09-2014, 08:19
God morgen fra Sandaker. Tidlig oppe, men når junior for første gang sover 10 timer i et strekk er det greit. Løpetur med en kamerat i Marka samt brødbaking står på programmet. Regner med det blir årets siste grilling i dag, da jeg må få spist opp endel godsaker fra Strøm-Larsen før grillen pakkes bort for vinteren. Ha en flotters dag

fluxie
14-09-2014, 09:48
God morgen fra Sandaker. Tidlig oppe, men når junior for første gang sover 10 timer i et strekk er det greit. Løpetur med en kamerat i Marka samt brødbaking står på programmet. Regner med det blir årets siste grilling i dag, da jeg må få spist opp endel godsaker fra Strøm-Larsen før grillen pakkes bort for vinteren. Ha en flotters dag

W00t? Ikke pakk ned grillen. Man kan grille året rundt. God morgen forresten. Min tur å stå opp med rekrutten, men er overlevbart når han våkner 0815.

Ha en flott dag!

ATC-flyradar
14-09-2014, 10:06
God morgen fra øverst i Dalen og ferdig med det meste - så nå har kaffekoppen blitt inntatt også. Rolig dag etter 2 dager tur både til BGO og CPH :p.

Ha en god søndag.


Jan

storg
14-09-2014, 10:19
God morgen fra Trondheim og Rica Nidelven. Sto opp litt før idag for å få mulighet til å nyte frokosten i fred og ro.

sirpjalle
14-09-2014, 10:38
God morgen fra Stavanger. Snakk om at dagen ikke går som planlagt. Eldstemann er på håndballcup. Hvor lang tid dette tar er ukjent da de gikk videre fra puljen sin. Yngstemann må til legevakten, så da vet man hvor de neste timene skal tilbringes. Tre andre unger må da og plutselig avleveres. Så all logistikk har vel ikke gått helt etter planen. :)

Ha en fin en forumister :)

mcduck
14-09-2014, 12:25
God morgen fra København og Radisson Blu Scandinavia. Reisefølget klarte heldigvis å riste liv i meg før frokosten var over. Tror jeg har sovet 13 timer...

Planer for dagen er Tivoli og Living Room (ikke nødvendigvis i den rekkefølgen).

Ha en fin dag folkens.

Fnate
14-09-2014, 17:25
GROMPF! (uttalt med et skulende blikk som myser rundt i rommet... søkende etter noe å gi en skikkelig kokos.)

Sjefsmiddag på The Palm igår. Valgte surf & turf. Da pleier man få en liten biff og en hummerhale. Ikke her. En halv 4lbs hummer og en dugelig ku-klomp ble faktisk en nær uoverkommelig utfordring.

http://i1182.photobucket.com/albums/x452/fnate/2014-09-13211718.jpg (http://s1182.photobucket.com/user/fnate/media/2014-09-13211718.jpg.html)

I kveld bærer det hjem med Lufthansa.

Ha en fin dag

LN-MOW
14-09-2014, 17:35
G'morgen !!! I gang med dagens arbeid allerede .. temperaturen er behagelig så døren står åpen så bikkjene kan gå inn og ut etter ønske. Sitter og nyter kaffe og Toblerone og har det slett ikke ille ...

robertaas
14-09-2014, 19:07
Etter å ha sjekket Lindt-butikken for nyheter er senator-loungen på ZRH intatt. Har på følelsen at jeg har vært her et par ganger før.

Peppep
14-09-2014, 20:45
Etter å ha sjekket Lindt-butikken for nyheter er senator-loungen på ZRH intatt. Har på følelsen at jeg har vært her et par ganger før.
Sa du ikke lenge at gullstatus og lounger ikke var viktig? ;)

RJon
14-09-2014, 21:33
God kveld. Dagen har blitt slått i hjel med å gå på to "munros" som de kaller det her i Skottland. Fikk bekreftet som forventet at man kunne vert bedre trent, men da må man gjør en bedre innsats til daglig. Godt var det vertfall å komme seg ut på tur.

robertaas
15-09-2014, 00:03
Sa du ikke lenge at gullstatus og lounger ikke var viktig? ;)
Du forveksler meg nok med noen annen. Selv gullstatusen min hos Thon er jeg fornøyd med.;)