PDA

View Full Version : United award søkemotor og SAS Eurobonus bookinger


thorhansen
27-08-2014, 23:34
Hei alle sammen,

Jeg har tidligere kunne bruke Uniteds søkemotor for så å ringe SAS Eurobonus for å bestille billetter. Her om dagen fant jeg meg noen ledige seter på Business til New York med Uniteds søkemotor. Setene var på Lufthansa via Frankfurt på både tur og retur. Men når jeg ringte Eurobonus fikk ikke kundebehandleren opp noen ledige seter i det hele tatt, hele måneden, hverken med Lufthansa eller med andre Star Alliance selskap.

Jeg sendte så en mail til Diamond kundeservice, som etter over en uke jeg ikke har fått svar fra. Sendte ny purring på mandag, og har fortsatt ikke fått svar.

Andre som har opplevd det samme?

/Thor

Chriscross
28-08-2014, 08:01
Vet ikke om Ua har tilgang på de ekstra setene M&M selskapene tilbyr egne medlemmer?

Alternativet kan det være noe krøll med connection fra osl til fra. Kan være lurt instruere sas om å legge inn en og en fligth. Også må du presisere at de skal søke på star alliance, for det forstår de ikke alltid.

thorhansen
29-08-2014, 00:47
Third times a charm. Ser ut som det er best å ringe de engelsktalende nattvaktene. Absolutt ingen problem å booke i samme periode. De hadde faktisk masse ledig. Helt utrolig.

Skal ikke klage. C klasse t/r med 380 tilbake fra JFK til FRA :)