PDA

View Full Version : God fredag "morgen"

CK
01-10-2004, 00:37
Klokken har passert 00:30 fredag 1. oktober, og for en gangs skyld er jeg TIMER før EB (dette kan bli en vanesak når prinsessen kommer hjem). Etter en lang dag med mor og barn på Sykehuset Asker og Bærum (her snakker vi servicemindede folk! Toppscore til alle der inne i Sandvika), så har pappa jobben med å overføre noen hundre megabyte bilder til PC'n, og for en gangs skyld er et ikke store metallfugler Made in Seattle/Toulouse, men en liten pike av kjøtt og blod Made in Asker!! Selv om hun kanskje så litt ut som en 737-600 da hun kom - en liten rosa gris...:)

LN-GBM
01-10-2004, 01:23
God morgen, da tar jeg kvelden. :zzz

dc-8-63
01-10-2004, 02:32
God morgen til dere i oest, her er det president debatt om 31 minutter. Vi setter kursen for Fairhaven og Archer Ale house for aa nyte god mat gode venner og en artig deabtt
PS Demokrater setter pris paa godt oel, mens Republikkanerne drikker Budweiser og Coors og annet gult oel.....

Go Kerry and Edwards....

Regime @ home in 2004!!!

LN-MOW
01-10-2004, 03:01
.. og her paa BI drikker vi roed saft.

Countdown er null -- vaeret er nydelig -- magen er full -- og naa gaar starten!

TUC
01-10-2004, 03:39
Godt å høre at alt står vel til, for ikke å snakke om hvor godt det er å høre at du er fornøyd med sykehuset. Snart står jeg der sjøl og ler og gråter om hverandre....

LN-MOW
01-10-2004, 04:46
.. og da var debatten slutt .. IMHO klar seier til Kerry ... han fikk Bush til aa snuble flere ganger og fremsto som trygg og sikker der Bush begynte aa snuble.
Imidlertid tror jeg nok debatten har mindre betydning ... Bush's tilhengere er for hans trangt fokuserte maal og ensporete meldinger mens Kerry's foretrekker hans mer reflekterte og ettertenksomme maal. Ingen av disse endret mening, til det er de to for forskjellige. Og det var lite NYTT som kom ut av debatten.
Om noen av svingvelgerne bestemte seg eller skiftet mening?? Se det vil vel meningsmaalingene de neste dagene vise...

dc-8-63
01-10-2004, 05:10
.....ja det var en god kveld for oss Kerry tilhengere....Bush sitt arrogant flir kom frem flere ganger, og han stotret mer enn normalt...tross allt Bush klarer jo ikke setninger med mere enn 10 ord....

Er enig med team Bainbrigde at det er et spoersmaal om hvor mye dette betyr....det jeg tror var at det var en stor vitamin innsproeytning for Demokratene....vi skal klare dette...melder meg frivillig i morgen....

EB
01-10-2004, 05:57
Glad laaangfredag...

Morosmt at Kerry kom på bannen igjen... Her krysses det fingre for et bytte - selv om jeg også hører demokrater si at kanskje er det ok med Bush i 4 år til... Det vil nemlig gi Hillary en sjanse om 4 år. Blir det Kerry så er kanskje Hillary ute av kampen om noen gang bli president!!!

Begynner med møter om halvannentime - leeeng før CK våkner og avslutter ikke før over midnatt på Hvalstarnd Bad med mange kunder...

Ha en bedre fredag!

LN-REF
01-10-2004, 06:23
God Morgen fra Ålesund også...

Tidleg opp idag da eg skal på en dagstur til Oslo.... Reiser nedover med Braathens om et par timer..

Kordan er vêret i Oslo idag? Kaldt? Regn?

Ønsker å reise så lett så mulig, dvs kun en bunke papirer som skal leveres på den Amerikanske Ambassaden i forbindelse med Visum søknad...

EB
01-10-2004, 06:32
4 grader nå klokken 06.30... Men blir det som i går blir det en utrolig flott høstdag!!!

Andreas.E
01-10-2004, 08:30
Idag tidigt var det knappa två grader klockan 0600 på Kløfta, brrr brrr

G-COLE
01-10-2004, 11:39
God formiddag fra Bergen også.
Sola skinner og det er ca. 14 grader ute ! Kona og de to minste reiste med toget i dag tidlig. -Skulle til Geilo der de skulle møte mora svigermor som kommer med toget fra Oslo..... -Men de kom til voss. Bergensbanen er/ var stengt p.g.a. stor stein i skinnegangen , samt kjøreledningen i bakken. -Så da blir det en togtur tilbake til Bergen istedet.

LCH78
01-10-2004, 12:34
og for oss som har tog to ganger i året.. hva er en skunnegang? :p

G-COLE
01-10-2004, 13:03
Originally posted by LCH78

og for oss som har tog to ganger i året.. hva er en skunnegang? :p

-Jo det er en slik nymotens skinne som ser ut som en "U" .... -Nei det var nok en liten skriveleif.... :D