PDA

View Full Version : God søndagsmorgen

LN-FHU
24-08-2014, 08:09
Da har man sånn nogenlunde fått stablet seg på bena etter en flott dag igår. Takker alle sammen for en topp tur [emoji4][emoji4]
Dagen idag blir forholdsvis rolig tror jeg, tusler vel en rolig tur ut med familien.

Ha en strålende søndag folkens [emoji6][emoji6][emoji6]

Concorde98
24-08-2014, 08:14
God søndag fra Lillestrøm og takk for en flott dag i går. :) Om litt går turen til OSL igjen for en MR runde til Berlin og hjem via CPH. :) Ønsker de "ferierende" i Barcelona god tur hjem i dag!

staale
24-08-2014, 08:48
God morgen fra Stavanger, fortsatt euforisk etter Stavanger Oilers sin bragd i Tsjekkia :-)

SudCaravelle
24-08-2014, 08:53
God dag fra kontoret tilbake i Dubai..

Blandede følelser etter noen utrolige dager i SIN og på DPS. Det er rart å reise fra et turiststed til et annet så høst følelsen kommer ikke helt kan du si. Gårsdagen ble tilringt med familien på Al Qasr stranden som leverte som vanlig.

Nyt dagen.

ATC-flyradar
24-08-2014, 09:24
God morgen fra Oslo nord - noe tåke denne morgen og 9 grader - det kalles høst. Bra med plass på dagen DY avgnag til PMI fra OSL - kun 14 pax på denne flighten.

Ha en god søndag.

Jan

BSSW
24-08-2014, 09:29
God morgen fra Tananger

Her har man stått opp noen timer før planen, men har til gjengjeld fått unnagjort et par oppgaver.
Jet-lag'en lever i beste velgående, måtte den slutte med det... Jobb i morgen.

Blir interessant å se hvordan formen til de reisende hjem fra BCN er når de kommer seg ut av sengene, og kommer seg hjem til Norge :p

Her er det ytterst lite planer, annet enn å vaske klær etter turen.

Ha en fin søndag forumister :)

Peppep
24-08-2014, 09:43
God søndag fra Hilton, avdeling Flyprat.

Blir interessant å se hvordan formen til de reisende hjem fra BCN er når de kommer seg ut av sengene, og kommer seg hjem til Norge :p
Formen er uforskammet fin etter en sen kveld i går. Men tror ikke vi skal prøve å tømme trallen på flighten hjem. :p

TriStar
24-08-2014, 10:07
God morgen fra Grønland. Lazy Sunday, madammen er på jobb. Eneste som så langt er på programmet foregår på TV... F1 fra Spa og fotball. Ha en aldeles fortreffelig dag:)

ToreD
24-08-2014, 10:46
God søndag fra Hilton, avdeling Flyprat.

Formen er uforskammet fin etter en sen kveld i går. Men tror ikke vi skal prøve å tømme trallen på flighten hjem. :p

Formen er utrolig nok svært bra.
På vei til flyplassen og egentlig helt klar for å slappe av litt i 1C på veien hjemover.

mcduck
24-08-2014, 11:27
God morgen, hadde en fantastisk tur hjem. Men må ha vært rimelig trøtt, for jeg glemte min forseglede heinemann-pose med *kremt* kildevann på SK225 til KRS. Får vel ta turen ut til Kjevik for å høre om de har tatt vare på den der :)

God tur alle sammen som skal hjem fra BCN idag!

Twin Otter
24-08-2014, 12:27
God middag fra Stavanger. Ble en skikkelig sovemorgen her. Akkurat som planlagt. Resten av dagen blir det nok å slappe av å ta livet med ro. Ha en fin søndag forumister og ferianter på vei hjem.

Concorde98
24-08-2014, 12:55
En liten hilsen fra LN-RPM SK 4723 på vei til Berlin. Maskinen har WIFI og det er fint. 3 rader i PLUS, heldigvis bare min kone og meg på vår treseter. Menyen den samme salaten med svinefilet som i går. Kun plastglass i PLUS i dag...
Vel vel, god søndag til alle! :)

PettR
24-08-2014, 13:02
God ettermiddag fra Nordmarka. Er midt i en lang løpetur etter en lang natts søvn.
Resten av dagen blir nok brukt til avslapping, før man må forberede seg på en ny lang jobbuke.

Ha en fin søndag!

737-405
24-08-2014, 13:02
En liten hilsen fra LN-RPM SK 4723 på vei til Berlin. Maskinen har WIFI og det er fint. 3 rader i PLUS, heldigvis bare min kone og meg på vår treseter. Menyen den samme salaten med svinefilet som i går. Kun plastglass i PLUS i dag...
Vel vel, god søndag til alle! :)

God formiddag fra Bergen! Rett fra MR og ut på byen er kanskje ikke en optimal deal. Men etter å ha møtt så utrolig mange trivelige personer i går var det bare å gi gass :) Jeg gleder meg allerede til gjentakelse av gårsdagens event. God tur nedover til Berlin, Concore 98. Og; God tur hjemover til Barcelona-farerne!

Nyt søndagen folkens :colgate:

livinspeed
24-08-2014, 13:47
God dag fra gate 20 på OSL. Snart hjem med SK215 etter et kjempefint bryllup i går, det ble fryktelig sent før man kom seg i seng. Merker på formen at det ble en 2-3 glass rødvin for mye...

Editor: Og der kom jaggu statsministeren gående ut av LN-NOM!

pgaa
24-08-2014, 13:49
God søndag.
Ikke mye planer idag, hvilke betyr at det skjer minst mulig.
Ha en bedre søndag.

Someone
24-08-2014, 14:03
God morgen fra en fergekø i Fusa. På vei til BGO for flyet tilbake til OSL senere. Vestlandsvær her, samt kan konstatere at Netcom har elendig dekning i vestlandsfjordene. Ha en fin dag

http://img.tapatalk.com/d/14/08/24/anyru4yt.jpg

Discus
24-08-2014, 14:04
Feridg med en sløv søndag, inkludert en runde for å lufte sykkelen. Fryktelig ustabilt vær, det popper opp mørke Cu-er over alt her. Funker greit i solveggen med en kaffekopp akkurat nå - ha en fin søndag!

KristianSk
24-08-2014, 16:51
God ettermiddag fra London.. Ble vekket av Notting Hill Carnival, som ikke minner om noe carnival jeg har sett før hvertfall. Lite utkledning. Nuvel, resten av dagen går nok med til rydding og forhåpentligvis litt jobb ikveld.

Ha en utrolig bra ettermiddag