View Full Version : God tirsdag fra boarding til FNJ (Pyong Yang)
petter380
12-08-2014, 05:31
Litt nervøs, sovet lite - aka spent. Til vår store overraskelse er det to fly til Nord-Korea denne flotte tirsdagen i PEK.
Ikke mye selvbetjening her, med gode lange køer for innsjekk og hele pakka - like the "good" old days.
Sees om en uke, hvis jeg ikke klarer å lure meg på Sør-Koreas nett når vi besøker DMZ ;)
petter380
12-08-2014, 06:43
Kan rapportere om ingen vindu på sete 21f - kanskje noen bør oppdatere seatguru haha :) snakkes venner :)
God morgen fa regnfull Lillestrøm........ Til Bologna I dag med LH. 0740 bussen går ikke i dag til MUC, så det blir 11.40.. Men greit, får sove litt mer...
Gleder oss til å gjøre hva ? Absolutt ingenting bortsett fra å rusle rundt, spise/drikke godt...:drink
SudCaravelle
12-08-2014, 07:16
Intet nytt å melde fra Indonesia.
Nyt dagen.
God morgen fra Trondheim
Jobben kaller,PC er sveivet igang og kaffen er straks i koppen. Dagens jobb etter jobb blir første malingsstrøk på vinduskarmene i stua....:) :)
Ha en strålende dag :D :D :D
Litt nervøs, sovet lite - aka spent. Til vår store overraskelse er det to fly til Nord-Korea denne flotte tirsdagen i PEK.
Ikke mye selvbetjening her, med gode lange køer for innsjekk og hele pakka - like the "good" old days.
Sees om en uke, hvis jeg ikke klarer å lure meg på Sør-Koreas nett når vi besøker DMZ ;)
God tur, dette er et sted jeg virkelig vil reise selv en dag! Forventer fyldig TR! :)
Ellers god søkkvåt morgen fra Kristiansand. Dagen går nok med til å løpe fra kontor til kontor, da det skal fikses noe som involverer kommunen :D Ellers står is-kveld på menyen med et vennepar, så vi har kjøpt inn iskrem for flere hundre kroner og skal ha prøvesmaking foran tven ;)
Ha en flott dag alle sammen!
God kveld fra YVR
Her har man såre føtter etter å ha gått alt for mange km i dag. Det blir ikke så mye trasking i morgen i hvert fall :p
Varmt har det også vært, men heldigvis overlevbart. Håper det ikke blir varmere i hvert fall.
Blitt brukt noen CAD mer enn planlagt i dag, men man har i hvert fall hatt det gøy (med unntak av all traskingen). Lookout Tower skal besøkes i morgen, noe som nok blir kjekt.
Her er det straks leggetid
Ha en fin tirsdag forumister :)
Mornings fra Prærieekspressen. Noen møter der ute samt den årlige tannlegesjekken, så da droppes Skogen til fordel Prærien. I kveld blir det OSL-TXL med Air Berlin. Ha en fin dag
ATC-flyradar
12-08-2014, 08:07
Mårn fra Oslo nord - det er mørkt - det regner og det skal regne resten av dagen - ha en god dag der du er.
Jan
God morgen fra Oslo.
Har fri i dag så ble litt ekstra på øyet og vet ikke helt hva jeg skal finne på i dag. Er jo en masse studiestartsarrangementer som jeg også var på i går, derav trøttheten. :) Jeg er jo ikke fadder eller fadderbarn, men det er jo gøy læll. Dumper alltids borti kjentfolk.Været i dag frister heller ikke for utendørs aktivitet.
God kveld fra YVR
Her har man såre føtter etter å ha gått alt for mange km i dag. Det blir ikke så mye trasking i morgen i hvert fall :p
Spørs om du ikke blir sår i baken etter all sittingen du skal bedrive ganske så snart.
God tirsdag fra Sola, dagens viktigste jobb gjøremål er unnagjort, nå skal jeg ut å lufte haudet før det til kvelden må snekkres litt hjemme.
Ha en flott dag.
Bizflyer
12-08-2014, 12:45
Grumpf fra det Sørlandske!
Kroppen hangler litt for tida, så formen er langt fra på topp. Men klarte å karre meg til kontoret i allefall. Ingen planer for kvelden. Skal verken til TXL eller PytonYang.
Men god tur til dere som leker farende fanter!
KristianSk
12-08-2014, 14:19
God kveld fra Plaza Premium lounge Hong Kong, loungen Swiss benytter for business (og first) i HKG.
Fin lounge, med et greit matutvalg, såvidt jeg kan huske er den i samme klasse som Thai loungen i HKG.
Nattflight til Zurich, blir nok rett til sengs uten mat og drikke ettersom jeg våknet klokken 2 inatt.
Ha en fin dag/ettermiddag/kveld
G'morgen! Her titter sole frem. Passer bra det, for fridagen min var i går .. Jaja .. fire arbeidsdager,så tar vi en firedagers langhelg.
Mulig det blir en tur til London i september for å gå på en konsert .. fristende å svi av poengbeholdningen på et par netter på Radisson på Leicester Square ... 'Trenger' å svi av noen DL-miles snart også, men de er så jævlig dyre på C ... På turist finnes det en del tilgjengelig dog, mulig jeg biter i det sure eplet ...
God ettermiddag fra Oslo. Ikke gjort stort fornuftig idag egentlig. Mon tro hvor bra det går å komme tilbake til norsk døgnrytme med fadderuke på gang, kanskje bare gi opp med en gang?
God tirsdag fra SVG. Har vært over fjellet en svipptur for å levere rekrutten til min mor. Hjem igjen med WF445 kl 1930. Dersom noen er på SVG med et par timer å slå ihjel så sitter jeg på restauranten før gate 19. Skål!!http://img.tapatalk.com/d/14/08/12/ydaqa4yz.jpg
God ettermiddag
Været ble litt bedre ut over dagen her i Oslo, men hadde fortsatt hele Svartkulp for oss selv til dagens svømmetur.
Ikke så mange fly å se der i dag, men det hang da en hjulvisp oppe i lufta en stund
AirbusTrond
12-08-2014, 19:23
God kveld fra Best Western Premium Thracia Sofia. Solid oppgradering uten grunn her - stor og ny suite med enorm terrasse over kvart etasje. Får vel invitere til fest da..... God tirsdag!!
Der var visst 1 av 2 av manglende bagasje levert i Sandefjord, selv om begge to var sjekket inn på samme navn og booking. Er jo da ryggsekken min som fortsatt er manglende... yay
Hallo fra The Lookout i downtown Vancouver.
Her er det fremdeles varmt, men det var enkelte dråper fra oven da jeg var utendørs tidligere. Overskyet her mao.
Her frister det med en tur med Beaver eller Otter, men tror lommeboka vil sutre en del hvis jeg finner på noe slikt :(
Hjelper ikke på at jeg sitter og kikker ut på det lokale ATC-tårnet her...
Nå får man stikke og kikke på en dampdrevet klokke.
Ha den fin kveld forumister :)
Her frister det med en tur med Beaver eller Otter, men tror lommeboka vil sutre en del hvis jeg finner på noe slikt
I definitively recommend Beaver!!!
enjoy