View Full Version : Smertefull morgen fra SIN
SudCaravelle
09-08-2014, 05:14
Igjen bekreftes det at man ikke er den aller skarpeste.. Gårsdagen ble svært utagerende og vi ligger og skjelver. Blir hentet om to timer og for første gang gruer jeg meg til å fly.. Men det var skikkelig gøy :p
Nyt helgen.
God kveld fra FLL. En uke på seilbåt i Karibien var kanon, nå sitter man og planlegger det store ID-puslespillet for å komme seg hjem imorgen. Virker å være mye plass over dammen så gjenstår å se om man klarer å fly så behagelig som mulig også da
God morgen fra Tjøme. Junior har allerede klart sagt i fra at bleie var full og magen tom. Så da var den natten over. Litt mer skyer ute enn i går, og i følge Yr skal været bli vesentlig dårligere utover. Ingen konkrete planer for dagen. Ha en fin dag
robertaas
09-08-2014, 07:03
God morgen fra dypeste Bourgogne. Skal nyte bondelandet fra bassenget, men det blir også stort matgilde og muligens tur på et lokalt marked i løpet av dagen.
Ha en god en alle som har bestemt seg for å nyte dagen.
Mornings fra Lisboa! Skulle ta 06.10 avgangen med TAP til Barcelona, men pga streik i TAP ble den kansellert. Ny avgang Kl 09. Forøvrig veldig høflige og hjelpsomme ansatte hos TAP tiltross for streik og stor arbeidsmengde. Fikk priority tag på bagasjen så vi slipper å vente så lenge på bagasjen i Barcelona. Kudos til de for det :) Ha en flott lørdag!
KristianSk
09-08-2014, 07:53
Mornings fra Lisboa! Skulle ta 06.10 avgangen med TAP til Barcelona, men pga streik i TAP ble den kansellert. Ny avgang Kl 09. Forøvrig veldig høflige og hjelpsomme ansatte hos TAP tiltross for streik og stor arbeidsmengde. Fikk priority tag på bagasjen så vi slipper å vente så lenge på bagasjen i Barcelona. Kudos til de for det :) Ha en flott lørdag!
Med mindre de har gitt priority tags til alle... :)
God ettermiddag fra Hong Kong, allerede ferdig med dagens innsats og tenker jeg skal sove et par timer. Jeg pleier å være ganske flink til å unngå jetlag, men denne gangen bommet jeg.
Ha en bra dag
Hehe, ja du sier noe der :-P Tanken som teller :)
ATC-flyradar
09-08-2014, 08:53
God morgen fra skogen i Oslo nord - hunden luftes :)
Ha en god dag videre.
Jan
SudCaravelle
09-08-2014, 09:12
Jeg må bare legge til en liten sak.. Fra bilen slapp os av til vi satt her med en iskald Tiger tok ca 14 minutter (seks kolli og tre unger).. Changi er og blir unik! På OSL forrige uke tok samme prosessen halvannen time. Det har en del å si på resiehumøret.
God morgen. Landet sent på SVG i går. Overnattet på Rica Airport, som faktisk er veldig ok.
Videre med BHL212 om ikke lenge (snartur)
Guud maurning fra Tananger
Her har man klart å stå opp tidlig, for å ta en liten handletur før avreise. I morgen på denne tiden er jeg over KRS en plass, i sete 17A i en foreløpig ukjent JT SK CRJ-900.
Andre planer for dagen blir å fylle drivstofftanken på bilen og pakke Rimowaen.
Ser ut til å være fint vær her, men har blitt lurt av det før.
Ha en fin dag forumister :)
AirbusTrond
09-08-2014, 10:44
God lørdag! Holder fortet ved Svartehavet til tirsdag. Cubo bar er oppsøkt , bare 200 meter å rusle, og Slavena har servert en utmerket Lavazza - sekskroners. Stedet har mistet litt stil, med flere folk og ikke samme unike stemning; musikken er også litt mer enn ulike jazzsjangre, men klager ikke. Ølen koster fortsatt 12 kroner. GOD HELG!!!!
God smertefull dag fra Drammen. I går kveld når jeg la meg tenkte jeg at dette gjorde da ikke så vondt, men i morges så viste deg seg at vondt skulle man få. Tok bort et godt stykke kjøtt fra ankelen i går(sår som ikke ville gro, som legen skjærte bort). Dagen blir derfor brukt i smertestillende og avslappende omgivelser.
Ha en flott dag til alle der ute i den store verden!
God formiddag fra Kongsberg. Skyet vær men heldigvis opphold her i bygda. Dagen ble startet med litt morgentrim. Syklet fra Kongsberg og opp til Flesberg og tilbake igjen, totalt 68,2 km. En herlig start på dagen. Nå blir det litt avslapping.
god formiddag fra DY5553 OSL -> AGP
Var litt redd for mye bråk da det er ca50 barn ombord, ikke noe problem!
Spansk CC klarer fint å overdøve all støy fra kabinen, og det er før servering, mye bra spansk sang og hyling der fremme bak gardinene :-)
God formiddag fra gullstua på osl. Akkurat landet fra trd, neste stopp italia! Ferien kom sent, men den er hjertelig velkommen :)
peterfox
09-08-2014, 14:39
God kveld fra FLL. En uke på seilbåt i Karibien var kanon, nå sitter man og planlegger det store ID-puslespillet for å komme seg hjem imorgen. Virker å være mye plass over dammen så gjenstår å se om man klarer å fly så behagelig som mulig også da
Styr unna FRA - det er mange som ikke kommer til OSL (hvis det er planen)...
Fullt alle veier inn til Skandinavia.. dette er IKKE helgen å reise ID.
G'mooorgen! Fruen kom hjem fra Tampa tre timer forsinket i går .. tidenes møkkavær på ATL. Mne hun kom hjem - ikke alle som var så heldige. Etter bitchingen til crewet å dømme, var det visst på håret med tanke på arbeidstid.
Grått og forholdsvis kjølig .. kaffen er varm og døren er åpen. Biscuits står i vår splitternye ovn og bacon og egg er på gang.
Fortsatt grom arbeidslørdag, dere som er mine lidelsesfeller.
Kjetil.L
09-08-2014, 18:59
God kveld fra Cina Airlines lounge i Bangkok. Sitter her med min kone og ellers bare en skygge av en servitør. Det er selvbetjening men så snart en tallerk eller et glass er tomt så er hun der og rydder. Er en smule trøtt etter noenogtredve mil bak rattet. Skal bli deilig å få lagt seg nesten horisontalt om noen timer.