PDA

View Full Version : God tirsdag

Someone
22-07-2014, 09:06
God morgen fra sommer-Oslo. Ser Yr hevder vi skal opp i 32 grader i dag. Sitter og vurderer om hele familien skal ta turen til Politihuset for å fikse pass og ta sjansen på drop inn eller om man bør heller satse på timebestillingen til uken. Foreløpig er beregnet vente tid litt høy, så får se an. Kona har også ymtet frempå at jeg kanskje bør få rævva i gir og kjøpe ny oppvaskmaskin snart, så blir vel en dag hvor ymse ting skal fikses. Ha en fin dag

Discus
22-07-2014, 09:08
God morgen - det var varmt i går og blir varmt i dag. Må finne på et eller annet som innebærer å ikke sitte i solveggen tror jeg. Ha en fin dag.

mcduck
22-07-2014, 09:19
God tirsdag fra Kristiansand, yr melder 26 grader og da skal det bli vanskelig å sove (Må ha ett par timer pga våkennatt). Ellers blir det vel tid til en tur til IKEA.

Natten gikk med på feilretting og booking a CPH-tur neste helg (31-03) :D

Ha en god dag i solen

ATC-flyradar
22-07-2014, 09:21
Sitter på terrassen her i Alcudia, kjenner varmen på kroppen alerede klokken 9 på morgen - himmelen er blå - ikke en sky å se.

I dsg blir aktivitetsdag med sønn, svigerdatter, 2 barnebarn - i nærheten av Soller.

Ha en varm dag der hjemme også.

Jan

B757
22-07-2014, 09:44
God morgen fra Athen. Siste dag i den greske hovedstaden, og sola skinner som aldri før :-) Nyter en god frokost før pakking og seks timer med trasking i byen. Fortsatt mye man kan se her, så går nok ikke lei.

Ha en fortreffelig Super-tirsdag.

AirbusTrond
22-07-2014, 09:49
God morgen. Det kan rapporteres om 27.8 grader et bra steinkast fra Politihuset, nå klokken 09:50. Enda seks timer til jobb, så får vel gjøre litt forefallende innendørs i dag, og heller satse på en utedag i morgen. Men først: Kaffe! God tirsdag ønskes.

Fnate
22-07-2014, 11:07
Hællæææ… Da sitter man i kantina på OSL og skal straks tasse mot gate 56 og BA763

Det føles på en måte litt dust å reise til Thailand når været er mye bedre her. Der er det varslet lyn og torden, mens på Lillestrøm… 31 grader og blå himmel. Får trøste meg med at jeg skal besøke masse heffalomper.

Ha en fin dag.

Fnate
22-07-2014, 11:19
Ser ut som Qatar balja har litt skurr idag. Gate closed for 40 min siden, men står på gate enda.

LN-FHU
22-07-2014, 11:44
God tirsdag fra Karrebæksminde :D
Fortsatt meget dejligt å være norsk i Danmark, med strålende solskinn og kald øl. Dagstur til København i morra uten unger, det blir deilig det.....
Ha en strålende dag der hjemme :cool::cool::cool:

BSSW
22-07-2014, 13:07
Tittei fra Tananger

Her er det varmt. Det synes jeg er unødvendig, kan heller være behagelig. Å drive med fysisk arbeid er ikke så greit i denne varmen.

Kan i hvert fall glede seg over at om 3 uker er man laaaangt unna Norge!

Planen for dagen blir å holde seg hydrert mens man jobber.

Ha en bedre dag forumister :)

kimpe
22-07-2014, 13:57
Plen klippet, regninger betalt, nå snart pakking!

T - 1 til FERIE, 3 uker uten mails og telefoner (yeah, right........), skal i hvert fall begrense det litt.. :)

SK til IAD torsdag formiddag, så videre til HNL fredag morgen med UA! Ringene er klare, attester signert, og familie og venner allerede på vei over! Det gledes. :) :)

Ha en fin tirsdag, kun 29 grader her i Skaun så litt sjalu på dere som har 32.... hahaha.

Nyt dagen!

Kim

Strominho
22-07-2014, 15:45
God tirsdag fra Nøtterøy/Tjøme.

Henshaw
22-07-2014, 17:02
Morn fra Ecuador. Endelig et sted med varme, selv om solen for øyeblikket uteblir. Planen for idag er et sted mellom ikkeno og ingenting så får se om jeg klarer å få til det.