PDA

View Full Version : Hvilke midtseter går sist?


blazius
16-07-2014, 20:43
Familien på fem skal reise boo-osl-nce med SK i Go, 737-800 hele veien. Tenkte å ta sete i ACDEF i en rad ved web-innsjekk med håp om at ingen vil ha B-setet. Hvor i flyet er det best odds for at det går i orden? Det er barn i reisefølget, så exit row er ut. Ved simulert bestilling nå 40 timer før avreise er det mer enn 9 seter tilgjengelig i alle klasser.

Discus
16-07-2014, 20:52
Familien på fem skal reise boo-osl-nce med SK i Go, 737-800 hele veien. Tenkte å ta sete i ACDEF i en rad ved web-innsjekk med håp om at ingen vil ha B-setet. Hvor i flyet er det best odds for at det går i orden?

Minst attraktive plasser er lengst bak er min erfaring

blazius
16-07-2014, 20:56
Minst attraktive plasser er lengst bak er min erfaring
Har prøvd det et par ganger uten hell, men er enig i at trikset som regel ikke fungerer foran vingen heller . Virker som om de fremste og bakerste radene "alltid" er fullstappet.

Bergern
16-07-2014, 22:44
Har prøvd det et par ganger uten hell, men er enig i at trikset som regel ikke fungerer foran vingen heller . Virker som om de fremste og bakerste radene "alltid" er fullstappet.

Da burde midtimellom være et hett tips...

RedLine
16-07-2014, 22:47
Fra 4-6 bakerste rad er sjansen størst ettersom folk som må sitte i midtsetet vil som regel så lang frem som mulig. Noe jeg tror systemet også er programmert for å tildele seter slik. Har du EBG eller bedre har du definitivt god sjans for å få et ledig midtsete der, hvis det er ledig plasser ombord.

Du må alltid huske på at en god del har softblock og dermed har "prioritet" på de ledig midtsetene. Dermed blir det ofte forvirrende for "hvermannsen" og bare basere egne observasjoner ombord for å finne hvor sannsynligheten er best.