PDA

View Full Version : God tirsdag fra smilets land!


fluxie
15-07-2014, 06:03
Etter en bra flighten med Turkish til BKK sitter nå kona og jeg og venter i loungen for siste flighten for dagen som skal ta oss til SGN.

Håper alle får en flott tirsdag hvor enn dere er i verden!

SudCaravelle
15-07-2014, 07:32
Passe god morgen fra UAE. Her er ikke sommeren så rolig som ønsket da man merker bakdelene ved å bo I et 100% pengedrevet “land”. På denne tiden av året har vi relativt mange som slutter da de ikke føler at lønnsøkningen var som forventet. Gresset grønnere osv.. Blir en del brannslukning og man må begynne filtrere ut en del vel ambisiøse CVer noen uker nå. Det er overraskende vanskelig å tenke Norsk HR her
.
Nok om det.. Svømming, True Detective, pizza og litt billig rødvin i kveld.

Nyt dagen..

mcduck
15-07-2014, 07:55
God morgen fra Kristiansand

Vurderer om det idag endelig er på tide å gå til legen for å få litt antibiotika etter å hatt betennelse et eller annet sted i hals/lunge nå i 4 uker. Helt på grensen til at det er plagsomt, men det blir ikke bedre heller.

Ellers står litt planlegging av tur på menyen før båttur med broderen. Kanskje ordner han en VIP idag også? (Han kjørte rundt på Backstreet Boys i en time på fredag før konserten deres). Litt surt at det ikke var plass til meg, båten har 8 personers begrensing! :(

Så skal det til flyplassen for både henting og levering før middag med mer familie.

Uansett, travel dag blir det! :)

Concorde98
15-07-2014, 08:37
God morgen fra OSL! :) Venter på Blue1 som skal ta meg til HEL. Deretter CPH - OSL senere i dag. En liten MR! ;) I morgen er det OSL-ARN-HEL-ARN-OSL. Torsdag OSL-HEL-CPH-OSL igjen. Alt i SAS PLUS. :) De gale har det flott! ;) Fin dag ønskes alle!

Someone
15-07-2014, 08:38
Mornings fra Oslo. Litt gråere i dag, og Grefsenkollen ligger innhyllet i en skydott. Jobben kaller og ser ut som det blir muligheter for lunsj på Sjøflyhavna. Nok et besøk av folk som ønsker hilse på junior i kveld, men håper å få tid til en løpetur etterpå. Ha en fin dag

Chriscross
15-07-2014, 10:02
Litt grått på Askerlandet også, men værmeldingen ser lovende ut. Starter derfor med litt utetjeneste før stranden nok skal inspiseres etter lunsj.

Var herlig å sitte ute i går kveld med et glass vin og kyllingsalat og nyte synet av regnskurene over Oslo. Hadde flaks der.

ATC-flyradar
15-07-2014, 10:14
Fra gårdagens spottertur på PMI - til fødserlsdagfeiring for barnebarn i dag - ha en trivelig dag hjemme, borte eller hva.

Jan

robertaas
15-07-2014, 10:55
God morgen fra gråværet i tiggerstaden. Utrolig kjedelig og tregt på jobb idag. Og i halsen irriterer en sommerforkjølelse. Hadde planlagt å kose meg og få unna mange saker med færre folk her, men nå har jeg bare lyst til å finne meg et korallrev å snorkle på.

og man må begynne filtrere ut en del vel ambisiøse CVer noen uker nå.
Haha, har selv vært med på slik filtrering og intervjuer og det er mye komikk i hva folk kan finne på å si. En hadde som toppen av sin skryteliste for kompetanse "University level Microsoft Word". :colgate:

JonF
15-07-2014, 11:28
God morgen fra Skedsmo og omegn, 2 dag av ferien. Nå har jeg brukt 1 dag til daffing, spørsmålet er om jeg orker 1 dag til, eller om jeg skal få gjort noe "fornuftig". Har bilbytte i tankene, så spørs om det ikke blir en tur ut og starte litt sondering. Fin dag for det virker det som.
Ha en flott dag :)

Fnate
15-07-2014, 13:52
En hadde som toppen av sin skryteliste for kompetanse "University level Microsoft Word". :colgate:

Ha ha... Holdt intervju for en elektroingeniør stilling en gang. 7 "høyt kvalifiserte" klarte ikke tegne symbolet for transistor på en whiteboard.

God morgen fra Lillestrøm. Ekstremt aktiv dag i går. To sykkelturer, styrketrening og til slutt 3 timer Beach volleyball og fotball gjorde at det var en svært sliten Fnate som satte seg i sofaen med en kald en i går.

På'n igjen med mer moro i dag.

Kos døkk, dimlinger!

kimpe
15-07-2014, 14:07
Heisann!

"To sykkelturer, styrketrening og til slutt 3 timer Beach volleyball og fotball" lukter midtlivskrise dette Fnate.. :) :)

Gått ned 16 kg selv de siste 3 mnd, men har ikke trent et sekund.. hehe. Droppet colaen og chips`en, men pilsen og burgeren min får frua aldri.. LOL

Overskyet og snart regn her i Skaun, T minus 7 til ferie..... Og ekteskap... :)

Nyt dagen!

Kim

Fnate
15-07-2014, 14:15
"To sykkelturer, styrketrening og til slutt 3 timer Beach volleyball og fotball" lukter midtlivskrise dette Fnate.. :) :)

Ha ha ha... Rull inn, din dimling ;) ;)

OJB
15-07-2014, 14:34
God ettermiddag fra Forus,
Her startet dagen med regn , men det ser ut til å lette opp noe nå.
Grei og rolig dag på jobben. Skyver litt på jobbreising til neste uke.
Fint med noen "normale" arbeidsdager før det barker løs siste halvår.
Ha en god dag Forumister

Martin
15-07-2014, 15:04
Ha ha... Holdt intervju for en elektroingeniør stilling en gang. 7 "høyt kvalifiserte" klarte ikke tegne symbolet for transistor på en whiteboard.

Hvorfor skal man klare sånne enkle ting når man kan ha noen til å gjøre det for seg? ^_^

Eller en tidligere kollega, som hadde drevet med programmering i sin tid, men jeg måtte forklare han sånne ting som "CTRL+C/CTRL+V". :rolleyes:

Ellers er det tirsdag på Berger også. En ganske så normal en, faktisk, og en merker vel at det er litt sommrstille om dagen. Helt greit det.

Ha en god en :)

LN-MOW
15-07-2014, 15:26
I know .. Den lokale dragen er i kategorien høyt kvalifisert elektrisk engineer med prosjektledersertifikater osv osv - men jeg må fortsatt vise henne hvordan man lager shortcut på desktop og oppdaterer ipoden ... :lol:

G'morgen! Her hyler avisene om polarkulde i vente, så det betyr vel at det blir under 20 grader i kveld. Blir egentlig litt greit.

Ruby
15-07-2014, 15:46
God tirsdag, eller er den nå det? Har tilbrakt dagen med 80 meter hekk-klipping, men klarte å jage hele familien i arbeid så det gikk unna på 3 timer.
Neste tirsdag blir betraktelig bedre, da ligger jeg henslengt i skyggen fra et palmetre på Koh Samui :)
Ha en flott dag da.

robertaas
15-07-2014, 16:10
men jeg må fortsatt vise henne hvordan man lager shortcut på desktop og oppdaterer ipoden ... :lol:
Da Internett begynnte å lekke ut til almuen fikk jeg satt over en telefon fra direktøren av et forskningssenter. Jeg måtte forklare vedkommende forskjellen på CD-ROM og Internett. Jeg er egentlig mest imponert over at jeg klarte holde meg helt seriøs.

Hadde også besøk fra den norske ledelsen for et stort internasjonalt teknologifirma jeg ikke skal oppgi navnet på. Jeg skulle demonstrere Internett for dem. Da startsiden min kom opp i nettleseren lente de seg fremover og gispet. "Å, er det slik Internett ser ut". :cool:

wilhelm
15-07-2014, 18:24
God morgen fra miami beach, hvor solen steker. Som vanlig blitt solbrent.

w

Discus
16-07-2014, 02:43
I know .. Den lokale dragen er i kategorien høyt kvalifisert elektrisk engineer med prosjektledersertifikater osv osv
...ja det rakner med det praktiske når man når et visst nivå, da har man nok med Powerpoint :lol:

God kveld forresten, sinnsykt deilig med en uke offline, kan anbefales :spin